أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۴۹۵۲
زمان انتشار: ۱۳:۵۵     ۱۰ آذر ۱۳۹۳

یک منبع آگاه در سرکنسولگری ایران در نجف گفت: زائران عتبات عالیات از امروز تا اربعین حسینی برای ورود به عراق در مرزهای زمینی و هوایی روادید رایگان ۱۵ روزه دریافت می‌کنند و نیازی به مراجعه به سفارت و سرکنسولگری‌های عراق در ایران نیست.

یک منبع آگاه در سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در نجف اشرف در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس با اعلام این خبر گفت: زائران عتبات عالیات که به منظور حضور در مراسم اربعین حسینی عازم عراق هستند از امروز تا اربعین حسینی نیازی به مراجعه به سفارت و سرکنسولگری‌های عراق در ایران ندارند و می‌توانند روادید خود را در مرزهای زمینی و هوایی با عراق دریافت کنند.
 
وی افزود: این روادید 15 روزه و رایگان خواهد بود.
 
لازم به ذکر است زائران عتبات عالیات تنها با پرداخت یک دلار در مرزهای زمینی و هوایی با عراق می‌توانند به عتبات عالیات سفر کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها