أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۶۰۹۰
زمان انتشار: ۱۲:۲۸     ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
محسن هاشمی با گذاشتن عکس هاشمی، هنگام ورود به دانشگاه امیر کبیر، در صفحه فیس بوک خود و نوشتن این جمله که " شکستن استبداد عوام جلودار می خواهد " موجی از انتقادات را به اقدامهای هاشمی گسیل داشته است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از عصر امروز ،پس از سخنان عجیب و غریب هاشمی در دانشگاه امیر کبیر که وی خود را با امیر کبیر قیاس کرده بود که حتی صدای برخی فتنه گران را نیز در آورده بود، اینبار تکرار ادعای هاشمی پدر، توسط محسن هاشمی پسر! در فضای مجازی خبر ساز شده است.

بنا بر این گزارش محسن هاشمی با گذاشتن عکس هاشمی، هنگام ورود به دانشگاه امیر کبیر، در صفحه فیس بوک خود و نوشتن این جمله که " شکستن استبداد عوام جلودار می خواهد " موجی از انتقادات را به اقدامهای هاشمی گسیل داشته است.

خواب نما شدن خاندان هاشمی! +عکس

به گزارش خبرنگار ما این نوع نگاه خاندان هاشمی به خود و اینکه خود را برتر، بر همه دانستن، با انتقادهای مخاطبان مواجه شده که بطور گسترده ای به وی حمله کرده اند.

به گوشه ای از اظهارات برخی از مخاطبان در خصوص ادعای محسن هاشمی توجه نمایید:

خواب نما شدن خاندان هاشمی! +عکسخواب نما شدن خاندان هاشمی! +عکس

بخشی از جملات کامنت ها بخاطر اهانت های عجیب آن حذف گردیده است ولی خوب است خاندان هاشمی از خواب خرگوشی بیدار شوند و بدانند که اگر در این کشتی که همه سوار بر آن هستیم اتفاقی بیفتد دیگر فرقی بین هاشمی و دیگران نخواهد بود و منافقین و دشمنان نشان داده اند که برای آنان هاشمی با دیگران هیچ فرقی ندارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
محمد سروش هرسینی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۹ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴
۰
۰
عجب ازاین همه سرپوش گذاشتن به رانت ها و..........اقا زاده ها و میم ههو.....؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها