کد خبر: ۳۱۴۸۶۲
زمان انتشار: ۲۰:۲۶     ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
تماشاگران تیم فوتبال استقلال بعد از شکست برابر تراکتورسازی علیه سرمربی و بازیکنان این تیم شعار دادند و علیرضا منصوریان را تشویق کردند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و تراکتورسازی در حالی با نتیجه ۴ بر یک به سود تراکتورسازی تمام شد که هواداران استقلال بعد از دریافت گل چهارم به شدت علیه امیر قلعه نویی شعار دادند و خواستار جدایی وی از استقلال شدند.

این شعارها بعد از پایان بازی هم ادامه داشت و حتی هنگامی که قلعه نویی هنگامی که قصد ورود به رختکن را داشت، تماشاگران به سمت وی چند شی ء پرتاب کردند.

تماشاگران خشمگین استقلال که حتی تعدادی از آنها به خاطر باخت گریه می‌کردند، به شدت علیه بازیکنان هم شعار دادند و آنها را بی غیرت خواندند.

آندرانیک تیموریان که در این بازی از سوی هوادران استقلال مورد فحاشی قرار گرفته بود، بعد از پایان بازی دستانش را به نشانه برد و خوشحالی بالا برد که این موضوع باعث تحریک تماشاگران و افزایش شعارها علیه آنها شد.

علیرضا منصوریان سرمربی تیم نفت تهران هم از سوی تماشاگران استقلال به شدت تشویق شد.

هنگامی که بازیکنان تراکتورسازی قصد ورود به رختکن را داشتند، هواداران استقلال به سمت آنها زباله و اشیایی را پرتاب کردند.

ماموران انتظامی برای آرام کردن شرایط به زور به دنبال بیرون کردن تماشاگران از ورزشگاه بودند! همچنین تعدادی از دوستان و همراهان امیر قلعه نویی که قصد داشتند بعد از پایان بازی به رختکن استقلال بروند، با ممانعت نیروی انتظامی مواجه شدند.

یکی از هواداران استقلال به خاطر باخت استقلال دچار حمله قلبی شد و در پایان مسابقه توسط نیروهای امداد از ورزشگاه خارج شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها