أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۵۲۸۸
زمان انتشار: ۱۳:۴۵     ۱۱ آذر ۱۳۹۳
«صفا آقاجانی» بازیگر نقش فاطمه در سریال «همه چیز آنجاست» گفت: قصه این سریال به قدری برایم جذابیت داشت که وقتی مشغول به خواندن فیلمنامه آن می شدم زمان را فراموش می‌کردم.
به گزارش پایگاه 598، «صفا آقاجانی» در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس گفت: این کاراکتر در سریال «همه چیز آنجاست» مادربزرگی مهربان است که می‌توان به او پناه آورد، در آغوشش گریه کرد، از بودن در کنار او لذت برد و همچنین به خاطرات خوب گذشته برگشت و احساساتی نوستالوژیک را زنده کرد. در واقع فاطمه مادربزرگی مهربان مثل همه مادربزرگ هاست.

وی با اشاره به این که خود در زندگی واقعی اش این نقش را تجربه کرده است، افزود: من خودم یک مادربزرگ هستم و این نقش را می شناسم. همچنین تا به حال هم این نقش را بسیار بازی کرده ام.

بازیگر سریال «دردسرهای عظیم» درباره فضای داستانی این کار ادامه داد: بازی من در این مجموعه زمانی آغاز شد که تقریبا گروه 33 قسمت از کار را ضبط کرده بودند. البته فاطمه از قسمت های ابتدایی در قصه حضور دارد اما به دلیل این که کار رج زده می شود لوکیشنی که ماجراهای مربوط به فاطمه در آن روایت می شد، از این زمان به کار گرفته شد. بنابراین من نیاز داشتم تا همه قسمت‌های فیلمنامه را بخوانم و داستان برایم کشش زیادی داشت. چراکه با این پیش فرض به سراغ آن می‌رفتم که قرار است روزی یک ساعت فیلمنامه بخوانم اما وقتی متن را دست می‌گرفتم زمان را فراموش می‌کردم و به خود که می آمدم 4 یا 5 ساعتی بود که به خواندن مشغول بودم.

وی بیان داشت: امیدوارم این قصه جذاب به لحاظ اجرایی هم خوب شده باشد و بیننده را با خود همراه کند.

«همه چیز آنجاست» به تهیه کنندگی داوود هاشمی و نویسندگی فیروزه قشقایی در 50 قسمت 40 دقیقه ای برای گروه فیلم وسریال شبکه سه سیما تهیه می ‌شود.

این مجموعه خلاصه داستان زیر را در بر می‌گیرد:

کارگاه تولیدی خانواده محسن به علت ورود کالاهای خارجی به تعطیلی کشانده می‌شود. مهدی پسر بزرگ محسن درگیر و دار مشکلات به وجود آمده، به بسیاری از رازهای خانواده پی می برد و... .

همچنین علاوه بر علیرضا افخمی سید مجید میرمیران نیز به عنوان مشاور متن گروه را همراهی می کنند. این سریال تاکنون بیش از 80 درصد مراحل تصویربرداری خود را پشت سر گذاشته است و پیش بینی می شود مراحل ضبط آن تا نیمه دی ماه به طور کامل به پایان برسد. این سریال در 50 قسمت 40 دقیقه ای با بهره گیری از 22 بازیگر ثابت و بیش از 60 بازیگر مهمان داستان هایی خانوادگی را روایت می‌کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها