کد خبر: ۳۰۴۶۶۷
زمان انتشار: ۱۳:۰۹     ۲۴ اسفند ۱۳۹۳

وبسایت رسمی برنامه نود - دو بازیکن تیم فوتبال النصر عربستان برای بازی با پرسپولیس ایران در لیگ قهرمانان آسیا وضعیت نامشخصی دارند.

به گزارش وب سایت نود،  تیم فوتبال پرسپولیس ایران روز سه شنبه این هفته در چارچوب هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا در عربستان به مصاف تیم النصر می‌رود. پرسولیس امشب در حالی عازم کشور عربستان می‌شود که «گابریل» سرشناس‌ترین غایب این تیم برای بازی با النصر خواهد بود.

با این حال تیم النصر عربستان هم برای این مسابقه مشکلاتی دارد. علاوه بر غیبت «خالد الغامدی» که به خاطر دریافت کارت قرمز در بازی گذشته تیم النصر از دیدار با پرسپولیس محروم است، دو بازیکن دیگر این تیم عربستانی وضعیت نامشخصی دارند.

«شایع شراحیلی» هافبک وسط و «حسن الراهب» مهاجم تیم النصر هفته گذشته دچار مصدومیت شدند. هرچند بعضی از روزنامه‌‍‌های عربستانی از چراغ سبز کادر پزشکی تیم النصر به این بازیکنان برای بازی با پرسپولیس خبر داده‌اند ولی قرار است وضعیت شراحیلی و راهب امروز و بعد از انجام آزمایش نهایی مشخص شود.

تیم فوتبال پرسپولیس که در دو دیدار ابتدایی فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا برابر تیم های لخویا قطر و بنیادکار ازبکستان به پیروزی رسیده است، ساعت ۲۱ روز سه شنبه ۲۶ اسفندماه در ورزشگاه ملک فهد شهر ریاض به مصاف تیم النصر عربستان خواهد رفت.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها