أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۲۲۹۸۹۴
زمان انتشار: ۱۴:۳۴     ۲۴ خرداد ۱۳۹۳
رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق پس از درخواست آیت‌الله سیستانی برای مبارزه مردم این کشور علیه داعش، شخصا به داوطلبان مبارزه علیه این گروه تروریستی پیوست.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق پس از درخواست آیت‌الله سیستانی برای مبارزه مردم این کشور علیه داعش، شخصا به داوطلبان مبارزه علیه این گروه تروریستی پیوست.

به گزارش مرکز خبری شبکه رسانه‌ای عراق، عمار الحکیم، رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق از داوطلبانی که ندای مرجعیت عالی قدر شیعیان برای مبارزه با داعش را اجابت گفته‌اند خواست تا پیام آن‌ها به دور از طائفه‌گرایی باشد.



وی ندای مرجعیت عالی قدر شیعیان را اجابت کرده و از حضور داوطلبانه مردم برای مبارزه علیه داعش قدردانی کرد.

وی از مردم عراق به دلیل آگاهی بالای آن‌ها نسبت به خطراتی که عراق را فرا گرفته است، قدردانی کرده و تاکید کرد که هیچ داعشی در عراق وجود نخواهد داشت.

عمار الحکیم تاکید کرد: این لحظه تاریخی خواهد بود و تاریخ به یاد خواهد داشت که چه کسی ایستاد و از وطن دفاع کرد.

وی از مردم عراق خواست تا در مقابل کفار سرسختانه عمل کنند.

رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق با بیان اینکه پیام مجاهدان طائفه‌ای نیست، خطاب به داوطلبان عراقی گفت: امیدهای بسیاری به شما بسته شده است و من به شما به دلیل روحیه بالایتان تبریک می‌گویم.

پیشتر مرجع عالی قدر شیعیان از همه کسانی که می‌توانند خواست تا سلاح در دست بگیرند و با تروریست‌ها بجنگند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۳
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها