أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۱۱۳۶
زمان انتشار: ۱۱:۲۹     ۲۷ آبان ۱۳۹۳
مجلس به دانش آشتیانی اعتماد نکرد؛
وکلای ملت با 70 رأی موافق، 171 رأی مخالف و 13 رأی ممتنع از مجموع 254 رأی مأخوذه، به دانش‌آشتیانی برای تصدی سکّان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رأی اعتماد ندادند/ نمایندگان خانه ملت از همان ابتدا با ارائه اسناد و فیلم های حضور دانش آشتیانی در فتنه 88 و افراطی گری های وی در دوران مسئولیتش، وی را فاقد صلاحیت دانسته و از رییس جمهور خواستند تا گزینه دیگری را معرفی نمیاد، اما رییس جمهور بر نظر خود پافشاری کرد.
به گزارش سرویس خانه ملت پایگاه 598، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز (سه‌شنبه) پارلمان صلاحیت و برنامه‌های فخرالدین احمدی‌دانش‌آشتیانی وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری را مورد بحث و بررسی قرار دادند.



سپس وکلای ملت با 70 رأی موافق، 171 رأی مخالف و 13 رأی ممتنع از مجموع 254 رأی مأخوذه، به دانش‌آشتیانی برای تصدی سکّان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رأی اعتماد ندادند.

دانشگاهایان دانش‌آشتیانی را با دوران پرحاشیه مصطفی معین در دولت اصلاحات می شناسند. استاد دانشگاهی که بیشتر چهره ای سیاسی دارد و همه او را به عنوان نیرویی سیاسی می شناسند تا چهره های علمی و دانشگاهی.



حضور فخرالدین احمدی در جلسات شورای مرکزی جبهه اصلاحات یکی از بارزترین فعالیت های سیاسی ایشان در سالیان گذشته بوده و ارتباط سیاسی ایشان در سال های گذشته با مصطفی معین و سید محمد خاتمی نیز همچنان پایدار و نزدیک ادامه پیدا نموده است.

وی توانسته در بین اصلاح طلبان جایگاه خاصی را کسب نموده و در دوره ای نیز مدیریت مجتمع آموزشی مفید را در کارنامه خود ثبت نماید. فخرالدین احمدی دانش‌آشتیانی که دکترایش را از دانشگاه امپریال کالج انگلستان در رشته مهندسی زلزله اخذ نموده هم اکنون به عنوان عضو هیات علمی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی به تدریس مشغول می باشد.

نمایندگان خانه ملت از همان ابتدا با ارائه اسناد و فیلم های حضور دانش آشتیانی در فتنه 88 و افراطی گری های وی در دوران مسئولیتش، وی را فاقد صلاحیت دانسته و از رییس جمهور خواستند تا گزینه دیگری را معرفی نمیاد، اما رییس جمهور بر نظر خود پافشاری کرد و حضور دانش آشتیانی در وزارت علوم را به رای نماندگان مردم گذاشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۵
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۲ - ۲۷ آبان ۱۳۹۳
۲
۲
الله اکبر
پاسخ
اسفندیار رفیعی کشتلی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۸ - ۲۷ آبان ۱۳۹۳
۲
۲
باید هزینه فتنه گران هم پای منافقین و حتی بیشتر از آن برای فتنه گران سنگین شود بصورتی که خیال فتنه من بعد از سر ملت برچیده شود
پاسخ
ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۲ - ۲۷ آبان ۱۳۹۳
۲
۲
به نظر شما چرا روحانی کسانی را که صد در صد میداند رای نمی آورند معرفی میکند و با این وضع بودار به حمایت از آنها میپردازد؟!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۰ - ۲۸ آبان ۱۳۹۳
۳
۳
روحانی میخواهد با این کار
1- ... را سرگرم کند تا به ناکارمدی اقتصادی و سیاست خارجی نپردازد
2- به وزیر فرهنگ کاری نداشته باشد
3- ... را مانع کار خود نشان دهد تا مرد انتخابات آینده به آنها رای ندهند
4- همه مشکلت را بندازد سر ... و بگوید اینها نذاشتند
پاسخ
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۸ - ۲۸ آبان ۱۳۹۳
۲
۲
چی میگین پشت در موند؟!!!
این استراتژی فتنه گرا بود که با وزیر اول همه ی عزل و نصباشونو انجام بدن بعد از عزلشم هی با پیشنهاد نفرات بعدی مجلسو و مردم سر بدوونن!
غافل از اینکه افراد نصب شده به دست نیلی دارن کارشونو میکنن,کسی هم کاری باهاشون نداره!!!!!!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها