امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۱۵۷۴۱
زمان انتشار: ۰۹:۴۵     ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴
در حالی که مقامات وزارت دفاع عراق می‌گویند که نفر دوم گروه داعش بر اثر حمله هوایی نیروهایی ائتلاف به رهبری آمریکا به مسجدی در شمال عراق کشته شده، ارتش آمریکا انجام چنین حمله‌ای را تکذیب کرده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، وزارت دفاع عراق اعلام کرد، جانشین رهبر داعش در جریان یک حمله هوایی در شمال این کشور کشته شده است.

به گزارش خبرگزاری شینهوا، وزارت دفاع عراق با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد براساس گزارش‌های اطلاعاتی دقیق، نیروهای ائتلاف تحت رهبری آمریکا با انجام حملات هوایی محل حضور ابوعلا عفری، مرد شماره دو داعش را هدف قرار داده‌اند.



در این بیانیه آمده است، مکان مورد هدف در این حمله هوایی، محل حضور تعداد بسیاری از اعضای گروه داعش بوده که مشغول برگزاری جلسه‌ای بودند. این حمله در شهر تل‌عفر واقع در شمال عراق و 70 کیلومتری غرب موصل صورت گرفته است. یورو نیوز گزارش داد، تصویر این حمله هوایی توسط وزارت دفاع عراق منتشر شده است.

در همین زمینه بی.بی.سی گزارش داد، در حالی که مقامات وزارت دفاع عراق می‌گویند که نفر دوم گروه داعش بر اثر حمله هوایی نیروهایی ائتلاف به رهبری آمریکا به مسجدی در شمال عراق کشته شده، ارتش آمریکا انجام چنین حمله‌ای را تکذیب کرده است.

تحسین ابراهیم از وزارت دفاع عراق گفته است که عبدالرحمن مصطفی القادولی که با نام ابوعلا العفری نیز شناخته می‌شده، به هنگام حمله در مسجدی نزدیک تل‌عفر بوده است.

این مقام نظامی به بی‌بی‌سی گفت که به هنگام حمله، تعدادی دیگر از نیروهای داعش هم در مسجد شهدا در منطقه عیاضیه که نزدیک تل‌عفر است، با او همراه بوده‌اند.

با این حال، فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا انجام چنین حمله ای را تکذیب کرده و گفته اطلاعی در مورد کشته شدن احتمالی عفری در دست ندارد.

دویچه وله نیز گزارش داد، ساکنان شهر تل‌عفر در شمال بغداد خبر کشته شدن ابوعلا عفری، معاون ابوبکر بغدادی را تایید کرده‌اند. این خبر اما هنوز از سوی منابع مستقل تایید نشده است.

در روزهای گذشته، گزارش‌های تایید نشده‌ای منتشر شده بود مبنی بر این که عفری به طور موقت رهبری عملیاتی داعش را برعهده گرفته است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۸ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
۱
۰
ملعون مثل هیولاست
پاسخ
اورنگ
UNITED KINGDOM
۲۱:۳۷ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
۰
۰
عکس بالا مربوط به ابوعلا عفری نیست، این عکسی است از Abu Qatada, ابو قطاده که سال کذشته از کشور انگستان اخراج شد به اُردن.
http://news.nationalpost.com/news/radical-islamic-cleric-deported-from-britain-found-not-guilty-of-terror-charges-by-jordan
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها