أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۰۴۲۰۰
زمان انتشار: ۱۰:۵۵     ۲۳ اسفند ۱۳۹۳
امسال نيز برخي شبکه ها ويژه برنامه هايي براي تحويل سال تدارک ديده اند که عمدتا از عصر روز 29 اسفند آغاز مي شوند و تا ساعات اوليه روز اول فروردين 94 ادامه دارند .
به گزارش پایگاه 598 به نقل از سينما خبر، امسال نيز برخي شبکه ها ويژه برنامه هايي براي تحويل سال تدارک ديده اند که عمدتا از عصر روز 29 اسفند آغاز مي شوند و تا ساعات اوليه روز اول فروردين 94 ادامه دارند .
شبکه يک سيما با برنامه "اينجا آينده " به استقبال سال نو مي رود .
برنامه اي که از غروب 29 اسفند آغاز خواهد شد . در اين ويژه برنامه بخش هاي متنوع و جذابي براي مخاطبان آماده شده تا مراسم وداع با سال کهنه و ورود به سال نو به بهترين وجه برگزار شود .
"سيد علي ضيا" به عنوان مجري اصلي با ستارگان حوزه‌‌هاي مختلف به گفتگو خواهد نشست .اين برنامه در 9 قسمت آماده شده و شب عيد از ساعت 8 شب تا 2:30 بامداد مهمان مردم خواهد شد .
اين شبکه چند ويژه برنامه از جمله مستند هاي "طبيعت گردي ايران" ، " عيد آن سال ها " ( عيدر نوروز در زندان هاي پهلوي ) و" دست آفريده ها" ( صنايع دستي ايران) و چندين فيلم سينمايي جديد مانند" فوق سري " "بدون توقف " ، " 47 رونين"( محصول 2013 آمريکا ، "سرقت خاموش " (2013 فرانسه ) ، "پليس بازي " و" در دل طوفان" (2014 آمريکا) را براي مخاطبان نوروزي خود آماده کرده است .

ويژه‌برنامه‌ سال تحويل شبکه دو سيما
شبکه دو امسال با برنامه متفاوتي به استقبال سال نو خواهد رفت .«بهار در خانه است» عنوان ويژه برنامه تحويل سال شبکه دو سيماست .

اين برنامه از حدود 30 دقيقه پيش از اذان مغرب آخرين روز سال 93 آغاز خواهد شد و تا 1 ساعت پس از تحويل سال 94 ادامه خواهد داشت .
«بهار در خانه است» در فضاي يک خانه ايراني- اسلامي با گرمي و صميمت يک خانواده ايراني اجرا مي‌شود و همه ماجراهاي اين برنامه حول محور قصه اين خانه ايراني مي‌گذرد.

ميهمانان اين برنامه از «ترين»هاي سال 93 در حوزه‌هاي مختلف اجتماعي، سياسي، فرهنگي و هنري خواهند بود . از آيتم‌هاي مختلف اين برنامه مي توان به ستاره‌هاي عروسکي، شاغلان غيرتعطيل در ساعات تحويل سال ، جاذبه‌هاي پنهان ايران ، معرفي صنايع دستي غيرمعروف و زندگي خانواده هاي خاص اشاره کرد .

شبکه دو سيما امسال ويژه برنامه کلاه قرمزي را هم آماده پخش کرده است . ايرج طهماسب سال 94 هم با شخصيت هاي جالب عروسکي خود ميهمان خانه هاي مردم مي شود . اين شبکه علاوه بر کلاه قرمزي ، يک هديه ديگر نيز براي کودکان آماده کرده است . داريوش فرضيايي قرار است با ويژه برنامه نوروزي خود لحظات شادي را براي نوروز کودکان و نوجوانان ايجاد کند .


سريال‌هاي نوروزي آي‌فيلم
شبکه آي فيلم در اين روز ها اقدام به پخش برخي مجموعه هاي پرطرفردار مي کند .

سريال «شب شيشه‌اي» از 19 اسفند ماه جايگزين سريال در حال پخش «خوش رکاب» مي‌شود . «شب شيشه‌اي» هر شب ساعت 18 و 30 دقيقه از شبکه آي‌فيلم به روي آنتن مي‌رود . «شب شيشه‌اي» محصول شبکه سه سيماست که به کارگرداني مسعود رشيدي ساخته شده بود .

همچنين «ستاره حيات» از ديگر مجموعه‌هاي شبکه سوم سيماست که هر شب ساعت 19 و 30 دقيقه در آي فيلم پخش مي شود . ثريا قاسمي، حسين محجوب، بهزاد فراهاني، نيما رئيسي، فرخ نعمتي، فريبا متخصص، کامران تفتي و ... بازيگراني هستند که در اين مجموعه ايفاي نقش داشتند.
سريال «مدينه» به کارگرداني سيروس مقدم نيز از 24 اسفندماه هر شب ساعت 20 و 30 دقيقه به روي آنتن شبکه آي‌فيلم مي رود.«مدينه» ماه رمضان 93 از شبکه اول پخش شد .

«روزهاي زندگي» از ديگر سريال‌هاي سيروس مقدم است که از 21 اسفندماه هر شب ساعت 21 و 30 دقيقه از آي فيلم روي آنتن مي رود . مجيد مظفري، کتايون رياحي، داوود رشيدي، اسماعيل شنگله، داريوش ارجمند، رضا بابک، ژاله علو، افسانه بايگان و ... از بازيگران «روزهاي زندگي» هستند .

در بخش فيلم‌هاي تلويزيوني و سينمايي اين شبکه براي نوروز هم ، آثاري همچون «مادر»، «آپارتمان شماره 13»، «بوسيدن روي ماه»، «آزمايشگاه»، «بيا از گذشته حرف بزنيم»، «قدمگاه» و «33 روز» به چشم مي خورند .




در شبکه نمايش چه خبر ؟
شبکه نمايش تدارک جدول متنوعي را براي پخش فيلم‌هايش با موضوعات اجتماعي ، خانوادگي و سرگرم کننده در نوروز 94 آماده کرده است .

فيلم‌هاي شاخصي از سينماي ژاپن، چين، کره جنوبي به نام‌هاي "آسمان و زمين"، "کارگاه نمونه" ( با بازي جت لي )، "سه گانه شمشير زن دوره گرد"، "به دنبال روني، سامورايي رامن فروش"، "ماموريت غير ممکن سامورايي"، "کوهستان تسوياکي"، "خلبان ابدي"، "شناي بدون نفس"، "در راه خانه"، "داستان پليسي 3" ( با بازي جي چان ) ، "کارگاه خصوصي" را از جمله فيلم‌هاي نوروزي شبکه نمايش هستند .

فيلم‌هاي "آخرين روزهاي مريخ" ، "آدل بلانکس" ( ساخته لوک بسون) ، "قلمرو حيوانات"، "الکس کراس" ، "آتش در برابر آتش" از ديگر فيلم‌هاي نورزوي اين شبکه به شمار مي آيند .
پخش فليم "ملکه" در سه قسمت سينمايي که در واقع ادامه مجموعه داستان "ريشه ها" نوشته الکس هيلي است نيز از ديگر فيلم‌هاي اين شبکه در نوروز امسال به شمار مي‌رود .

"ملکه" سرگذشت مادربزرگ نويسنده معروف کتاب ريشه‌ها را روايت مي‌کند . اين مجموعه با نگاهي واقعي و تلخ به سرگذشت نابسامان آمريکايي هاي آفريقايي‌تبار ، رنج‌هاي آن در دوران برده‌داري و پس از آن را در آمريکا به نمايش مي گذارد .

فيلم‌هاي هندي جديدي همچون "يکي پيدا شد"، "سفر سي قدمي"، "پسر سردار"، "بازي سازان" و "ديوار" از سينماي هند براي مخاطبان شبکه نمايش در ايام نوروز آماده شده است .
شبکه نمايش سريال‌هاي نوروزي هم دارد که بازپخش سريال «جنگجويان کوهستان» با کيفيت تصويري مناسب و همچنين سريال جديد «خانواده کيمچي» در جدول پخش نوروزي شبکه نمايش قرار گرفته است .




شبکه نسيم
اين شبکه سري جديد برنامه خندوانه را نوروز امسال تقديم مخاطبانش مي کند .در سري جديد خندوانه ، بخش‌هاي کمدي و متنوع به برنامه اضافه شده است .قرار است يک عروسک هم در اجراي برنامه به رامبد جوان کمک کند .
نسيم در روز هاي آغازين سال با توجه به تقارن با ايام فاطميه ، بيشتر زمان پخش خود را به برنامه هاي سرگرم کننده اختصاص مي دهد و برنامه هاي شاد خود را پس از سالروز شهادت حضرت زهرا (س) ارائه خواهد کرد .


شبکه آموزش
اسماعيل آذر اجراي برنامه مشاعره نوروزي با نام «باغ ياس» را به عهده دارد که از شبکه آموزش پخش مي‌شود .اين برنامه به مناسبت تلاقي ايام فاطميه و نوروز با نام باغ ياس پخش مي‌‌شود . شرکت‌کنندگان مسابقه باغ ياس دختران دانش‌آموز از دبستان تا دبيرستان هستند و اشعاري درباره مدح حضرت فاطمه(س)، بهار و طبيعت مي‌گويند. اين برنامه از اول تا چهاردهم فروردين هر شب ساعت 22 پخش مي‌شود .


شبکه سوم
مهران مديري سال 94 به تلويزيون باز خواهد گشت و با سريال جديد خود به طرفدارانش تبريک سال جديد مي گويد .

غلامرضا ميرحسيني مدير شبکه سه به باشگاه خبرنگاران گفت :سريال «در حاشيه» به کارگرداني مهران مديري از نيمه دوم نوروز پخش خواهد شد.
اين شبکه با توجه به ايام فاطميه از اول تا ششم فروردين ماه سريال شش قسمتي «کوچه هاي خواب» ساخته سيد مجيد موسويان را روي آنتن مي برد و بعد از آن نيز سريال مهران مديري را در جدول پخش قرار خواهد داد .

مهران مديري نوشتن داستان‌هاي «در حاشيه» را به خشايار الوند و اميرمهدي ژوله سپرده تا به همراهي الهه زارع‌نژاد، امير وفايي، امير برادران و امير عباس پيام ماجراهاي اتاق عمل را رقم بزنند .

به اينچئون خوش آمديد. مستند " به اينچئون خوش آمديد " به حواشي بازيهاي آسيايي در شهر اينچئون مي پردازد که در شش قسمت 25 دقيه اي در ايام نوروز از شبکه سوم سيما پخش خواهد شد .



کارتون‌هاي نوروزي کدامند؟
پويا براي ايام نوروز امسال 12 انيميشن جديد ايراني آماده پخش کرده است.
«سفر باران»، «شهر راز»، «ماجراهاي کوشاي 5»، «روباه و خروس»، «کلبه پدر بزرگ»، «ماجراهاي خليج فارس»، «هزار يک داستان»، «اين چيه4»، «قصه‌هاي ني‌ني»، «دهکده پرماجرا»، «دنياي پويا» و «مهارت‌هاي زندگي» از انيميشن‌هاي نوروزي امسال هستند.

همچنين شبکه پويا در ايام نوروز يک ويژه برنامه‌ با عنوان «دنياي پويا» تدارک ديده است .اين ويژه برنامه شامل 26 قسمت 60 دقيقه‌اي است که دو روز قبل از عيد نوروز پخش آن آغاز مي شود و تا بعد از تعطيلات ادامه خواهد داشت . اين مجموعه بر اساس حال و هواي عيد ساخته شده و داراي بخش‌هاي زنده و عروسکي و انيميشن است.


حفظ سوره ملک در نوروز 94 در چشمه‌هاي جاري
"چشمه‌هاي جاري" عنوان ويزه برنامه‌ شبکه قرآن سيماست که با هدف حفظ سوره ملک در ايام نوروز به روي آنتن شبکه‌هاي سيما مي‌رود ."چشمه‌هاي جاري" علاوه بر شبکه قرآن از ديگر شبکه‌هاي سيما نيز پخش خواهد شد. "چشمه‌هاي جاري" در 14 قسمت 90 دقيقه‌اي هر شب در ايام نوروز از ساعت 20 الي 21:30 به صورت زنده از شبکه قرآن سيما پخش مي شود .




شبکه پنج سيما
شبکه پنج گلچيني از فيلم‌هاي سينمايي را براي پخش در نوروز 94 در نظر گرفته است . اين فيلم‌هاي سينمايي در ايام نوروز هر روز ساعت 13:30 پخش مي‌شوند .

" جدال در تاريکي "محصول کشور هنگ‌کنک در سال 2014 است . در فيلم حادثه‌اي «جدال در تاريکي» بينگ باي، جکي چان و جان هو د ايفاي نقش کرده‌اند .

" تشنه سرعت 2 " . اين فيلم سينمايي محصول کشور امريکاست . بريت داورن، بيو ميرچوف و بيل ساگ بازيگران اين اکشن حادثه‌اي هستند.

"پرورو کوچولو در مسابقه سورتمه‌راني" اين فيلم محصول مشترک دو کشور کره جنوبي و چين در سال 2013 است .

" پليس بازي" در ژانر حادثه‌اي و طنز ساخته شده و در سال 2014 ساخته شده است .
فيلم سينمايي «پدينگتون» محصول انگليس و فرانسه است و در سال 2014 ساخته شده است . اين فيلم از مضموني خانوادگي و طنز برخوردار است .

فيلم سينمايي "فراري " محصول کشور کره جنوبي در سال 2013 است . اين فيلم حادثه‌اي و طنز به کارگرداني دونگ اوه جو ساخته شده است.

"هشدار براي کبرا 11 - عمليات مخوف" يک سينمايي پليسي محصول کشور آلمان است که در سال 2014 ساخته شده است

"شک معقول"محصول مشترک آلمان، کانادا و امريکاست . اين فيلم محصول 2014 به کارگرداني پيتر هاويت از مضموني حادثه‌اي و طنز برخوردار است.

"شب در موزه 3 / راز لوح " اين فيلم محصول مشترک امريکا و انگليس است که در سال 2014 ساخته شده و از ژانر حادثه‌اي و طنز برخوردار است.

فيلم سينمايي دزدان دريايي محصول کره جنوبي در سال 2014 است که از مضموني حادثه‌اي برخوردار است . اين فيلم چهارمين فيلم پرفروش کره جنوبي در سال گذشته بوده که به کارگرداني سئوک هون لي ساخته شده است.
"يک روز سخت "با مدت زمان 107 دقيقه محصول کره جنوبي در سال 2014 است و در گروه فيلم هاي حادثه‌اي ساخته شده است .


فيلم سينمايي "هيجان زندگي" با مدت زمان 111 دقيقه محصول کشور هندوستان است که در سال 2014 ساخته شده است . سلمان خان بازيگر اصلي اين فيلم حادثه‌اي و اکشن است.
"من هنوز آليس هستم " محصول امريکا در سال 2014 است . اين فيلم به کارگرداني ريچارد گلاتازر و واش وستمورلند ساخته شده است .

"لاک‌پشت‌هاي نينجا " اين فيلم سينمايي محصول امريکا در سال 2014 است و 93 دقيقه زمان دارد . لاک‌پشت‌هاي نينجا به کارگرداني جاناتان ليبسمن ساخته شده و مگان فاکس و ويل آرنت از بازيگران آن هستند .

اين فيلم ها قرار است در ايام نوروز از شبکه پنج براي مخاطبان پخش شود .

برنامه "رنگين کمان" ويژه نوروز 94 کاري از گروه کودک و نوجوان شبکه پنج با عروسک‌هاي پنگول و چرا ميهمان خانه‌ها مي‌شود.

برنامه در 15 قسمت 60 دقيقه‌اي ويژه نوروز 94 تهيه و توليد خواهد شد و از نيمه‌هاي اسفندماه نيز توليد آن شروع مي‌شود.

اين ويژه‌برنامه متناسب با حال‌ و هواي نوروز براي کودکان توليد مي‌شود و عروسک‌هاي پنگول و چرا به همراه ديگر بازيگران اين مجموعه در آن حضور دارند.

" يه اتفاق تازه " عنوان برنامه‌اي ترکيبي از گروه اجتماعي شبکه 5 سيماست که در نوروز 94 بر روي آنتن مي‌رود . اين برنامه در 13 قسمت 45 دقيقه‌اي با فضايي جذاب، شاد و صميمانه براي همه اقشار جامعه تهيه و توليد شده است . مخاطبان در اين برنامه شاهد اتفاقات خنده‌­دار، لحظه­‌هاي عاطفي، حوادثِ پيش بيني نشده و غير منتظره هستند .

"يه اتفاق تازه"در چهل‌وپنج دقيقه و سه بخش مانند دفترچه خاطرات، سفر با پاي پياده ،سه دو يک به وسيله مجري و با همراهي بازيگران در قاب تصوير ديده مي‌شود.
اين شبکه همچنين چند مستند را در قالي برنامه مستند 5 به مخاطبان نوروزي هديه مي کند ." افسانه کنگو"، "خرس‌ها"، "رود نيل"، "قلمروهاي پنهان"، "ميمون‌هاي برفي" از جمله اين مستند هاي ديدني هستند که از 29 اسفندماه ساعت 16:15 از شبکه تهران پخش مي شوند .تکرار اين برنامه نيز ساعت 8:20 دقيقه صبح فردا خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها