أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۴۲۵۹۳
زمان انتشار: ۱۱:۳۴     ۲۲ مرداد ۱۳۹۳

به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه 598؛ روزگذشته (21مردادماه) تولیت مسجد مقدس جمکران در حرکتی ارزشمند به تقدیر از اصحاب رسانه ای که در حوزه مهدویت فعالیت داشته اند اقدام نمود.

حجت الاسلام رحیمیان نماینده مقام معظم رهبری و تولیت آستان مقدس مسجد جمکران با ضروری خواند فعالیت هنری و رسانه ای برای حضرت صاحب الزمان (عج) افزود: امروز که دشمن به اعتقادات دینی حمله نموده است، ارزشمندترین کار، نزدیک نمودن قلوب مردم به حضرت بقیه الله است چرا که ایشان ریسمان محبت و ولایت الهی‌اند که همه مردم جهان با هر اعتقاد و اندیشه ای را به خود جذب می‌نمایند.

ایشان در بخش دیگری از سخنانشان با تاکید بر نقش مسجد در کار فرهنگی افزودند: هرجا که مسجد محور کار فرهنگی بود، برکات و آثار آن هم بیشتر شد و چه خوب است که اصحاب رسانه موضوع دعوت به مسجد و بازتاب فعالیت‌های مساجد را در اولویت کارخود قرار دهند.

در پایان از برترین خادمان رسانه‌ای حضرت مهدی (ارواحنا فداه) تقدیر به عمل آمد که پایگاه 598 به دلیل توفیق خدمت به فرهنگ مهدوی، از سوی تولیت محترم مسجد شایسته تقدیر شناخته شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها