أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۰۲۴۷
زمان انتشار: ۱۱:۰۰     ۲۹ فروردين ۱۳۹۴
سه بازیکن پرسپولیس برای همراهی این تیم در سفر به قطر با مشکل مالیاتی روبرو هستند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از کاپ: سه بازیکن پرسپولیس به دلیل عدم پرداخت مالیات قراردادهایشان با مشکل ممنوع الخروج شدن مواجه هستند.
 
بر اساس این گزارش، رضا نورمحمدی، هادی نوروزی و حمید علی عسگری تا این لحظه قطعا قادر به همراهی پرسپولیس در قطر برای دیدار با لخویا در دور برگشت مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نیستند.
 
حسین قدوسی،مدیر روابط عمومی پرسپولیس  با تأیید این خبر به کاپ گفت: در حال حاضر با این مشکل روبرو هستیم اما این مسأله حداکثر تا روز یکشنبه حل و فصل می شود تا این سه بازیکن در دیدار بعدی ما در لیگ قهرمانان آسیا مشکلی برای همراهی تیم نداشته باشند.
 
مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس همچنین درارتباط با برنامه سفر این تیم به قطر توضیح داد: روز دوشنبه و 48 ساعت پیش از برگزاری دیدار با لخویا کاروان پرسپولیس عازم دوحه می شود ولی برنامه بازگشت تیم هنوز بطور دقیق مشخص نیست. درصورتی که تیم با پرواز چارتر راهی قطر شود بلافاصله پس از بازی و همان چهارشنبه شب به تهران بازخواهیم گشت و در غیر اینصورت بامداد روز پنجشنبه به کشور بازخواهیم گشت.
 
تیم پرسپولیس در گروه A لیگ قهرمانان آسیا چهارشنبه هفته آتی دوم اردیبهشت ماه در دوحه از ساعت 20:00 باید به مصاف تیم لخویا برود. شاگردان برانکو ایوانکوویچ در دیدار رفت برابر این تیم در تهران با سه گل به برتری دست یافتند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها