کد خبر: ۲۹۷۲۳۴
زمان انتشار: ۱۰:۲۸     ۳۰ بهمن ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام جم، تصويربرداري ميني سريال «کوچه‌هاي خواب» به کارگرداني سيد مجيد موسويان و تهيه‌کنندگي حميد رحيمي‌نادي از امروز در گلابدره با حضور مهدي سلوکي و مهران رنجبر در يک ساختمان نيمه‌کاره شروع مي‌شود.

مجيد موسويان، کارگردان اين سريال گفت: اين ميني سريال در پنج قسمت براي پخش در ايام فاطميه در نظر گرفته شده که از بيست و نهم اسفند تا چهارم فروردين از شبکه سه پخش مي‌شود. تصويربرداري اين سريال از امروز در لوکيشني واقع در گلابدره آغاز مي‌شود.

وي ادامه داد: اولين صحنه تصويربرداري را در يک ساختمان نيمه‌کاره شروع مي‌کنيم که در اين لوکيشن دو دوست به نام محسن و مسعود حضور دارند که کارهاي ساختمان را با هم انجام مي‌دهند. اين نقش‌ها را به ترتيب مهدي سلوکي و مهران رنجبر بازي مي‌کنند. سرنوشت اين دو دوست با حضور يک مادر تلاقي مي‌کند که نقش او را آفرين عبيسي بازي مي‌کند.

موسويان اشاره کرد: لوکيشن‌هاي اين ميني سريال در تهران و اطراف اين استان است. ايده اوليه اين اثر براي خودم است و هومان فاضل فيلمنامه را نوشته است. در خلاصه داستان اين سريال آمده است: عادل کيايي وصيت مي‌کند پس از مرگش فرزندش محسن زني بنام طوبي طاهريان را پيدا کند. محسن موظف است، پولي را به او برساند و پس از گرفتن رسيد پول و اخذ رضايت از طوبي مي‌تواند به باقي ارث پدرش دست يابد. محسن که نشانه‌هاي روشني از طوبي در اختيار ندارد، جستجو را شروع مي‌کند، امادر اين مسير با واقعيت‌هايي رو به رو مي‌شود.

اين کارگردان درباره مفاهيم اين سريال گفت: در اين سريال به مفاهيمي مانند احقاق حق، پرهيز از حرام، نان حلال و... مي‌پردازيم. در اين سريال غيرمستقيم به معضلات فراگير جامعه مي‌پردازيم که متاسفانه جامعه امروز را در بر گرفته است. شايد از کنار اين اتفاقات خيلي راحت عبور کنيم، اما در درازمدت تاثيرگذار است. وي ادامه داد: به دنبال اتفاقاتي که براي شخصيت‌هاي محسن و مسعود مي‌افتد شخصيت مادر وارد داستان مي‌شود و حضور موثري در روند قصه دارد. در ميني سريال کوچه‌هاي خواب به مفهوم جايگاه و منزلت مادر هم مي‌پردازيم.

آفرين عبيسي در نقش مادر، آزاده زارعي در نقش مينا، ليدا عباسي در نقش مرجان،تورج فرامرزيان در نقش اسماعيل، مختار سائقي در نقش مرد دوره‌گرد، مرضيه صدرايي در نقش زن دوره‌گرد، فاطمه شکري در نقش زن مبتلا به آلزايمر و اسماعيل خلج در نقش ترابي از ديگر بازيگران اين سريال هستند. عرفان برزين بازيگر خردسال کوچه‌هاي خواب است.

ديگر عوامل پشت دوربين سريال کوچه‌هاي خواب عبارتند از برنامه‌ريز و دستيار اول کارگردان حسن لبافي، مدير تصويربرداري سيروس عبدلي، صدابردار جعفر عليان، طراح گريم آرمين اسماعيلي، طراح صحنه و لباس رضا حاج درويش، مدير توليد آرش داوودي، مدير تدارکات فرهاد شکري، منشي صحنه شيدا باسمه‌چي، عکاس علي خسرو آبادي و جلوه‌هاي ويژه ميداني امير روزبهاني.مهدي سلوکي را اين روزها در سريال تلويزيوني آخرين بازي مي‌بينيم و مجيد موسويان هم قبل از اين فيلم از کوچه‌هاي باران را کارگرداني کرده است. همچنين او به عنوان ناظر کيفي با سريال‌هايي همچون بزنگاه و متهم گريخت همکاري داشته است.«کوچه‌هاي خواب» در پنج قسمت 45 دقيقه‌اي در گروه فيلم و سريال شبکه سه توليد مي‌شود
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها