يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۷۴۹۱۲
زمان انتشار: ۱۲:۱۱     ۱۰ آذر ۱۳۹۳
استاندار ایلام، در خصوص نحوه صدور ویزا برای زائران کربلا اظهار کرد: دولت عراق از زایران ایرانی که قصد شرکت در آیین اربعین حسینی در کربلا را دارند خواست به سفارت خانه و کنسولگری های این کشور در ایران مراجعه نکنند و با در دست داشتن گذرنامه معتبر، در مرزهای زمینی و هوایی به مبلغ یک هزار و ۲۰۰ دینار (یک دلار) ویزا دریافت کنند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از شبکه اطلاع رسانی دانا، احمدرضا مروارید، استاندار ایلام، در خصوص نحوه صدور ویزا برای زائران کربلا اظهار کرد: دولت عراق از زایران ایرانی که قصد شرکت در آیین اربعین حسینی در کربلا را دارند خواست به سفارت خانه و کنسولگری های این کشور در ایران مراجعه نکنند و با در دست داشتن گذرنامه معتبر، در مرزهای زمینی و هوایی به مبلغ یک هزار و ۲۰۰ دینار (یک دلار) ویزا دریافت کنند.

وی افزود: اعلام این خبر حجم تردد زایران را در مرز بین المللی افزایش خواهد داد و ممکن است امکانات در نظر گرفته شده پاسخگوی نیاز زایران نباشد.

استاندار ایلام از زائران اربعین خواست بدون داشتن گذرنامه به مرز مراجعه نکنند؛ چرا که دولت عراق برای افرادی که به صورت غیر قانونی وارد این کشور می شوند، مجازات سه تا ۱۰ سال زندان در نظر گرفته است.

مروارید یادآور شد: تمامی دستگاه های اجرایی، انتظامی و امنیتی استان برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی بسیج شده اند و فضای همدلی و همکاری بسیار خوبی در استان برای تامین نیازهای زایران ایجاد شده است.

پایانه مرزی مهران در ۱۰۰ کیلومتری جنوب غربی شهر ایلام، محرم سال گذشته پذیرای بیش از ۵۰۰ هزار زایر سوگوار اربعین حسینی از سراسر کشور برای حضور در عتبات عالیات عراق بود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها