کد خبر: ۳۱۵۸۳۶
زمان انتشار: ۱۴:۲۱     ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴
با توجه به نزدیکی شهرآورد پیش روی دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس، سرخابی های پایتخت در این خصوص به اظهار نظر پرداختند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران
***ستار همدانی:ایمان دارم دربی  را می‌بریم


مربی استقلال گفت:به هر حال این بازی با تمام دربی‌ها فرق می‌کند چرا که تکلیف هر دو تیم مشخص است. برای دربی روز جمعه لحظه‌شماری می‌کنم چوم مطمئنم این مسابقه را می‌بریم و به این موضوع ایمان دارم.


ستار همدانی  در ادامه اظهار داشت:  در صورت برد یا باخت تغییری را برای دو تیم در جدول نخواهیم داشت . امیدوارم با شرایطی که  داریم بتوانیم یک مسابقه دور از استرس را به نمایش بگذاریم و در نهایت با سه امتیاز بیرون بیاییم .


وی ادامه داد: مطمئنم دربی را می‌بریم چون نمی‌شود همیشه بد بیاوریم .امیدوارم فارغ از هر مسئله‌ای، بازیکنان دو تیم فقط به یک بازی خوب فکر کنند. 


مربی استقلال گفت: ایمان دارم کری این است که باید در زمین به خوبی کار کنیم و سه امتیاز را کسب کنیم اینکه قبل از بازی کری بخوانیم قشنگ نیست. 


سرخابی ها از دربی 80 می گویند

***دغاغله:بازی در مقابل استقلال یک رقابت بزرگ است

مهدی دغاغله در گفتگو با گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص دربی 80 اظهار داشت: بدون شک شهرآوردی که قرار است روز جمعه برگزار شود رقابت بزرگی است و این دومین تجربه شهرآورد من است.

وی در ادامه افزود: امیدوارم پرسپولیس برنده دیدار باشد.

دغاغله عنوان کرد: شاید امسال پرسپولیس تیم خوبی نبوده و نتوانسته آن طور که باید در مسابقات لیگ ظاهر شود اما می‌توانیم در دربی موفق باشیم و خاطره خوبی را در اذهان هواداران ثبت نماییم.

سرخابی ها از دربی 80 می گویند

***رجبی:تمامی بازیکنان از صافی قلعه‌نویی عبور کرده‌اند


رضا رجبی در گفتگو با گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص دربی 80 اظهار داشت: فرق دربی پیش رو نسبت به سال‌های گذشته این است که برد یا باخت هر یک از 2 تیم تاثیر چندانی در جدول لیگ برتر ندارد و با توجه به باختی که تیم استقلال در مقابل تراکتورسازی کسب کرد سعی کردیم تا بازیکنان را از لحاظ روحی و روانی ریکاوری کنیم تا آنها با قدرت و توان بیشتر در این دیدار به میدان بروند.

وی بیان کرد: بازیکنان تیم استقلال قصد دارند در بازی پیش رو در مقابل تیم پرسپولیس با تمام قدرت یک بازی جوانمردانه را به نمایش بگذارند و امیدوارم ما برنده این دیدار باشیم.

رجبی تصریح کرد: به طور کلی در بازی گذشته مقابل تراکتورسازی بازی را خوب شروع کرده بود و مطمئن باشید که حق ما برد بود اما برخی از اتفاقات باعث که نتیجه بازی را به حریف واگذاری کنیم اما در حال حاضر قلعه‌نویی بازیکنان قدیمی را از لحاظ روحی و روانی ریکاروری کرده و به طور حتم بدون هیچ گونه مشکل به مصاف تیم پرسپولیس می‌رویم و امیدواریم با کسب پیروزی دربی را به پایان می‌رسانیم.

وی افزود: از هواداران می‌خواهم که صبور باشند و در این دیدار نیز تیم را مورد حمایت قرار دهند و امیدوارم این فصل را با خاطره خوب و کسب پیروزی پشت سربگذاریم.

سرخابی ها از دربی 80 می گویند



***حاتمی:حرفمان را در زمین مسابقه می‌زنیم

بابک حاتمی در گفتگو با گروه ورزشی باشگاه خبرنگاراندر خصوص دربی اظهار داشت: این دربی تجربه اولم است و امیدوارم که اولین تجربه من توام با برد باشد.

وی در ادامه افزود: ما حرفمان را در زمین مسابقه می‌زنیم و اجازه نمی‌دهیم استقلال برنده دربی باشد.

حاتمی عنوان کرد: همه بازیکنان پرسپولیس هم قسم شدیم که موفق باشم و به این مهم هم خواهیم رسید.

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه شرایط تیم خوب است و هدف ما جز برد چیز دیگری نیست.

سرخابی ها از دربی 80 می گویند

***عنایتی:می خواهم با پیراهن استقلال خداحافظی کنم

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، کاپیتان تیم استقلال در حاشیه تمرین امروز گفت: قطعا دربی در هر شرایطی حساسیت خاص خود را دارد و هواداران توقع دارند بازی خوبی باشد و نتایج آن فارغ از تمام نتایج لیگ برای همه حساس است. برای هیچ یک از 2 تیم مهم نیست که در چه رده ای قرار دارند و تنها به دنبال پیروزی در دربی هستیم. در طول لیگ نتوانستیم دل هواداران را آنطور که باید شاد کنیم و در حال حاضر تمام تمرکزمان روی برد در دربی است تا هواداران را از این طریق شاد کنیم.

وی درباره اینکه گفته می‌شود تمرکز پرسپولیسی‌ها روی بازی آسیای مقابل الهلال است گفت: اصلا به این مسائل توجه نمی کنیم. در کار این باشگاه دخالت نمی کنم اما فکر می کنم آنها بعد از دربی زمان دارند تا به بازی الهلال فکرکنند به هرحال برای پرسپولیس در آسیا آرزوی موفقیت می کنم و فکر می کنم آنها فکرشان بیشتر درگیر دربی است زیرا این مسابقه از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است. قطعا تمام تلاشم را ببرای گلزنی می کنم اما اگر نشد و هر کس دیگری هم گل بزند فرقی نمی کند. تنها موفقیت استقلال مهم است. من یک سال دیگر با استقلال قرارداد دارم و اگر بخواهم بازی کنم قطعا از قبل اعلام می کنم. اما مطمئن باشید فصل آینده آخرین فصل حضورم در فوتبال است و دوست دارم با پیراهن استقلال خداحافظی کنم.

سرخابی ها از دربی 80 می گویند

***مکانی: جواب کری‌خوان‌ها را در زمین می‌دهیم

سوشا مکانی در گفتگو با گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: جایگاه تیم‌های استقلال و پرسپولیس هیچ گاه در دربی تاثیری ندارد این بازی همیشه برای هواداران مهم بوده است و نتیجه دربی برای 30 میلیون هوادار مهم است و تماشاگران خاص خودش را این دیدار دارد.

وی تصریح کرد: تمام بازیکنان کادر فنی و هواداران سعی می‌کنیم برنده این دربی باشیم و با تمام توان تلاش می‌کنیم تا برنده نهایی این دیدار حساس بشویم.

دروازه‌بان پرسپولیس در پایان گفت: شخصا به کری‌خوانی‌های تیم حریف توجهی ندارم و با عملکردمان در زمین جواب آنها را می‌دهیم.

سرخابی ها از دربی 80 می گویند

***زاد مهر:طارمی و عالیشاه بازیکنان تاثیر گذار پرسپولیس هستند

محمد زادمهر، در گفتگو با گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: بازی استقلال و پرسپولیس همواره حساس است و نتیجه دربی سرخابی‌ها ثبت تاریخی می‌شود. با اینکه بازی 2 تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس از نظر جدولی حساس نیست، اما برای طرفداران این 2 تیم بسیار حساس است و آنها خواهان برد تییمشان در این بازی هستند.
 
وی بیان کرد: استقلال و پرسپولیس جزو تیم‌های بزرگ هستند، اگر این 2 تیم قوی باشد بازی بسیار زیباتری را شاهد خواهیم بود، این بازی به علت اینکه به صورت زنده پخش می‌شود، در دید عده زیادی از مردم قرار دارد بر این اساس بازیکنان هر 2 تیم باید مراقب رفتار و اعمالشان باشند تا حاشیه‌ای به وجود نیاید. 
 
زادمهر، عنوان کرد: هر 2 تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس به فوتبال ما شخصیت و اعتبار می‌دهند، بر این اساس باید بازی زیبایی به نمایش بگذارند. 
 
وی در مورد ارزیابی‌اش از ناکامی پرسپولیس و استقلال در لیگ چهاردهم گفت: این موضوع را باید بعد از بازی دربی بررسی کنیم تا حاشیه‌ای به وجود نیاید. معتقدم اگر این 2 باشگاه به بخش خصوصی واگذار شود مشکلات این 2 تیم هم تا حدودی بر طرف شود. 
 
زادمهر در خصوص ارزیابی‌اش از تاثیر گذار‌ترین بازیکن پرسپولیس گفت: همه بازیکنان به صورت زنجیره‌وار باید در این بازی نقش داشته باشند امید عالیشاه و طارمی تاثیر ترین بازیکنان پرسپولیس خواهد بود. 
 
عضو هیات مدیره پرسپولیس در مورد برگ برنده تیم‌ها در این بازی گفت: هر تیمی که بیشتر تلاش کند از موقعیت‌ها استفاده کند برنده این بازی خواهد بود. 
 
زادمهر در مورد پاداش برد در دربی خاطر نشان کرد: این بازی هم همانند دیگر بازی‌ها است و اگر تیم ببرد پاداش به بازیکنان داده می‌شود. 

سرخابی ها از دربی 80 می گویند
 

***پیوس:پیروزی در دربی، راز ماندگاری سرمربی خواهد بود

فرشاد پیوس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص دربی 80 اظهار داشت: به نظر من دربی هشتاد یکی از زیباترین بازی‌ها خواهد شد، چرا که هیچیک از دو تیم استرس ندارند و هیچ‌کدام برای رسیدن به قهرمانی با یکدیگر نمی‌جنگند و تنها برای حفظ حیثیت و آبرو به میدان می‌روند. 
 
وی بیان کرد: هر تیمی که تمرکز خوبی داشته باشد می‌تواند به بهترین نحو از موقعیت‌ها استفاده کند و برنده میدان شود و احتمال دارد که این دیدار گل‌های زیادی نیز داشته باشد. 
 
پیوس تصریح کرد: به طور حتم 3 امتیاز این دیدار می‌تواند وضعیت مربیان دو تیم را مشخص کند، بنابراین مربیان سرخابی‌ها به دنبال این هستند تا بازی خوبی را به اجرا بگذارند و با کسب نتیجه در تیم ماندگار شوند، به نظر من هر تیمی که برنده شود مربی آن نیز ماندنی خواهد بود. 
 
وی عنوان کرد: اعتقاد دارم که تیم پرسپولیس برنده این دربی خواهد بود، البته درست است که هر دو تیم بازی گذشته خود را به حریفان واگذار کردند، اما خط حمله و هافبک پرسپولیس از توانایی خاصی برخوردار است و می‌تواند به پیروزی برسد، البته تیم پرسپولیس از لحاظ خط دفاع و حتی دروازه‌بان نیز نیاز به هماهنگی بیشتری دارد، بنابراین بهتر است در حال حاضر برانکو تمام تمرکز خود را برای خط دفاع و دروازه بگذارد تا بتواند در این دربی موفق باشد. 
 
پیوس افزود: با توجه به اینکه در حال حاضر هواداران تیم استقلال از نتایج ناراضی هستند، بنابراین این تیم با برد می‌تواند دلخوشی به هواداران بدهد و مربی تیم نیز می تواند سال دیگر نیز در جمع آبی‌پوشان به کار خود ادامه دهد. 
 
پیشکسوت فوتبال در خصوص واگذاری سرخابی‌ها تصریح کرد: به نظر من بهتر است تیم پرسپولیس را به هدایتی بدهند، چرا وی تنها کسی است که از هر لحاظ به فوتبال خدمت زیادی کرده است و حتی تنها فردی بوده که در قبال هزینه‌های زیادی که انجام داده سودی هم کسب نکرده و از نظر ما تنها شخصی که مورد تایید خواهد بود هدایتی است و او می‌تواند این تیم را به روزهای خوب خود بازگرداند. 

سرخابی ها از دربی 80 می گویند
 
***عمران زاده: از ما گذشته که کری بخوانیم

حنیف عمران زاده در رابطه با بازی آخر این تیم با پرسپولیس گفت:دیگر کری خواندن از ما گذشته است، من هفت سال است که دارم در این تیم بازی می کنم و دربی های زیادی را تجربه کرده ام.

وی افزود:  فکر می کنم به جز نوری و نورمحمدی در پرسپولیس بازیکن دیگری از این تیم به میدان دربی نرفته باشد. معلوم است که آنها باید کری بخوانند نه من.

عمران زاده افزود:این بازی تنها دلخوشی هواداران است، بعد از ناکامی در لیگ برتر، جام حذفی و کسب سهمیه آسیا،با پیروزی در این بازی می توانیم کمی هواداران را شاد کنیم. 

عمران زاده درباره بازی نکردن خود در بازی مقابل تیم تراکتورسازی گفت: من مسموم شده بودم. به همین دلیل دو سه روز در تمرینات نبودم، در آن بازی با صلاحدید کادرفنی از بازی بیرون ماندم اما در حال حاضر آماده ام .

وی در مورد روز برگزاری دربی گفت: برگزار شدن دربی در هفته آخر هم خوب است و هم بد، امیدوارم با پیروزی ما در این بازی، لیگ برای ما و هواداران خوب تمام شود.

سرخابی ها از دربی 80 می گویند

***شاهرودی: طارمی و نوری گلزنان دربی هستند

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،بازیکن سالهای نه چندان دور باشگاه پرسپولیس که هواداران، بازی‌های خوبش را هنوز از یادها نبرده اند در رابطه با شرایط حاکم بر این روزهای پرسپولیس و فوتبال ایران گفتگویی تفصیلی  با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران انجام داد که ماحصل این گپ و گفت را در ادامه می خوانید این شما و این حرف های خواندنی رضا شاهرودی :

پرسپولیس در لیگ چهاردهم در حد خودش نبود
شاهرودی درباره وضعیت پرسپولیس در لیگ چهاردهم گفت: تیم پرسپولیس اصلا در حد و اندازه  خودش نبود.

 این تیم شاید در ابتدا و در زمان علی دایی خوب نتیجه نمی‌گرفت ولی تیم دایی خوب بازی می‌کرد و اگر دایی تا الان در تیم بود شک نداشتم در کورس قهرمانی یا حد اقل در کورس کسب سهمیه قرار داشت ولی افسوس که افراد غیر حرفه ای و نا کار بلد این فرصت را از پرسپولیس و دایی گرفتند تا پرسپولیس به روزی بیفتد که الان همه می بینیم.
 

دایی ، درخشان ، برانکو؟
وی افزود: دایی که سابقه خوبی در پرسپولیس دارد 2 بار این تیم را قهرمان جام حذفی کرده و یک فصل هم نایب قهرمان لیگ که در هر سه فصل پرسپولیس آسیایی شد و این فصل هم اگر فرصت می دادند این اتفاق رخ می داد.

در مورد درخشان هم باید بگویم به هیچ وجه در قواره سرمربیگری در پرسپولیس نبود و آمدن او پرسپولیس را بیچاره کرد و همگان هم نتیجه اش را دیدند او خیلی غیر حرفه ای آمد و اصلا هم تیمش خوب بازی نکرد و نه تنها هواداران او را نمی خواستند بلکه پیشکسوتان هم تمایلی به بودن او نداشتند و ای کاش خیلی زود تر از این ها برکنار می شد.

 شاهرودی درباره برانکو گفت: او یک مربی حرفه ای است که در ایران به موفقیت های خوبی هم دست پیدا کرده و ایرانی ها خاطرات خوبی از او دارند و امیدوارم در فصل بعد با فرصتی که در اختیار دارد تیمی را بسازد که سالهاست هواداران آرزویش را دارند. 

برکناری دایی
پیشکسوت پرسپولیس درباره برکناری دایی افزود: من خودم شخصا در بعضی از مسائل ممکن است با دایی اختلاف نظر داشته باشم ولی هرگز در مطبوعات از او انتقاد نمی کنم و حرفی نمی‌زنم که دیگران بخواهند سوء استفاده کنند.

هر جا که خودش را ببینم انتقادم را به خودش می‌گویم ولی همین درخشان تا قبل از آمدن به پرسپولیس همیشه می گفت اگر همین پرسپولیس دست من بود به راحتی آن را قهرمان می کردم واین قدر گفت و گفت تا مدیری که از فوتبال چیزی نمی دانست حرف هایش را باور کند و پیش خود بگوید شاید درخشان هم بتواند ولی در عمل دیدیم که هم آن مدیر گرفتار شد و هم پرسپولیس به قهقراء رفت.

 به این شکل ممکن دایی را برکنار کردند درخشان که ادعای حرفه ای بودن را دارد نباید آن روز اول سر تمرین می رفت . ولی چون حول نیمکت او را برداشته بود آن کار غیر حرفه ای را انجام داد و به درفشی فر رفت که دایی داشت تیم را تمرین می داد. درخشان مسبب آن اتفاق بود و با این کار خودش را منفور تر کرد . درخشان با آمدنش به پرسپولیس ظلم کرد 

پیام از جهانبخش یاد بگیرد
پیشکسوت پرسپولیس گفت: صادقیان بازیکن توانایی است که هرگز قدر خودش را نمیداند . او به جهانبخش نگاه کند که هم دوره او است ولی بهترین بلزیکن لیگ هلند می شود و جایگاه ثابتی در تیم ملی دارد.

 پیام فکر می کند رسیدن به همین جا سقف آرزوهایش است در صورتی که او اگر در مسیر صحیح گام بر دارد در بهترین لیگ ها می تواند بازی کند .

 او باید مجاهد خذیراوی و نیک بخت و شیث رضایی راببیند بعد تن به حاشیه بدهد. این سه بازیکنی که نام بردم اگر درگیر مسائل حاشیه ای نمی شدند الان سابقه متفاوتی در فوتبال ایران داشتند .

 خود من زمان بازیگری از بازیکنانی بودم که که به حاشیه علاقه داشتم و لقب یاغی را به من داده بودند ولی هرگز اجازه ندادم این حواشی به فوتبالم آسیب بزند.

وی افزود: مجتبی محرمی و هاشمی نسب که که در اوج یاغی گری بهترین های زمان خود بودند و در تیم ملی بهترین بازی ها را انجام می دادند.

شاهرودی تاکید کرد: تصمیمی که برانکو گرفت بهترین تصمیم در مورد صادقیان بود و بهتر است او محیط دیگری را تجربه کند تا بلکه کمی سرش به سنگ بخورد و قدر پرسپولیس را بیشتر بداند. 

کی روش سرمربی محبوب
شاهرودی تصریح کرد: کی‌روش مربی بزرگی است که در مدت حضورش به خوبی توانسته روند فوتبالی ما را تغییر دهد .

در تاریخ فوتبال ایران کی روش یکی از بهترین مربیانی بود که به کشور ما آمد و اگر وزارت ورزش و فدراسیون خواسته های او را بر آورده کنند حتما موفقیت های بیشتنری خواهیم داشت.
 البته خیلی خوشحالم که او ماندنی شد تا همچنان از فوتبال ملی لذت ببریم. 

دربی همیشه جذاب بوده‌است
شاهرودی درباره دربی 80 گفت: بازی‌های دربی همیشه جذاب بوده و هست حتی اگر نتیجه اش تاثیری در قهرمانی و کسب سهمیه نداشته باشد.

دربی 80 شاید از نظر خیلی ها بی اهمیت ترین دربی تاریخ باشد چون امتیازش در جدول برای هر دو تیم بی ارزش است ولی دربی است و برای هواداران اهمیت فوق العاده ای دارد . هوادار در این بازی فقط برد می خواهد و به کمتر از آن هم قانع نیست و امید وارم بازی زیبایی را شاهد باشیم و هواداران از آن لذت ببرند.
 

دربی را 2 بر یک می‌بریم
شاهرودی درباره پیش‌بینی نتیجه دربی گفت: پیش بینی نتیجه دربی خیلی سخت است چون نه تاکتیک ونه تکنیک در این بازی خیلی کار ساز نیست و فقط بالا بودن توان روحی است که نتیجه را تعیین می کند.

 ولی آرزو می کنم که در دقیقه 90 این هواداران پرسپولیس باشند که پر چم هایشان را می رقصانندو پیش بینی من از بازی نتیجه دو بر یک به نفع پرسپولیس است که گمان می کنم گل های تیم محبوبم را طارمی و نوری بزنند و گل حریف را هم امید ابراهیمی به ثمر برساند.


حریفا آبی‌پوش
بازیکن سابق پرسپولیس گفت: آن ها هم مانند پرسپولیس شرایط خوبی ندارند و شانس کسب سهمیه را هم از دست دادند ولی اتفاقات این فصل هرگز چیزی از شایستگی های این ها را کم نمی کند و مطمئن هستم این تیم در فصل بعد از بهترین تیم های لیگ خواهد بود و با احترام به تمام تیم های لیگ باید بگ.یم موفقیت تیم ملی همواره در گرو قدرت بالای دو تیم تهرانی است. 

ژنرال ارتش آبی‌ها
شاهرودی درباره قلعه‌نویی گفت: امیر قلعه‌نویی از سرمایه های فوتبال ایران است که افتخارات زیادی را برای استقلال به ارمغان آورده است و ناراحت می شوم از این که می بینم این روز ها هواداران به او در ورزشگاه بی احترامی می کنند . فوتبال همین است یک روز در اوج پیروزی هستی و روز دیگر در اوج ناکامی . هوادارنی که در دهه اخیر همه موفقیتشان با قلعه نویی بوده نباید فراموش کار باشد و حرمت این مربی را حفظ کند.


واگذاری پرسپولیس
وی در ادامه گفت: خیلی خوشحالم از این که این اتفاق در حال رخ دادن است و مدیریت پرسپولییس از دست دولت خارج می شود و به بخش خصوصی سپرده می شود .

 امید وارم این اتفاق در مزایده چهارم رخ دهد و هواداران پرسپولیس به آرزوی چندین ساله خود برسند .در همه دنیا همین است که تیم ها در بخش خصوصی موفق هستند . البته به شرطی که دولت به موازات امر واگذاری بستر های این کار را فراهم کند تا مالک بعدی گرفتار نشود و پرسپولی ساز چاله به چاه بیفتد.

هدایتی بهترین گزینه است ، این را خود دولت هم می داند 
در وهله اول ارزوی این را دارم که پرسپولیس از دولتی بودن خارج شود و در وهله دوم شخصا دوست دارم هدایتی برنده مزایده چهارم شود . چرا که هدایتی واقعا عاشق پرسپولیس است و با این علاقه حتم دارم پرسپولیس روز های بهتری خواهد داشت .

 هزینه کردن برای فوتبال دل می خواهد که هر کسی ندارد . خیلی ها می آیند می گویند ما هستیم تا فقط اسم خود را مطرح کنند و در نهایت کاری از پیش نمی برند ولی هدایتی از جمله افرادی است که نشان داده به خاطر اسم در کردن نیامده و هدفش شادی دل هواداران است  . من از برنامه های ایشان و اشخاصی که قرار است او برای اداره پرسپولیس به این تیم بیاورد اطلاع دارم . فقط این را به هواداران می گویم که حمایت کنند تا هدایتی برنده مزایده چهارم شود. 

کناره گیری هدایتی 
هدایتی با توپ پر در مزایده شرکت کرد و مسولین هم از نیت خیر او برای اداره پرسپولیس با خبر بودند ولی وقتی به ناحق با آبروی او بازی می کنند و اهلیتش را به تایید نمی رسانند نتیجه همین می شود که می بینیم . من هم شوکه شدم وقتی شنیدم هدایتی اعلام انصراف کرده و امید وارم به خاطر هواداران منصرف شود و با قدرت برکردد . هر چند به خوبی می دانم خیلی از بزرگان نظام و پرسپولیس در حال راضی کردن او برای بازگشت به رقابت هستند . چرا که آنها هم می دانند هدایتی بهترین گزینه برای خرید پرسپولیس است 

الهلال رقیب آسیایی
حریف سر سختی برای پرسپولیس درلیگ قهرمانان است . ولی این طور نیست که نتوانیم اورا شکست دهیم . بردن الهلال غیرت ایرانی می خواهد و همان طور که النصر را شکست دادیم می توانیم الهلال را هم شکست دهیم . پرسپولیس توانسته تیم های بزرگتر از الهلال را هم شکست دهد و امید وارو با حضور یکصد هزار نفری هواداران چنان بلایی سر این تیم بیاوریم که کار در همین تهران یکسره شود 

رضا شاهرودی 
به خودش بدهکار است . می توانست بهتر از این ها عمل کند . البته کمی هم بد شانسی اورد . ولی در کل باید بگویم نام رضا شاهرودی می توانست که بهتر از این ها باشد . البته خدا را به خاطر همه چی شکر می کنم و این را هم بگویم که در حال دانش افزایی دانش فنی خود هستم تا برای مربیگری با توپ پر وارد عرصه شوم .
حرف پایانی 
روزهای سختی پیش روی پرسپولیس و  هوادارانش است . دربی ، الهلال و بحث واگذاری که امید وارم نتیجه نهایی این اتفاقات لبخند رضایت هواداران باشد.

حسین عبدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص دربی 80 اظهار داشت: فکر می‌کنم که این دربی از حساسیت بسیار خاصی برخوردار شود و هر تیمی که تمرکز بیشتری داشته باشد می‌تواند برنده میدان شود .

وی بیان کرد: همان طور که می‌دانید تیم پرسپولیس بازی رفت را با برد سپری کرده و به طور کلی بازی زیبایی را به نمایش گذاشته و انتظار می‌رود که بازی برگشت را نیز ببرد و از همین رو انتظارات هواداران نیز برآورده کند.

سرخابی ها از دربی 80 می گویند


***زرینچه:می خواهیم ناکامی ها را جبران کنیم

زرینچه مربی تیم استقلال نیز در پایان تمرینات این تیم گفت: درحال حاضر وضعیت خوبی داریم و می خواهیم ناکامی ها را جبران کنیم.در حال حاضر محروم و مصدوم نداریم، فقط رضا عنایتی تب و لرز کرده است و در تمرینات امروز حضور نداشت.


جواد زرینچه در باره وضعیت فعلی این تیم گفت: با تمریناتی که انجام دادیم وضعیت خوبی داریم، می خواهیم ناکامی های تیم را جبران کنیم. در حال حاضر محروم و مصدوم نداریم، فقط رضا عنایتی تب و لرز کرده است و در تمرینات امروز حضور نداشت.

وی در رابطه با بازی های تیم استقلال گفت: بهرحال رقابت های لیگ هرچه گرمتر باشد جذاب تر است، بهرحال قشنگی فوتبال به همین برد و باخت ها است،

وی گفت: اگر بازی ها گرم باشد و جذابیت داشته باشد باعث جذب شدن جوان ها می شود و می تواند به  نشاط جامعه کمک کند. 

سرخابی ها از دربی 80 می گویند

***برزای:عملکردمان را در زمین نشان خواهیم داد

 برزای بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: ما کری نمی‌خوانیم و عملکردمان را در زمین نشان خواهیم داد.

وی درادامه  اظهار داشت: اولین دربی خود را تجربه می‌کنم و انگیزه بسیار زیادی دارم امیدوارم بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم.ما در زمین خود را نشان خواهیم داد و با عملکردمان دل هواداران را شاد می‌کنیم.


وی گفت: دربی با همه مسابقات تفاوت دارد اگر در مسابقات گذشته شکست خوردیم  اما باید بتوانیم در دربی پیروز شویم تا هواداران خوشحال شوند .


بازیکن استقلال در مورد  قرارداد چند ساله با استقلال  گفت: قراردادم دو ساله است و امیدوارم بتوانم در این تیم موفق باشم.


سرخابی ها از دربی 80 می گویند




***خوردبین: ما فقط برای برد می‌رویم

محمود خوردبین، در گفتگو با گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: امیدوارم دربی روز جمعه دیداری زیبا و جذاب باشد و هواداران فقط تیم محبوب خود را تشویق کنند و به حریف و داور توهین نکنند. 
 
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: استقلال تیم قابل احترامی است، اما ما در بازی جمعه فقط برای برد به میدان می‌رویم و امیدوارم نتیجه لازم را کسب کنیم. 
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: از هواداران 2 تیم می‌خواهیم به تشویق تیم خود بپردازند و از هر گونه حرکت توهین آمیز خودداری کنند.

سرخابی ها از دربی 80 می گویند

***ماجدی: هفته پایانی التهاب دربی را گرفته است

میرشاد ماجدی در گفتگو با گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران دربی 80 اظهار داشت: دربی یک مسابقه جدا از مسابقات لیگ است اگر هر 2 تیم صدر و یا پایین جدول باشند این مسئله هیچ سودی برای هواداران نخواهد داشت در حال حاضر و با توجه به برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفته بازیکنان از لحاظ روحی و روانی در شرایط قابل قبولی دارند و امیدوارم در بازی پیش رو بتوانیم عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذاریم و بتوانیم لیگ را به خوبی به پایان برسانیم.

وی در خصوص وضعیت بازیکنان استقلال افزود: بازیکنان در شرایط خوبی به سر می‌برند و خوشبختانه دربازی مقابل پرسپولیس محروم و مصدوم نداریم و تمامی بازیکنان می‌توانند با صلاح دید کادر فنی به میدان بروند.

ماجدی در مورد وضعیت تمرین استقلال قبل از دربی افزود: با توجه به اینکه بازی با پرسپولیس آخرین دیدار ما در لیگ است تمرین استقلال پشت درهای بسته نیست و ما امروز بعد از آخرین تمرین در هتل المپیک حضور پیدا میکنیم.

وی در مورد برگزاری دربی در ‌آخرین روز لیگ عنوان کرد: به نظر من اگر دربی همانند سال‌های گذشته در اواسط بازی‌ها لیگ انجام می‌شد بهتر بود چرا که هواداران به خاطر کیفیت و حساسیتی که بازی دارد بیشتر به ورزشگاه می‌آیند اما چون دربی امسال به پایان لیگ ختم می‌شود تا حدودی این بازی از تب و تاب می‌افتد و متاسفانه این مسئله خوب نیست.

سرخابی ها از دربی 80 می گویند


قلعه‌نویی: باشم یا نباشم به استقلال کمک خواهم کرد/بعضی ها متاسفانه بدنامی را بهتر از گمنامی می دادند
امیر قلعه نویی در حاشیه تمرین استقلال در خصوص دربی اظهار داشت: به هر حال این بازی بازی خاصی است البته 2 تیم در شرایط خوبی در جدول قرار ندارند. هواداران دوست دارند قهرمان نشویم اما این بازی را برنده باشیم.

وی درباره اینکه هفته‌های اخیر بازیکنان استقلال از شرایط مالی گله داشتند عنوان کرد: مشکلات مالی باعث شد که تیم استقلال دچار ضعف شود و من، کادر فنی، بازیکنان همه روی هم 7 میلیارد تومان پول گرفتیم و این کمتر از چیزی بود که انتظار می‌رفت. امیدوارم یک بازی خوب به نمایش بگذاریم و مطمئنا این بازی خوب می‌شود چون حساسیتش نسبت به دربی‌های گذشته کمتر است.

وی درباره ناکامی این فصل استقلال بیان داشت: متاسفانه در نیم فصل بازیکنانی که مدنظر داشتیم نتوانستیم جذب کنیم این مسئله در روند ما تاثیر بدی داشت. استقلال فصل کابوس‌واری را پشت سر گذاشت و وقتی ما نفت مسجد سلیمان را بردیم اگر مشکلات تیمی و مالی را برطرف می‌کردند و اگر این مسائل باعث به وجود آمدن مشکلات در نیم فصل نمی‌شد می‌توانستیم یکی از مدعیان قهرمانی باشیم.

قلعه نویی گفت: من خدمت دوستان مصاحبه کردم و گفتم که مسئولیت تمام نتایج بر عهده خودم است. من از بازی بازیکنانم تشکر می‌کنم. خیلی‌ها در حد و اندازه خودشان بازی نکردند اما باز هم در کل از آنها تشکر می‌کنم و تمام مسئولیت نتایج را خودم بر عهده می‌گیرم.

وی درباره وضعیت امید ابراهیمی برای دربی و همچنین وضعیت نامعلوم کرار و این که گفته می‌شود وی خانه به دوش شده افزود: کرار روز گذشته در تمرینات تیم بود و در تمرین امروز کادر پزشکی اقدامات لازم را درخصوص ابراهیمی انجام می‌دهند وی وسائل خود را جمع کرده و باتوجه به اینکه بازی‌های لیگ پس فردا تمام می‌شود کرار درصدد است تا به کارهای خود برسد و اینکه می‌گویند وی در کمپ استراحت می‌کند سوال نابجایی است و باید بگویم مگر می‌شود این بازیکن با این سطح در کمپ بخوابد.

سرمربی استقلال درمورد دربی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه حساسیتی در جدول وجود ندارد اما امیدوارم در بازی جمعه برنده باشیم.

قلعه نویی درباره آینده کاری خود در استقلال بیان داشت: هرکاری که شما انجام دهید حرف و حدیث است واگر کاری برای استقلال کردم از روی عشق و علاقه بود. روزی که به استقلال آمدم و قرارداد یک میلیارد و 200 میلیونی بستم به من پیشنهاد 3 میلیاردی شده بود. من آدمی نیستم که در خانه بمانم. آنهایی باید ناراحت شوند که خانه نشین هستند و به آنها تیمی نمی دهند.به جز استقلال من در تیم هایی چون استقلال اهواز، سپاهان، کرمان، تبریز و همه جا کار کردم. خوشحالم در لیگ برتر 6 جامی که استقلال در لیگ برتر آورده 5 تای آن با من بوده است.

*وحی منزل نیامده که همه جام‌ها را من ببرم

سرمربی استقلال افزود: همه از اول سال برنامه ریزی کردند استقلال را به این روز بیندازند و موفق شدند. اگر ما باهوش تر بودیم کارمان به اینجا نمی رسید. هر کسی به استقلال بیاید برایش آرزوی موفقیت می کنم. ما با بودنمان شاید توانستیم خدمت کنیم. یک زمان هم با نبودن مان به تیم خدمت می کنیم. مگر وحی منزل آمده که همه جام ها را قلعه نویی ببرد؟ اگر استقلال 3 بار لیگ را برده، یک نایب قهرمانی آورده و یک سومی و 2 جام حذفی آورده با من بوده است. آنهایی که حرف می زنند هر وقت نزدیک این آمار شدند حرف بزنند. یکی که رزومه ندارد و بدنامی را بهتر از گمنامی می داند نباید در این باره نظر بدهد. بعضی ها متاسفانه بدنامی را بهتر از گمنامی می دادند. آنها می خواهند در روزنامه ها و تیتر باشند اما قلعه نویی چون توکلش به خداست طبیعی است آن آدم ها با آن کیفیت شان باید از قلعه نویی بد بگوند .اگر یک روزی آنها از قلعه نویی خوب گفتند باید دانست قلعه نویی  راهش اشتباه است. مگر همیشه باید قهرمان شد؟همین آرسن ونگر در آرسنال را نگاه کنید. چندین سال هیچ جامی به دست نیاورد و تیمش را هم با خرید بازیکنانی مثل اوزیل تقویت کرد تا آنکه سال گذشته یک جام برد. قشنگی های فوتبال به همین است اما این نامردی ها و بی معرفتی ها بد است. ما در این بازی هم با همه وجود کار می کنیم بعد ببینیم خدا چه می خواهد.

قلعه نویی در خصوص اینکه برانکو در مصاحبه خود او را از مفاخر فوتبال ایران دانست، بیان داشت: من صبح درباره برانکو صحبت کردم و اصلا مطلب شما را نمی دانستم. برانکو برای فوتبال ما خیلی زحمت کشیده و از مربیان بااخلاق بوده است. چرا این چند سالی که برانکو بوده من راجع به ایشان صحبت نکردم. ما 3 روز با هم در برلین بودیم، خاطرات خوشی داشتیم. یک اجلاس بود بعد از جام جهانی. من خیلی اطلاعات از وی گرفتم. معرفت و مسلمانی را ببینید، تمام تجربیاتی که داشت در آن 3 روز در اختیار من گذاشت. چرا من درباره ایشان حرف نزنم؟ خوشحالم که برگشته و این آدم ها به فوتبال ما خدمت می کنند نه آدم هایی که بدی می گویند و هر چه از دهانشان درمی آید به ایران و ایرانی می گویند. من از علی دایی و درخشان هم تشکر می کنم ولی مطمئن باشید، مطمئن باشید برانکو پرسپولیس را متحول خواهد کرد.
سرخابی ها از دربی 80 می گویند

روشن: قلعه نویی به یک مو بند است
حسن روشن در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص دربی 80 اظهار داشت: به طور کلی دربی پیش روی سرخابی ها کاملا با دربی های گذشته فرق می کند و در حال حاضر وضعیت تیم پرسپولیس از لحاظ روحی و روانی نسبت به تیم استقلال بهتر است و حداقل اینکه سرمربی سرخ پوشان بازی را ببرد و ببازد چیزی را از دست نمی دهد. 
 
وی بیان کرد: این طور که شنیده ام قرار است در دربی پیش رو طالب لو و بازیکنان ناراضی که فرصت بازی کردن تا به اینجای فصل را پیدا نکرده‌اند به میدان بروند و باید بگویم که این مساله یک ترفند است و قصد دارند هواداران و افراد ناراضی را با این روش آرام کنند و در پایان هم بگویند مقصر ما نیستیم. 
 
روشن در خصوص وضعیت مالی و پرداخت نشدن مطالبات بازیکنان استقلال بیان کرد: یکی از موادی که از هفته هفتم به بعد مورد بررسی قرار دادم وضعیت مالی آبی پوشان بود که واضح روشن بود در آینده این تیم با مشکلاتی مواجه می شود چرا که در حال حاضر بازیکانی جوانی که به این تیم آمدند با قول ها و وعده‌های معاون ورزشی باشگاه در خصوص پول‌هایی که قرار است در آینده بگیرند جذب این تیم شدند و همان طور که می دانیم دروغ هیچ وقت پایدار نیست و مستحق بود که نبود امکانات مالی در این تیم آشکار می شود. 
 
وی بیان کرد: بهتر است مسئولان دو تیم پرسپولیس و استقلال از سال آینده به فکر باشگاه داری برای سرخابی ها باشند و بازوهای این باشگاه را  کمیته انضباطی و کمیته فنی تشکل بدهد و باشگاه داری را از تیم‌هایی از جمله تراکتورسازی ،سپاهان، ذوب آهن و دیگر تیم ها یاد بگیرند. 
 
پیشکسوت استقلال عنوان کرد: امیدوارم تیم استقلال به خاطر هواداران و مردم برنده دربی باشند و در حال حاضر امیرقلعه نویی در حالت عادی نیست که بتواند از لحاظ روحی و روانی به تیم کمک کند و وضعیت وی به یک مو بند است اما در مقابل برانکو سرمربی سرخپوشان چیزی برای از دست دادن ندارد و با برد یا باخت وضعیتش چندان تغییری نمی‌کند. 

** نوری: استقلالی‌ها راهی جز قبول شکست در این بازی را ندارند

محمد نوری هافبک طراح پرسپولیس در خصوص شرایط این تیم در آستانه دربی 80 گفت: با اینکه خیلی‌ها گمان می‌کنند این دیدار شاید اهمیتی نداشته باشد اما برای ما بازیکنان پرسپولیس اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد و حساسیت آن به هیچ وجه کمتر از دربی‌های قبل نیست.

نوری در ادامه عنوان کرد: ما فقط هدفمان کسب سه امتیاز این بازی در آستانه دیدار حساس با الهلال است بر این اساس استقلال را باید شکست دهیم که با چهره باز و گشاده هواداران را به تماشای دیدار با الهلال دعوت کنیم.

وی تصریح کرد: از هواداران می‌خواهم که در بازی روز جمعه نود دقیقه ما را تشویق کنند تا همچون دیدار رفت در آزادی جشن پیروزی بگیریم.

وی در خصوص شرایط این بازی گفت: خدا را شکر شرایط ایده‌الی دارم و در آستانه دربی از انگیزه خوبی برخوردار هستم.

نوری در پایان خاطرنشان کرد: با تمام احترام به قلعه‌نویی و شاگردانش باید بگویم با انگیزه بالایی که در بازیکینان پرسپولیس وجود دارد، استقلالی‌ها چاره‌ای جز قبول شکست در این بازی ندارند.

** سوشا مکانی: ناکامی‌ها را با بردن استقلال جبران می‌کنیم

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: انتقادها را می‌پذیرم شاید عملکردم طوری نبوده که همگان تأیید کنند اما مهم این است که در هر بازی با جان و دل و با استفاده از تمام توان به میدان می‌روم.

سوشا مکانی در ادامه عنوان کرد: موفقیتی که در پرسپولیس داشته‌ام هدیه به هواداران می‌دهم و اگر ضعفی داشتم از آنها عذرخواهی می‌کنم.

وی تصریح کرد: همه بازیکنان آماده شهرآورد 80هستند و مطمئن هستم با حضور هواداران و حمایت آنها استقلال را شکست می‌دهیم و با روحیه مثال زدنی آماده دیدار با الهلال می‌شویم.

مکانی در پایان خاطرنشان کرد: ما باید مثل بازی رفت استقلال را شکست دهیم تا جبران ناکامی‌های این فصل را با برد در این بازی کرده باشیم.

** نورمحمدی: دلایل مهمی برای شکست استقلال داریم

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص دربی 80 گفت: من آماده هستم و مشکلی برای این بازی ندارم.

نورمحمدی در ادامه عنوان کرد: تمرینات خوبی پشت سرگذاشتیم استقلالی‌ها را به خوبی می‌شناسیم و به چند دلیل باید این تیم را شکست دهیم اول اینکه سرمان را مقابل هواداران بالا بگیریم دوم فصل را طوری تمام کنیم که در هر دو دیدار رفت و برگشت استقلال را شکست داده باشیم و سوم اینکه با روحیه خوب به دیدار الهلال برویم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از اینکه خیلی‌ها می‌گویند این دربی اهمیت ندارد ناراحت می‌شوم چرا که دربی‌ همواره شرایط خاص خود را دارد.

** عالیشاه: با گلزنی امید رفت و برگشت می‌شوم

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هیجان زیادی برای این بازی دارم و دوست دارم که بازی را با موفقیت پشت سر بگذارم.

امید عالیشاه، در ادامه عنوان کرد: هر وقت گل دور رفت را مرور می‌کنم خوشحالی زاید وصفی به من دست می‌دهد به همه دوستان قول گلزنی در این دیدار را دادم قصد دارم با گلزنی در این دیدار امید رفت و برگشت شوم و دینم را به هواداران ادا کنم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به هر حال ما انگیزه بالایی برای شکست دادن استقلال داریم تا با روحیه بالا به مصاف الهلال برویم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها