أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۲۲۰۸
زمان انتشار: ۱۱:۱۹     ۰۱ آذر ۱۳۹۳
دو تيم آرسنال و منچستر يونايتد، امشب در ورزشگاه امارات شهر لندن به مصاف يکديگر خواهند رفت.

به گزارش پایگاه 598،دنی ولبک در اواخر تابستان یونایتد را به مقصد آرسنال ترک کرد و از آن به بعد، 10 گل برای باشگاه و تیم ملی کشورش به ثمر رسانده ولی ممکن است مصدومیت مانع حضورش در زمین شود.

آرسنال

روند سینوسی شاگردان ونگر همچنان ادامه دارد. توپ‌چی ها در 11 بازی این فصل، تنها 4 پیروزی کسب کرده اند و در دیگر بازی‌ها، 5 تساوی و 2 باخت به ثبت رسانده اند و با17 امتیاز در رده ی ششم جدول هستند. دیدار‌‌های آرسنال و منچستریونایتد همواره جذاب بوده و پر از اتفاقات و حواشی است. در 5 دیدار اخیر دو تیم، 3 پیروزی سهم یونایتد است و دیگر 2 بازی با نتیجه مساوی به پایان رسیده است.میکل آرتتا و اولیویر ژیرو، از مصدومیت خود ریکاوری کرده و آماده ی بازی کردن هستند ولی متیو دبوشی، لورن کوشینلی و مسوت اوزیل، همچنان مصدوم هستند و نمی‌توانند به میدان بروند. همچنین دنی ولبک نیز مصدوم است و احتمال رسیدنش به این بازی پایین است.



منچستریونایتد

تحت هدایت فان خال، شیاطین سرخ عملکرد درخشانی نداشته اند و با 16 امتیاز از 11 بازی، در رده ی هفتم هستند. هزینه 180 میلیون یورویی در تابستان و ساخت گران‌ترین ترکیب تاریخ لیگ برتر، باعث شده تا انتظارات از یونایتد این فصل به شدت بالا برود ولی تا به اینجای کار، نشانه ای از یک تیم مستحکم و خوب دیده نشده است. دیلی بلیند، مارکوس روخو، جانی ایوانز، رافائل و فیل جونز مصدومین یونایتد هستند و حضور لوک شاو، در هاله ای از ابهام قرار دارد.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها