أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۶۹۸۳۳
زمان انتشار: ۱۳:۱۵     ۲۲ آبان ۱۳۹۳
نماینده ارومیه با بیان اینکه به نعمت زاده در خصوص دادن مجوز برای واردات سیگار مارلبرو به یک فرد خاص تذکر داده، گفت: اگر این مجوز لغو نشود، حتما وزیر را استیضاح و عزل خواهیم کرد.
به گزارش پایگاه 598، نادر قاضی پور نماینده ارومیه در گفتگو با خبرنگار پارلمانی بولتن نیوز با بیان اینکه در خصوص اعطای مجوز واردات سیگار مارلبرو به شخصی با اسم "میم" از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت به این وزیر تذکر دادم، گفت: همچنین سوالی از این وزیر طرح کردم که باید با حضور در مجلس و کمیسیون صنایع و معادن به آن پاسخ دهد.

به گزارش بولتن نیوز،وی با تاکید بر اینکه اعطای مجوز واردات سیگار به یک شخص تخلف محسوب می شود، افزود: ما مانع واردات این کالای غیر ضرور خواهیم شد و اگر نیاز باشد تا وارداتی صورت گیرد، باید از طریق شرکت دخانیات باشد.

نماینده ارومیه در مجلس تاکید کرد: اگر پاسخ های وزیر در این زمینه قانع کننده نباشد و نمایندگان قانع نشوند، حتما طرح استیضاح وی را تهیه خواهیم کرد و به دنبال عزل وی می رویم.

قاضی پور روز یکشنبه این هفته در مصاحبه با خبرنگار بولتن از اعطای مجوز سیگار مالبرو به شخص خاص به اسم «میم» از طرف وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر داد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها