أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۴۳۹۹۸
زمان انتشار: ۱۱:۲۳     ۲۷ مرداد ۱۳۹۳
دست و پا زدن روزنامه‌های زنجیره‌ای برای ترساندن مجلس؛
این دست و پا زدن رسانه‌های زنجیره ای نشان میدهد که حضور یک وزیر تندرو در کابینه روحانی آن هم در وزارت خانه علوم و فضای دانشگاهی تا چه اندازه برای آنها مهم است/ تجربه فتنه 78 و 88 و همچنین دستورات شیونامه براندازی نرم و انقلاب مخملی برایشان روشن کرده که فضای دانشگاه و وزارت علوم یک نقطه کلیدی و استراتژیک برای آنهاست.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598؛ زمانی که موضوع عدم کفایت آقای فرجی دانا برای تصدی گری پست وزارت علوم در مجلس مطرح شد، اولین اقدام رسانه‌های زنجیره ای اصلاح طلب، ایجاد یک فضای سنگین علیه رحمانی فضلی (وزیر اصولگرای کابینه) بود تا اصولگرایان مجلس را به یک معامله نانوشته فرا خوانده(!) و به نوعی مجلس را تهدید کنند که اگر اصلاح‌طلب‌ترین وزیر کابینه استیضاح شود ماهم کاری میکنیم که اصولگراترین وزیر دولت برکنار شود.

الحق که این تهدید برای بخش کوچکی از نمایندگان موثر افتاد و آنها تلاش کردند تا استیضاح را کمی عقب بیندازند و یا برای آن چاره جویی کنند.

استیضاح وزیر پرحاشیه یک ماه مسکوت ماند، در این مدت رییس جمهور حسن روحانی با تقویت جایگاه وزیر کشور نشان داد که اهل این معامله نیست و تحت تاثیر اصلاح طلبان برای برکناری رحمانی فضلی قرار نمی‌گیرد اگر چه با تمام توان از فرجی دانا هم حمایت خواهد کرد.

رسانه های زنجیره ای اصلاح طلب این‌بار شیوه ی دیگری برای تهدید نمایندگان مجلس انتخاب کردند تا شاید بتوانند با فضاسازی رسانه ای، نمایندگان را تحت تاثیر قرار داده و وزیر تندرو را از گذرگاه اسیضاح به سلامت عبور دهند.

ابتدا برچسب "سیاسی بودن" در دستور کار قرار گرفت تا نمایندگانِ مخالف فرجی دانا را افرادی بدون تخصص و صرفا سیاسی معرفی کنند، اما این حربه نتیجه عکس داد و نمایندگان بیشتری پای کار آمدند (امضای 150نماینده در موافقت با استیضاح). جنجال بعدی شیوه "بگم بگم" و افشای اطلاعات بود تا شاید نمایندگاه از اقدام خود منصرف شوند که این هم تا کنون به نتیجه نرسید. راهکار دیگر آنها نشان دادن فرجی دانا به عنوان وزیر محبوب بود که تیترهای "وزیر محبوب قمی" و "راز محبوبیت فرجی دانا" نیز نتوانست نمایندگان محترم و انقلابی را از مسیر استیضاح وزیر بی کفایت و تندرو منصرف کند.

امروز که آخرین فرصت جنجالسازی رسانه های زنجیره ای است، تهمت و افترا به نماینده حامی استیضاح در دستور کار قرار گرفت که نشان استیصال آنها در دفاع منطقی از وزیر اصلاحطلب و اقناع نمایندگان مجلس است و اگر این حربه نیز کارگر نیوفتد، فردا وزیر علوم با قاطعیت آرا از سمت خود برکنار خواهد شد.

این دست و پا زدن رسانه‌های زنجیره ای نشان میدهد که حضور یک وزیر تندرو در کابینه روحانی آن هم در وزارت خانه علوم و فضای دانشگاهی تا چه اندازه برای آنها مهم است. چرا که تجربه فتنه 78 و 88 و همچنین دستورات شیونامه براندازی نرم و انقلاب مخملی برایشان روشن کرده که فضای دانشگاه و وزارت علوم یک نقطه کلیدی و استراتژیک برای آنهاست.

سه شنبه آزمون بزرگی برای مجلس نهم خواهد بود! آیا وزیری که در زمان او جایگاه علمی ایران در جهان تنزل پیدا کرده، وزیری که عناصر فعال در فتنه 88 را به دانشگاه آورده، وزیری که در زمان تصدی گری‌اش فضای علمی کشور مخدوش و ناکارامد شده، وزیری که در برابر جناح مومن و انقلابی ایستاده است به کار خود ادامه میدهد یا با رای قاطع نمایندگان برکنار خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها