کد خبر: ۳۰۷۷۱۲
زمان انتشار: ۱۲:۴۱     ۱۸ فروردين ۱۳۹۴
پادشاه بحرین با دفاع از تجاوز عربستان به یمن و با تاکید بر اینکه عملیات "طوفان قاطع" برای حفظ امنیت و ثبات منطقه امری ضروری است، اعلام کرد که این اتفاق نهادینه کردن اصلی ثابت یعنی عدم پذیرش هرگونه مداخله کشورهای خارجی در حاکمیت کشورهای عربی است.
سایت ارم نیوز نوشت: این اظهارات پادشاه بحرین در جلسه کابینه به ریاست شخص او مطرح شد و دبیرکل کابینه بحرین درباره جزئیات این جلسه اعلام کرد که بحرین طی نشستی راهکارهایی را در خصوص اوضاع ملی و مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی آن هم در سایه عملیات «طوفان قاطع» ارائه کرده است.

حمد بن عیسی آل خلیفه، پادشاه بحرین از تمام بحرینی‌ها خواست تا برای پاسخ به درخواست پادشاه عربستان و ایجاد یک قدرت قانونی در یمن و اقدام در جهت اجرای توافقات سازمان یافته برای آن و عمل به منشور اتحادیه عرب و توافق در زمینه دفاع مشترک کشورهای عربی، در عملیات طوفان قاطع مشارکت کنند.

پادشاه بحرین اظهار کرد که کشورهای عربی در صفی یکپارچه و با مشروعیتی کامل در کنار هم خواهند ایستاد و با هر گونه کودتا در کشورهای عربی که زمینه‌ساز طمع‌اندوزی سران منطقه‌ای و خارجی با هدف تسلط بر کشورها و از جمله یمن باشد، مخالف هستند و آن را نمی‌پذیرند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها