يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۸۳۳۸۸
زمان انتشار: ۱۵:۱۶     ۱۴ دی ۱۳۹۳
بازنشر یک گزارش به بهانه سخنان امروز رئیس جمهور:
یکی از شعارهای خوب آقای روحانی در انتخابات 92 شایسته سالاری بود که نشان میداد ایشان نیز میخواهد در مسیر انقلاب قدم بردارد، اما پس از چندی خبرهای ناخوشایندی در زمینه انتصابات دولت به گوش رسید./ صبح امروز نیز دکتر حسن روحانی در همایش اقتصاد ایران گفت: «همه مردم باید از آمار، ارقام و طرح‌های اقتصادی در یک لحظه باخبر شوند؛ در اینجا پسرخاله و پسرعمه نداریم!»
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، یکی از شعارهای خوب آقای روحانی در انتخابات 92 شایسته سالاری بود که نشان میداد ایشان نیز میخواهد در مسیر انقلاب قدم بردارد، اما پس از چندی خبرهای ناخوشایندی در زمینه انتصابات دولت به گوش رسید. در این گزارش به این انتصابات "فامیلی" به صورت گذرا پرداخته ایم.

صبح امروز نیز دکتر حسن روحانی در همایش اقتصاد ایران با اشاره به این که همه دستگاه‌ها باید فعالیت اقتصادی‌شان را به صورت شفاف بیان کنند. گفت: «همه مردم باید از آمار، ارقام و طرح‌های اقتصادی در یک لحظه باخبر شوند؛ در اینجا پسرخاله و پسرعمه نداریم


در همین خصوص بدون هیچ شرحی به بازخوانی گزارش شهریور ماه پایگاه 598 در خصوص اقوام و فامیل های دکتر حسن روحانی در دولت می پردازیم.

10 پست کلیدی در سیطره "فامیل نزدیک"

-اولین انتصاب خانوادگی در دولت یازدهم حسین فریدون برادر رئیس جمهور است. فریدون که مدت ها بدون داشتن هیچ سمت رسمی در جلسات مهم دولت شرکت میکرد سرانجام با حکم حسن روحانی به عنوان دستیار ویژه رییس دولت انتخاب شد.

-اسماعیل سماوی خواهرزاده آقای روحانی است که در حال حاضر سه مسئولیت دولتی را همزمان برعهده دارد. این مسئولیت ها عبارتند از: سرپرست گروه مشاوران جوان، رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری و مشاور رئیس دفتر رئیس جمهور. 

-علی‌اصغر مونسان دیگر خواهرزاده رییس دولت است که به عنوان مدیرعامل منطقه آزاد کیش انتخاب شد‌ه است.

-اما در این میان فقط خواهرزاده های رییس جمهور از این موقعیت بهره مند نبوده اند بلکه علی اصغر پیوندی پسر عمه آقای روحانی نیز اخیرا به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی منصوب شده است.

-عبدالحسین فریدون نیز پسر عموی رییس دولت است که اخیرا دو عنوان کلیدی در وزارت علوم را از آن خود کرده است: مدیرکل وزراتی علوم و آموزش عالی و سرپرست جدید مرکز جذب اعضای هیئت علمی این وزارتخانه.

-امروز نیز یک انتصاب فامیلی دیگر در دولت تدبیر و امید رقم خورد، اسدالله وطنی شوهرخواهر رئیس جمهور به عنوان دبیر شورای عالی گزینش ریاست جمهوری معارفه می شود.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۷
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۸ - ۱۴ دی ۱۳۹۳
۰
۰
اشکال نداره این ایام به علت سرما یا آلودگی هوا حواس پنجگانه بعضی افراد خوب کار نمی کند؟
پاسخ
AZAD
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۴ - ۱۴ دی ۱۳۹۳
۰
۰
این حرف ها رو میزنید باز جناب رییس جمهور محبوب رو ناراحت میکنید و ایشون هم تمرکزشون رو از دست میدهند و اوضاع مملکت باز قمر در عقرب میشود ها
پاسخ
سلطانی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۹ - ۱۶ دی ۱۳۹۳
۰
۷
چگونه پسر عمو هستند؟ فامیل آن فریدون واین روحانی!!!
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۰ - ۱۸ دی ۱۳۹۳
۰
۰
اسماعيل نجار معاون وزيركشور واستاندار احمدي نژاد پسرخاله اقاي روحاني
پاسخ
قلی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۰ - ۱۸ دی ۱۳۹۳
۱
۰
سلطانی جان، از اطلاعات و اخبار خیلی خیلی عقبی
دیگه این حرفا رو جایی دیگه ای نزنی ها!!
تو دوران جوونی به حاج حسن گفتن اگه آیت الله بشی اینکه بگن آیت الله فریدون خیلی زشته، ایشون هم فامیلش رو عوض می کنه و میشه روحانی ولی آیت الله نشد!!!
پاسخ
رحیمی
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۰ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۴
۰
۰
فامیل اقای رئیس جمهور هم فریدون بوده است و ایشان معروف به حسن فریدون هستند که خود ایشان نام خانوادگی خود را به از فریدون به روحانی تغییر داده اند.
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۹ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۵
۰
۰
رئیس سازمان استاندارد هم هیچ نسبتی را رئیس جمهور ندارد :))))
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها