کد خبر: ۲۷۶۴۴۰
زمان انتشار: ۰۰:۲۱     ۱۶ آذر ۱۳۹۳
رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به باز شدن مرز شلمچه گفت:‌ ترافیک زائران کربلا در مرز شلمچه بسیار سنگین است و زائران برای تردد راحت‌تر و معطلی کمتر به مرزهای دیگر از جمله مرز مهران مراجعه کنند.
سعید اوحدی در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه فارس، با اشاره به باز شدن مرز شلمچه، گفت: ترافیک زائران در مرز شلمچه همچنان سنگین است و زائران در صف طولانی منتظر عبور از مرز و ورود به کشور عراق هستند.

وی ادامه داد:‌امکانات و تجهیزات کشور عراق هنوز برای تردد راحت زائران در حد مطلوبی نیست و زائران بهتر است برای اینکه مدت زمان کمتری را در مرزها معطل شوند مرزهای مهران و چزابه را برای ورود به کشور عراق انتخاب کنند.

وی ادامه داد: مرز مهران هم‌اکنون در وضعیت مناسب‌تری قرار دارد و حجم زائران اربعین حسینی در این مرز بسیار کمتر است و توصیه ما به زائران این است که مرز مهران را در اولویت خود قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس، ظهر دیروز طی اطلاعیه‌ای از سوی قرارگاه اربعین مرز شلمچه برای تردد زائران مسدود اعلام شد و از زائران خواسته شد از مراجعه به این مرز خودداری کنند و بر اساس اعلام فرماندار خرمشهر مرز شلمچه از ساعتی پیش باز شده است.

به گفته ناصر خدرنژاد معاون سازمان حج و زیارت مرز شلمچه برای زائرانی که پیش از بسته شدن مرز در مرز شلمچه حضور داشتند باز شده است و آنها در اولویت عبور قرار دارند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها