أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۶۳۷۴
زمان انتشار: ۱۳:۵۱     ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
به گزارش پایگاه 598، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور طی هفته‌های اخیر فشار زیادی برای تغییر وزرای صنعت و ورزش وارد کرده است؛ او معتقد است، وزیر صنعت به دلیل کبر سن و برخی اشکالات مدیریتی دیگر، مورد نقد جدی وی است و از دیگر سو، وزیر ورزش نیز ماه هاست مورد اعتراض است.

شنیده‌های خبرنگار «انتخاب» حکایت از آن دارد که دو تن از وزرای دولت تدبیر و امید در «لیست سیاه» قرار گفته‌اند. جهانگیری برای وزارت صنعت، رضا ویسه را پیشنهاد داده که هم اکنون «معاون هماهنگی و نظارت معاون اول رییس‌جمهور» است. همچنین گزینه جهانگیری برای وزارت ورزش، محمود اسلامیان است که چندی پیش، با پیشنهاد خود، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری شده است. در این میان، «اسلامیان» تمایلی برای پذیرفتن پست وزارت ورزش ندارد و «وزارت صنعت» را ترجیح می‌دهد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها