کد خبر: ۳۲۲۱۰۰
زمان انتشار: ۱۲:۱۴     ۰۲ تير ۱۳۹۴
پرسپولیس می‌خواهد بدون پول و حتی مدیرعامل تیم ببندد/ پیشنهاد بیشتر از دو میلیاردی تیم قطری کاپیتان را هوایی کرده است/ بازگشت سیدجلال و انصاری‌فرد هواداران را با تیم آشتی می‌دهد؟
به گزارش پایگاه 598 به نقل از نسیم، پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات روزهای خوبی را تجربه نمی‌کند. البته روشن بود تکلیف سرمربی تیم بعد از پایان فصل گذشته آن‌ها را یک گام جلوتر از رقیب سنتی قرار داده اما مشکلات مدیریتی، اجازه حضور در پنجره نقل و انتقالات نمی‌دهد.
پرسپولیس با مشکلات عدیده مالی رو به رو است و خیلی از بازیکنان حاضر نمی‌شوند با وعده باشگاه با این تیم قرارداد امضا کنند. در این شرایط است که تیم‌هایی مثل سپاهان، ذوب‌آهن و فولاد می‌توانند در نقل و انتقالات بازیکنان مورد نظر خود را جذب کنند ولی تیمی مثل پرسپولیس نمی‌تواند به خواسته‌های خود برسد. با این شرایط حتی مربی بزرگی مثل برانکو هم نمی‌تواند کار مهمی انجام دهد مگر در فرصت باقی مانده تا پایان فصل نقل و انتقالات اتفاق جدیدی برای بازیکنان بیفتد.

منابع مالی پرسپولیس از چه طریقی تامین می‌شود؟

پرسپولیس مدتی است که فعالیت خود را در فصل نقل و انتقالات شروع کرده وحالا خیلی از هواداران پرسپولیس این سوال را دارند که منابع مالی باشگاه از چه راهی تامین می‌شود؟ منابع نزدیک به باشگاه تایید می‌کنند که پرسپولیس در حال حاضر هیچ حامی مالی ندارد و باشگاه با وعده وارد مذاکره با بازیکنان می‌شود. احتمالا به همین دلیل هنوز هیچکدام از بازیکنان مورد نظر باشگاه قراردادی امضا نکرده‌اند.

چه کسی حامی مالی می‌شود؟

شنیده‌ها حاکی از آن است که تا این لحظه فقط بهنام پیشرو حاضر است در لیگ پانزدهم به عنوان حامی مالی باشگاه فعالیت کند و پرسپولیس هیچ گزینه‌ای برای جذب اسپانسر جدید ندارد. اما به دو دلیل وزارت ورزش و جوانان موافق حمایت مالی بهنام پیشرو از پرسپولیس نیست. یکی این که بهنام پیشرو فصل گذشته به عنوان حامی مالی پرسپولیس فعالیت می‌کرد و به تعهدات خود عمل نکرد. در نهایت قرارداد اسپانسر لغو شد و باعث شکایت آن‌ها از باشگاه پرسپولیس شد. دلیل دوم هم این است که بهنام پیشرو برای خرید باشگاه پرسپولیس در مزایده شرکت کرد اما اهلیت آن‌ها تایید نشد. قطعا وزارت ورزش تمایلی به حضور این شرکت در پرسپولیس نخواهد داشت چراکه در این صورت بحث عدم احراز اهلیت بهنام پیشرو به دردسر تازه‌ای برای این وزارتخانه تبدیل می‌شود.
در این شرایط حساس حتی حسین هدایتی هم که در این سال‌ها به باشگاه کمک مالی کرده است حاضر نیست از این تیم حمایت کند تا دست قرمزهای تهرانی حسابی خالی باشد.

 خروجی‌های قطعی

مهدی جعفرپور، مسعود همامی، رضا نوروزی، مهدی دغاغله، جونیور تادو، فرناندو گابریل و محمد عباس‌زاده بازیکنانی هستند که رفتن‌شان از پرسپولیس تقریبا قطعی شده است. به جز مهدی جعفرپور که قرارداد خود را با پرسپولیس فسخ کرد، بقیه بازیکنان هم نتوانستند در فصل گذشته نظر کادرفنی پرسپولیس را جلب کنند و جدا شدن‌شان از پرسپولیس تقریبا قطعی به نظر می‌رسد.

خروجی‌های احتمالی

محمد نوری، رضا نورمحمدی و مایکل اومانیا بازیکنانی هستند که احتمال دارد از پرسپولیس جدا شوند ولی هنوز چیزی قطعی نشده است. مایکل اومانیا که سابقه حضور در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2014 را دارد، در این فصل یکی از خوب‌های پرسپولیس بود ولی باشگاه هرگز نتوانست خواسته‌های مالی او را برآورده کند و به همین دلیل به احتمال زیاد فصل بعد فوتبال خود را در کشور دیگری پیگیری خواهد کرد.

اما محمدنوری که بی‌تردید یکی از بهترین بازیکنان فصل گذشته پرسپولیس بود، از باشگاه مسیمیر قطر پیشنهاد جدی دریافت کرده و به همین دلیل اصلا بعید نیست که بعد از سال‌ها پرسپولیس را ترک کرد و به پیشنهادی 800 هزار دلاری این تیم جواب مثبت بدهد. ماجرای رضا نورمحمدی با نوری و اومانیا متفاوت است. او نتوانسته رضایت کامل برانکو را جلب کند و در صورتی که پرسپولیس بتواند در فصل نقل و انتقالات یک دفاع وسط درجه یک جذب کند، احتمالا او در لیست خروج باشگاه قرار خواهد گرفت.

ورودی‌های احتمالی

رامین رضائیان، روزبه چشمی، سید جلال حسینی و کریم انصاری فر بازیکنانی هستند که باشگاه پرسپولیس به طور جدی خواهان جذب آن‌ها شده است.

رامین رضائیان و روزبه چشمی بازیکنانی هستند که در روزهای گذشته به پرسپولیس آمده‌اند و مذاکرات جدی با این باشگاه داشته‌اند. البته هنوز چیزی بین دو طرف امضا نشده است.

سید جلال حسینی هم که یکی  دو هفته گذشته در باشگاه پرسپولیس حاضر شده بود، تصمیم دارد به بهترین پیشنهاد خود از نظر مالی جواب مثبت بدهد و احتمال سپاهانی شدنش بیشتر از پیوستنش به پرسپولیس است.

کریم انصاری‌فرد هم در صورتی که نتواند در فوتبال اروپا به کارش ادامه بدهد احتمال دارد فصل بعد پیراهن پرسپولیس را برتن کند.

از محمد ایران‌پوریان، وحید طالب‌لو، میثم مجیدی، خالد شفیعی و کمال کامیابی‌نیا به عنوان ورودی‌های احتمالی پرسپولیس یاد می‌شود. بازیکنانی که باشگاه مذاکرات خود را با آن‌ها شروع کرده و البته اولویت‌هایی هم برای جذب آن‌ها وجود دارد.

بی‌تردید عجیب‌ترین گزینه پرسپولیس، وحید طالب‌لو است. بازیکنی که سال‌ها سابقه حضور در استقلال را دارد و خیلی بعید است حاضر شود با این باشگاه قرارداد امضا کند. طالب‌لو در نقل و انتقالات نیم فصل گذشته هم از پرسپولیس پیشنهاد داشت اما با استقلال قرارداد امضا کرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها