کد خبر: ۲۹۵۰۱۵
زمان انتشار: ۱۳:۳۳     ۲۴ بهمن ۱۳۹۳
دیدارهایی که حسام الدین آشنا موفق به انجام آن نشد:
با توجه به نزدیکی سفر دکتر روحانی به قم و همچنین نارضایتی مراجع معظم تقلید از سیاست های فرهنگی دولت حسام الدین آشنا مشاور فرهنگی رئیس جمهور در سفری غیرمنتظره برای دیدار با مراجع معظم تقلید روز گذشته به قم سفر نمود./ مشاور فرهنگی رئیس جمهور که به منظور دیدار با اکثر مراجع معظم تقلید به قم سفر نموده بود فقط موفق به دیدار با آیت‌الله نوری همدانی و آیت‌الله علوی‌گرگانی شد.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، هفته گذشته چهار مرجع تقلید و برخی از علما و چهره های مذهبی نسبت به هنجارشکنی ها و عدم رعایت موازین شرعی در وزارت ارشاد تذکرات شدیدی را خطاب به علی جنتی ایراد داشته بودند که این سخنان در آستانه سفر دکتر روحانی به قم برای وزیر فرهنگ و ارشاد بسیار سنگین تمام شد.

در همین خصوص با خبر شدیم با توجه به نزدیکی سفر دکتر روحانی به قم و همچنین نارضایتی مراجع معظم تقلید از سیاست های فرهنگی دولت، حسام الدین آشنا مشاور فرهنگی رئیس جمهور در سفری غیرمنتظره برای دیدار با مراجع معظم تقلید روز گذشته به قم سفر نمود.

مشاور فرهنگی رئیس جمهور که به منظور دیدار با اکثر مراجع معظم تقلید به قم سفر نموده بود فقط موفق به دیدار با آیت‌الله نوری همدانی و آیت‌الله علوی‌گرگانی شد و علی رغم درخواست ایشان برای دیدار با برخی دیگر از مراجع معظم تقلید از جمله حضرت آیت الله مکارم شیرازی، دیداری صورت نپذیرفت.

همچنین دو دیدار انجام شده نیز به درخواست دیدار کنندگان به صورت خصوصی و بدون حضور خبرنگاران انجام گرفته است.

این در حالی است که یک روز بعد از اعتراض گسترده علما و مراجع تقلید نسبت به سیاست های فرهنگی دولت یازدهم بویژه وزیر ارشاد، علی جنتی در اظهاراتی عجیب در اصفهان به این واکنش ها پاسخ داد و مدعی شد "اطلاعات مراجع تقلید و معترضان به رویکردهای فرهنگی دولت از روی اطلاعات غلط است!" و اتهام کانالیزه شدن مراجع تقلید و قضاوت آنها بر مبنای اطلاعات نادرست موجب ناراحتی برخی از علما گردیده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
عمارنامه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۸ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۳
۰
۰
با سلام و احترام؛
مطلب شما در پایگاه اینترنتی و بسته فرهنگی عمارنامه منتشرگردید.
http://www.ammarname.ir/node/98416
ما را از بروزرسانی خود آگاه
و با درج بنر و یا لوگو در وبگاه خود یاری نمایید .
موفق و پیروز باشید .
http://ammarname.ir -- info@ammarname.ir
یا علی
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها