کد خبر: ۲۹۲۷۰۶
زمان انتشار: ۱۱:۵۵     ۱۵ بهمن ۱۳۹۳
در چهارمین روز از جشنواره فیلم فجر فیلم های «دوران عاشقی»، «فیه ما فیه»، «بدون مرز»، «عصر یخبندان»، «تا آمدن احمد» و «داره صبح میشه» برای اهالی رسانه اکران می شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، در چهارمین روز از سی و سومین جشنواره فیلم فجر، فیلم هایی چون «دوران عاشقی» به کارگردانی علیرضا رئیسیان، «فیه ما فیه» به کارگردانی صادق داوری، «بدون مرز» به کارگردانی امیرحسین عسگری، «عصر یخبندان» به کارگردانی مصطفی کیایی، «تا آمدن احمد» به کارگردانی صادق صادق دقیقی و «داره صبح میشه» به کارگردانی یلدا جبلی برای اهالی رسانه نمایش داده می شود.

اولین فیلمی که امروز در کاخ جشنواره اکران می شود، «دوران عاشقی» به کارگردانی علیرضا رئیسیان است که ساعت 10 صبح در بخش سودای سیمرغ اکران می شود. این فیلم یک درام عاشقانه بر بستر مسائل روز اجتماعی است.

«عصر یخبندان» به برج میلاد رسید

شهاب حسینی، لیلا حاتمی، فرهاد اصلانی، پرویز پورحسینی و بیتا فرهی از جمله بازیگران این فیلم هستند.

ساعت 12:45 دقیقه مستند «فیه ما فیه» به کارگردانی صادق داوری فر در بخش سینما حقیقت نمایش داده می شود، این مستند درباره نسبت سینما و روحانیت ساخته شده است.

فیلم سینمایی «بدون مرز» به کارگردانی  امیرحسین عسگری سومین فیلمی است که در چهارمین روز جشنواره فیلم فجر ساعت 14 برای اهالی رسانه به نمایش گذاشته می شود.

«بدون مرز» فیلمی ضد جنگ است و داستان پسری را روایت می‌کند که هر روز برای ماهیگیری به کشتی به گل نشسته‌‎ای در نقطه صفر مرزی پا می‌گذارد و آنجا را به محلی برای آرامش خود تبدیل کرده، اما حضور غریبه‌ای این آرامش به هم می‌زند.

«عصر یخبندان» به برج میلاد رسید

«عصر یخبندان» به کارگردانی مصطفی کیایی از جمله فیلم های سودای سیمرغ است که ساعت 16:30 در برج میلاد اکران می شود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: در عصر یخبندان خارپشت ها تصمیم گرفتند رنج خارهای یکدیگر را تحمل کنند اما کنار هم باشند و به هم گرما بدهند، خارپشت ها تنها جاندارانی بودند که در «عصر یخبندان» زنده ماندند.

«عصر یخبندان» به برج میلاد رسید

بهرام رادان، مهتاب کرامتی، آنا نعمتی، سحر دولتشاهی، محسن کیایی، مینا ساداتی، بابک بهشاد، علی میلانی، پوریا رحیمی سام، صدف طاهریان، علی کوچکی، فرهاد اصلانی و ژاله صامتی بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

«تا آمدن احمد» به کارگردانی صادق صادق دقیقی ساعت 19 در بخش سودای سیمرغ اکران می شود، داستان این فیلم در سال 1365 اتفاق می افتد و روایتگر یک خانواده شهید در جزیره خارک است. در این فیلم احمد از نیروهای جمعیت هلال احمر است که شهید می شود اما خانواده او فکر می کنند که هنوز زنده است و دنبال او می گردند.

«عصر یخبندان» به برج میلاد رسید

افسر اسدی، پرهام دلدار، مهدی فقيه، بهرام ابراهيمی، محمد جوادسلام پور، حسين قفلی، جواد پولادی، ونوس حسنی کانلی و سينوهه ميربابائی از جمله بازيگرانی هستند که در فيلم سينمايی «تا آمدن احمد» به ايفای نقش پرداخته اند.

اما فیلم سینمایی «داره صبح می شه» به کارگردانی یلدا جبلی آخرین فیلم از چهارمین روز از جشنواره فیلم فجر در برج میلاد و در بخش سینمای هنر و تجربه نمایش داده می شود، این فیلم روایت عشق و بحران رابطه چهار خانواده را در یک شب تا صبح به تصویر می کشد.

«عصر یخبندان» به برج میلاد رسید

رویا نونهالی، مهدی احمدی، بابک کریمی، رعنا آزادی ور، ایرج شهزادی، امیرحسین آرمان، الهه حصاری، ارنواز صفری، حمیرا نونهالی، فریبا جدیکار، گیلدا حمیدی، ارشیا جم، مانی مزکی، بهاره مشیری، سمیه سابقی و زهرا صادقی بازیگران این فیلم هستند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها