کد خبر: ۲۶۸۴۲۰
زمان انتشار: ۱۸:۲۶     ۱۸ آبان ۱۳۹۳
سعید اوحدی افزود: در جلسه «ستاد دائمی اربعین» که با حضور نمایندگان دستگاه های همکار برگزار خواهد شد، وظایف و مسئولیت ها و برنامه های هریک از دستگاه ها برای اعزام و ساماندهی زائران عتبات در ایام اربعین حسینی(ع) نهایی خواهد شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج، سعید اوحدی افزود: در جلسه «ستاد دائمی اربعین» که با حضور نمایندگان دستگاه های همکار برگزار خواهد شد، وظایف و مسئولیت ها و برنامه های هریک از دستگاه ها برای اعزام و ساماندهی زائران عتبات در ایام اربعین حسینی(ع) نهایی خواهد شد.

وی اضافه کرد: برای جلوگیری از ازدحام زائران عتبات در نقاط مرزی کشور، متقاضیان حضور در همایش پیاده روی اربعین از ۲۰ آبان می توانند با مراجعه به دفاتر خدمات زیارتی سراسر کشور برای نام نویسی اقدام کنند و در نرم افزاری که برای این کار طراحی شده است، بر اساس ظرفیت هریک از مرزها زمان اعزام به مرز به زائران اعلام خواهد شد.

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: امسال برای نخستین بار شش موکب در مسیر پیاده روی زائران از نجف به کربلا برای خدمات دهی به زائران بر پا خواهد شد و امدادگران هلال احمر که در کنار این مواکب در چادرهایی مستقر می شوند، به زائران خدمات پزشکی ارائه خواهند داد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها