کد خبر: ۲۸۲۱۱۳
زمان انتشار: ۰۹:۱۴     ۱۰ دی ۱۳۹۳
یک کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه فردا در تهران شاهد کاهش دید و ادامه غبار خواهیم بود، گفت: بارش پراکنده باران پنج‌شنبه شب در پایتخت پیش‌بینی می‌شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم: امین‌حسین نقشینه در خصوص آخرین وضعیت هوای کشور اظهار داشت: در دور روز آینده جوی آرام در کل کشور حاکم  می‌شود به غیر از سواحل شمال که امروز 5 درجه کاهش دما خواهد داشت.

وی با بیان این‌که پنج‌شنبه در نوار شمالی، شمال غرب و غرب بارش خفیف و افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی شده است، گفت: فردا برای سواحل شمال جریانات شمالی خواهیم داشت همچنین باید بگویم خلیج فارس طی دو روز آینده مواج است.

این کارشناس سازمان هواشناسی بیان کرد: تهران امروز و فردا غبار آلود خواهد بود و پنج‌شنبه شب بارش پراکنده در سطح شهر تهران پیش‌بینی می‌شود که در این میان وزش باد در این روز نیز خواهیم داشت و بیشینه دمای تهران امروز 14 و فردا 15 و کمینه امروز 4 و فردا 5 درجه سانتی‌گراد است.

نقشینه با بیان اینکه کاهش دید امروز در تهران به دلیل تجمع آلاینده‌ها و سکون نسبی حاکم خواهد بود، گفت: بارش پراکنده پنج‌شنبه در خیابان‌های پایتخت می‌بارد و جمعه هوای تهران سالم می‌شود و کمی نسبت به امروز کاهش دما خواهیم داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها