أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۸۹۷۷۶
زمان انتشار: ۱۳:۳۵     ۰۶ بهمن ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از سينماپرس، مهدي اميني خواه بازيگر جوان سينما و تلويزيون گفت: بازي در سريال «گذر از رنج ها» براي من يک کلاس درس تمام عيار بود، اين درام تاريخي که به سير تحولات اجتماعي و سياسي ايران از دهه ۲۰ تا ۵۰ مي پردازد مرا وادرا به مطالعه در مورد تاريخ معاصر کرد.
بازيگر فيلم سينمايي «شاخه گلي براي عروس» در گفتگو با خبرنگار سينماپرس افزود: من در سريال تاريخي «گذر از رنج ها» نقش دکتر جمال را بازي مي کنم که به خاطر ملي گرايي اش و تعصبي که به ايران دارد به افراد زيادي کمک مي کند. اين سريال که وقايع تاريخي، سياسي و اجتماعي ايران از اوايل دهه ۱۳۲۰ تا اواخر دهه ۱۳۵۰ را را روايت مي کند به دو بخش از زندگي اين شخصيت در ايران و خارج از کشور مي پردازد.

اميني خواه با تاکيد بر اينکه براي سهولت بخشيدن به اين نقش تعاملات زيادي با کارگردان سريال داشته است اظهار داشت: فريدن حسن پور کمک هاي زيادي به من کرد تا بتوانم شخصيت دکتر جمال را به خوبي بازي کنم. نوع نگاه، پوشش، چهره پردازي و امثالهم از جمله مواردي بودند که مرا به اين شخصيت تاريخي بسيار نزديک کردند و علاوه بر آن ها ديدن تصاوير آرشيوي زيادي از آن دوران و اين شخصيت توانست مرا به سوي يک بازي بدون نقص در اين سريال هدايت کند.

اين بازيگر ضمن ابراز خوشحالي از اينکه پخش قسمت هاي ابتدايي اين سريال از شبکه اول سيما توانسته نظرات مثبت بسياري از مخاطبان را در پي داشته باشد خاطرشنان کرد: سريال «گذر از رنج‌ها» مورد توجه قرار گرفته است چرا که حس نوع دوستي و ميهن پرستي و حمايت از هموطنان در اين سريال به خوبي مشهود است و از همين رو مخاطبان به آساني با آن ارتباط برقرار نموده اند.

بازيگر فيلم سينمايي «احضار شدگان» در خصوص جديدترين فعاليت هايش افزود: اين روزها در حال بازي در سريال تلويزيوني «شهر من شيراز» به کارگرداني محمد بنايي هستم که قرار است به عنوان سريال نوروزي شبکه دوم سيما از شب عيد سال آتي پخش شود.

وي در مورد داستان اين سريال گفت: معلمي به نام محسن در اوقات فراغت خود مسافرکشي مي کند اما درست روزي که بيمه شخص ثالث اتومبيل اش به اتمام مي رسد با شخصي تصادف کرده و راهي زندان مي شود و تمامي اطرافيان او درگير بيرون آوردن او از زندان مي شوند.

اميني خواه از زيبا بروفه، روشنک عجميان، پرستو صالحي، حديث فولادوند، رامين ناصر نصير و... به عنوان بازيگران اين سريال نوروزي نام برد و افزود: من اميدوارم اين ملودرام اجتماعي - خانوادگي بتواند ارتباط خوبي را با مردم در ايام نوروز برقرار نمايد.

بازيگر فيلم سينمايي «نسل سوخته» در ادامه اين گفتگو دليل کم کارش اش در حوزه سينما را مخاطبان خاص و اندک اين مديوم برشمرد و تاکيد کرد: براي من حضور در سينما يا تلويزيون تفاوت چنداني ندارد و حاضرم در هر پروژه اي که احساس کنم فيلمنامه خوب و چيدمان عوامل (کستينگ) قابل قبولي دارد حضور پيدا کنم. اما از آنجايي که مديوم تلويزيون به مراتب از مخاطبان انبوه تري برخوردار است هميشه آثار تلويزيوني برايم در اولويت قرار داشته اند.

وي در خاتمه اين گفتگو با تاکيد بر اينکه توليدات شبکه نمايش خانگي طيف وسيعي از مخاطبان را راضي نگه مي دارد گفت: شبکه نمايش خانگي يک مقوله خاص است که هم مخاطباني از جنس مخاطبان سينما يا به اصطلاح فيلم بازان را راضي نگه مي دارد و هم مخاطبان عام تري دارد که مي خواهند بدون رفتن به سينما يک اثر را در منازل خود تماشا کنند از اين رو طي اين سال ها همواره پيشنهاداتي که براي بازي در چنين فيلم هايي داشته ام را با طيب خاطر پذيرفته ام و تا پايان امسال نيز بيش از ۴ فيلمي که براي شبکه نمايش خانگي بازي کرده ام با نام هاي «مرد آباني»، «آفتاب پرست»، «زبرجد» و... راهي بازار خواهند شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها