کد خبر: ۲۷۶۲۰۶
زمان انتشار: ۱۰:۲۵     ۱۵ آذر ۱۳۹۳
استاندار ایلام:
استاندار ایلام گفت: مرز مهران باز است و هیچ مشکلی در عبور و مرور وجود ندارد، فقط به علت تراکم کمی با کندی انجام می‌شود.
به گزارش پایگاه 598، "محمد رضا" مروارید استاندار ایلام در گفتگو با خبرنگار حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، درباره نحوه عبور و مرور از مرز مهران و زمان عبور و مرور از این مرز گفت: مرز مهران باز است و هیچ مشکلی در عبور و مرور وجود ندارد، فقط به علت تراکم کمی با کندی انجام می‌شود.  
 
وی افزود: روز گذشته ۷۰ هزار نفر از مرز مهران عبور کردند و هیچ مشکلی برای عبور و مرور وجود ندارد و امروز هم ۱۰۰ هزار نفر براساس برآورد‌ها عبور می‌کنند و شاید کمی معطلی (۴ تا ۵ ساعت) به علت تراکم جمعیت وجود داشته باشد، اما مرز مهران باز است.  
 
استاندار ایلام با اشاره به پیش‌بینی عبور ۸۰۰ هزار نفری از مرز تصریح کرد: تعداد زیادی از زائرین بدون گذرنامه به مرز آمده‌اند و این بدلیل تبلیغات صدا و سیما بوده است و از نظر عبور و مرور مشکلی وجود ندارد، اما کمبود امکانات موجود است.  
 
وی ادامه داد: شهرداری ۲۰۰ تا ۳۰۰ دستگاه اتوبوس و هلال احمر ۵ درمانگاه در مسیر ایجاد کرده که بیشتر بین نجف و کربلاست و ۳ هلی کوپتر هم در مرز پیش‌بینی شده و امکانات هلال احمر در ایجاد کمپ‌هایی در داخل مرز بسیار راهگشا بوده است.  
 
مروارید در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به سردی هوا و کمبود امکانات قاعدتا کاستی‌هایی دیده می‌شود، اما در مجموع برای عبور از مرز مشکلی وجود ندارد. 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها