امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۲۷۶۲۱
زمان انتشار: ۱۲:۱۵     ۰۱ آذر ۱۳۹۰

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان یزد، میرزا حسن شمس رئیس فرقه ضاله بهائیت در منطقه ابرکوه بود و پیش از انقلاب جنایات فراوانی بر ضد مردم انقلابی ابرکوه داشت، وی همچنین ظلم و ستم فراوانی به کشاورزان محلی روا می‌داشت و دست وی به خون تعداد زیادی از مردم این منطقه آغشته است که نقش محوری وی در به شهادت رساندن حداقل 6 نفر از مردم ابرکوه روشن شده است.

منزل رئیس فرقه ضاله بهائیت در روستای اسفندآباد ابرکوه، سابقه‌ای کمتر از هفتادسال داشت و فاقد ارزش هنری و معماری خاصی بود که تخریب آن موجی از خوشحالی را در میان مردم این منطقه ایجاد کرده است.


بیش از 500 نفر از مردم شادمان ابرکوه نیز با امضای طوماری تقدیر و تشکر خود را از این اقدام اعلام کرده اند.


در این طومار آمده است: ما مردم حزب‌اللهی شهرستان ابرکوه از اقدام خداپسندانه و انقلابی مردم متدین و ولایت‌مدار و فهیم اسفندآباد که خانه میرزا حسن شمس، رئیس محفل بهائیت اسفندآباد و حومه را تخریب کردند با خبر شدیم.


این اقدام الهی ما را به یاد تخریب منزل سیدعلی محمد باب شیرازی در شیراز توسط مردم به دستور آیت‌الله سید نورالدین الحسینی الهاشمی انداخت.


مردم شهرستان ابرکوه برخوردار از مذهب شیعه اثنی عشری بوده و همواره پیرو پیامبر بزرگوار اسلام (ص) و ائمه اطهار (ع) و مروج فرهنگ قرآن و اهل بیت (ع) بوده و می باشند و قبل از انقلاب نیز تعدادی از پسمانده‌های فرقه ضاله بهائیت توسط مردم این روستا بیرون رانده شدند.


در بخش دیگری از این طومار آمده است: به جا بود این مرکز تبلیغ فرقه ضاله بهایئت که طی چند دهه علیه اسلام و تشیع تبلیغ می‌کرد، همان زمان تخریب می‌شد اما متاسفانه انجام نشد.

در حال حاضر این اقدام هر چند با تاخیر انجام گرفت اما دل هر مومن و مومنه‌ای از این شهرستان را مسرور کرد،لذا بر خود لازم می دانیم از این اقدام خداپسندانه حمایت کامل نموده و تقدیر و تشکر به عمل آوریم.

گفتنی است، فرقه ضاله بهائیت ارتباط نزدیکی با رژیم صهیونیستی دارد و اعضای این فرقه به عنوان عناصر اطلاعاتی و جاسوسی این رژیم بر ضد مردم ایران فعالیت می کنند.

مدیرکل اطلاعات استان یزد نیز چندی پیش در جمع خبرنگاران با اشاره به اشراف اطلاعاتی بر فعالیت های فرقه ضاله بهائیت در استان یزد، گفت: این فرقه با بهره گیری از گفتگوهای هدفمند و دختران جوان و آراسته سعی در فریب جوانان دارد.


وی ادامه داد: فرقه ضاله بهائیت فعالیت خود را بر روی جوانان و نوجوانان متمرکز کرده و از هر فرصتی برای جذب آنها استفاده می کنند، یکی از شیو های آنها استفاده از گفتگوی هدفمند است که با بکارگیری دختران جوان و بزک کرده، خود را به جوانان نزدیک کرده و سعی در فریب آنها را دارند و الحمدالله اشرافیت اطلاعاتی بر فعالیت آنها وجود دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۵ - ۰۱ آذر ۱۳۹۰
۲
۰
بیایید تهرون ببینید چه میکند این بهائیت !!! بازار تسمه وبرق اتومبیل وقطعات از کویت ودبی در دستان مبارکشان > ایز به گربه گم میکنند !!!
پاسخ
سهیل بشردوست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۴۱ - ۰۲ آذر ۱۳۹۰
۱
۱
کشتن بهائی ها آزاد بهش خوبه
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها