أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۵۲۸۶
زمان انتشار: ۱۳:۴۱     ۱۱ آذر ۱۳۹۳
فرمانده انتظامی ایلام:
فرمانده انتظامی ایلام گفت: صدور خروجی یک دلاری برای مرزنشینان است و دیگر هموطنانمان باید از کنسولگری‌های کشور عراق در استان‌های تهران، کرمانشاه، خوزستان و خراسان‌رضوی اقدام به اخذ ویزا کنند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی دولتی اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به اربعین حسینی تمهیداتی از سوی مسئولان استانی و کشوری برای تسهیل در تردد زوار در مرزهای غربی کشور از جمله مرز مهران اندیشیده شده است.

فرمانده انتظامی ایلام گفت: بخشی از این تمهیدات شامل صدور خروجی یک دلاری برای مرزنشینان بوده که این میزان نیز دارای ظرفیت خاصی است که در هر روز تنها یک‌هزار نفر مرزنشین می‌توانند به این شیوه از مرز مهران به قصد زیارت عتبات عالیات عبور کنند.

وی ادامه داد: اما دیگر هموطنانمان باید از کنسولگری‌های کشور عراق در استان‌های تهران، کرمانشاه، خوزستان و خراسان‌رضوی اقدام به اخذ ویزا کرده سپس برای عبور از مرز مهران به استان ایلام سفر کنند.

این فرمانده ارشد انتظامی اضافه کرد: به هیچ عنوان ویزایی در مرز مهران برای هموطنان صادر نشده و در صورت مراجعه هموطنان بدون ویزا قطعا با سرگردانی مواجه خواهند شد.

دولتی تصریح کرد: داشتن گذرنامه و ویزا از لوازم سفر به عتبات عالیات بوده و نداشتن هرکدام از این دو مورد امکان سفر و خروج از کشور برای زائران را فراهم نخواهد کرد.

فرمانده انتظامی ایلام با بیان اینکه خروجی یک دلاری تنها مختص استان‌های مرزی با عراق است، گفت: فقط مرزنشینان در ایام منتهی به اربعین حسینی امکان استفاده از این تسهیلات را داشته که با توافق مسئولان کشور عراق حاصل شده است و هر لحظه امکان دارد این موضوع نیز از طرف کشور عراق منتفی اعلام شود.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر امنیت لازم در مرز مهران فراهم است و هیچ مشکلی در راستای تردد زوار به عتبات عالیات وجود ندارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها