کد خبر: ۲۴۸۵۷۲
زمان انتشار: ۱۳:۰۱     ۱۶ شهريور ۱۳۹۳
گزارش لحن بی‌ادبانه آمریکایی‌ها پس از توافق ژنو؛
مقامات آمریکایی و افراد صاحب نفوذ در ایالات متحده پس از توافق ژنو، لحنی بی ادبانه تر و تند تر نسبت به ایران را اتخاذ نمودند/ رئیس‌جمهور آمریکا باید اول به ارتش دستور بدهد یک بمب اتمی بر روی کویر ایران بیندازند، آن وقت به رئیس‌جمهور ایران تلفن بزند و بگوید: آن بمب را دیدی؟ بمب اتمی بعدی در تهران فرود خواهد آمد/ برای اولین بار در تقریباً یک دهه ما پیشرفت برنامه هسته‌ای ایران را متوقف کردیم/ اظهارات رئیس جمهور روحانی درباره‌ی عدم اسقاط سانتریفیوژهای ایران مصرف داخلی دارد

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه 598؛ مقامات آمریکایی و افراد صاحب نفوذ در ایالات متحده پس از توافق ژنو، لحنی بی ادبانه تر و تند تر نسبت به ایران را اتخاذ نمودند. «فریب‌کار خواندن ایرانیان»، «تهدید مکرر ایران به حمله‌ی نظامی در صورت حل نشدن موضوع در مذاکرات»، «تهدید به افزایش تحریم‌ها در صورت نتیجه‌ندادن مذاکرات»، «تهدید به حمله‌ی اتمی»، «کشیده‌شدن ایران به پای میز مذاکره بر اثر تحریم‌ها»، «مسئولیت‌ناپذیر خواندن ایران در عرصه‌ی بین‌المللی» و «اتهام مصرف داخلی داشتن مواضع مسئولان کشورمان» تنها بخشی از لحن اهانت‌آمیز آمریکایی‌ها در یک سال اخیر نسبت به ملت ایران و مسئولان کشورمان بوده است.

سخنان رهبر حکیم انقلاب که فرمودند "در یک سال اخیر بخاطر مسائل حساس هسته‌ای و تجربه‌ای که مطرح شد انجام بشود، بنا شد مسئولان تا سطح وزارت خارجه تماس‌ها، نشست‌ها و مذاکراتی داشته باشند اما از این ارتباطات نه تنها فایده‌ای عاید نشد بلکه لحن آمریکایی‌ها تندتر و اهانت‌آمیزتر شد و توقعات طلبکارانه‌ی بیشتری را در جلسات مذاکرات و در تریبون‌های عمومی بیان کردند... آمریکایی‌ها نه تنها دشمنی‌ها را کم نکردند بلکه تحریم ها را هم افزایش دادند!" نیز اشاره یه این موضوع دارد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۵
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها