کد خبر: ۲۷۵۳۶۱
زمان انتشار: ۲۱:۴۳     ۱۱ آذر ۱۳۹۳
دکتر حسين طلا نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي در خصوص محروميت پرسپوليس از همراهي تماشاگرانش درديدار روز جمعه مقابل ذوب آهن صحبت کرد.
به گزارش پایگاه 598،او در همین خصوص به "ورزش سه" گفت: برخلاف تصور همگان تیم های پرسپولیس و استقلال ماه هاست مظلوم واقع شده اند.

این دو تیم با وجود طرفداران میلیونی و گمانه زنی بر سر اینکه از حمایت های پیدا و پنهان فراوانی بهره مندند اما در عمل به طور جدی و عمیق حمایت نمی شوند.

فرماندار سابق تهران تاکید کرد: پرسپولیس که در ماه های اخیر با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرده اکنون که با صعود به مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال کشور شانسی برای قهرمانی در این پیکارها پیدا کرده است از موهبت همراهی تنها پشتوانه اش یعنی هواداران پرشمار و پرشمار محروم شده است.در حالی که اصولا بر فرض، قانون باید این محرومیت اعمال می شد پرسش کارشناسان این اشت که چرا تخلف احتمالی در لیگ برتر به محرومیت در جام حذفی تعمیم و انتقال داده شده است؟

دکتر طلا ادامه داد: در حالی مسوولان ذیربط در فدراسیون فوتبال بر قطعیت این محرومیت تاکید می کنند که چند هفته قبل به خاطر برخی مصلحت اندیشی ها با وجود حکم صریح کمیته انضباطی و استیناف فدراسیون مبنی بر محرومیت تیم خوب و مردمی تراکتورسازی تبریز در دیدار مقابل استقلال تهران از همراهی تماشاگرانش، ابلاغیه فدراسیون پس از انجام مسابقه ارائه شد. اکنون سوال این است که تیم های پایتخت تا کی باید مظلوم واقع شوند؟ در جایی که تیم پرطرفدار و مردمی استقلال نمی تواند از اعمال تراکتورسازی استفاده کند دیگر تیم پرهوادار تهرانی باید مسابقه حساسش را مثابل ذوب آهن اصفهان بدون حمایت تماشاگرانش برگزار نماید.

او در پایان اذعان داشت: جا دارد در اسرع زمان مسوولان فدراسیون با رعایت ضوابط قانونی و با علم بر اینکه پرسپولیس در جام حذفی مرتکب تخلفی نشده است حداقل این جریمه را در مسابقات لیگ اعمال کنند. هر چند در فوتبالی که به خاطر اشتباهات ریشه دار مسوولانش ، هوادارانی که سرمایه های اصلی این رشته محبوب هستند به تدریج از حضور از استادیوم ها گریزان شدند. صدور چنین احکام و اعمال چنین جرایمی حتی در رثابت های لیگ برتر نیز شایسته نیست و فدراسیون می تواند جرایم نقدی را شامل حال باشگاه های متخلف کند و نه اینکه هواداران پایتخت از حضور در میادین ورزشی محروم شوند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها