أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۲۶۸۱۰۴
زمان انتشار: ۱۸:۱۷     ۱۷ آبان ۱۳۹۳
تحریریه ۵۹۸ آماده شنیدن پیشنهادها و انتقادات مخاطبین:
پایگاه تحلیلی خبری 598 نیز در پنجمین سال از فعالیت خود در این نمایشگاه حضور به عمل می‌رساند که بدینوسیله از تمامی مخاطبین گرانقدر دعوت به عمل می آوریم که با حضور در نمایشگاه مطبوعات از غرفه این رسانه نیز دیدن بفرمایند/ نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های روز های 17 تا 23 آبان ماه در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می شود.
بیست و دومین نمایشگاه سراسری مطبوعات و خبرگزاری کشور با شعار «شفافيت، صداقت» از ساعت 13 روز 17 آبان کار خود را آغاز و به مدت هفت روز در مکان مصلی تهران برگزار می گردد.

پایگاه تحلیلی خبری 598 نیز در پنجمین سال از فعالیت خود در این نمایشگاه حضور به عمل می‌رساند که بدینوسیله از تمامی مخاطبین گرانقدر دعوت به عمل می آوریم که با حضور در نمایشگاه مطبوعات از غرفه پایگاه تحلیلی خبری 598 نیز دیدن بفرمایند.



علاقه مندان، مخاطبین و بازدیدکنندگان از این نمایشگاه می توانند با حضور در غرفه 598 واقع در طبقه دوم نمایشگاه در بخش پایگاه های خبری گروه سیاسی و اقتصادی در ارتباطی مستقیم با تحریریه این پایگاه نظرات، پیشنهادها و انتقادهای خود را بیان نمایند.


نمایشگاه مطبوعات ، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری از ساعت 9 تا 20 روز های 17 تا 23 آبان ماه در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها