أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۰۲۷۶۲
زمان انتشار: ۱۳:۰۹     ۱۸ اسفند ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از العالم، جلاد انگليسي داعش از خانواده خود به دليل مشکلاتي که براي آنها به وجود آمده است، عذرخواهي کرد.

"محمد اموازي" تروريست انگليسي که هويت او اخيرا به عنوان جلاد گروگانهاي غربي داعش فاش شده است، از خانواده خود به دليل مشکلاتي که براي آنها به وجود آمده، عذرخواهي کرد.
خانواده اموازي پس از افشاي هويت فرزندشان، مجبور شده اند محل سکونت خود را ترک کنند و در جاي ديگري به صورت ناشناس زندگي کنند.
مادر اين تروريست انگليسي اکنون به همراه 4 تن از فرزندانش در مکاني محرمانه در لندن تحت حمايت پليس زندگي مي کنند. خواهر 25 ساله و پدر اموازي نيز در کويت هستند.
نمايندگان کويتي از "جاسم اموازي" خواسته‌اند بين عذرخواهي رسمي و يا خروج از کويت يکي را انتخاب کند.
از سوي ديگر وکيل پدر اموازي اعلام کرد که به دلايل شخصي از ادامه پيگيري پرونده شکايت صرف نظر کرده است.
"سالم الحشاش" در کنفرانسي مطبوعاتي به جزئيات بيشتر درباره دليل کناره گيري از اين پرونده اشاره نکرد.
جاسم اموازي، هفته قبل اين وکيل را براي پيگيري شکايت عليه کساني که پسرش را به عنوان "جان" جلاد داعش شناسايي و معرفي کردند، به کار گرفت.
الحشاش بدون اشاره به سرنوشت اين پرونده، گفت که سرويسهاي امنيتي غربي تا اين لحظه مدرکي ارائه نکرده اند که جان همان محمد اموازي است، و خبرها و شايعه هاي منتشر شده دراين زمينه بي اساس است.
با اين حال روزنامه انگليسي "ساندي تايمز" تأکيد کرد که اموازي در نامه اي به خانواده خود، از انها به دليل مشکلاتي که به وجود آورده عذرخواهي کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها