أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۳۴۵۳۰
زمان انتشار: ۰۹:۳۳     ۰۲ شهريور ۱۳۹۴
همزمان با افزایش فشار مالی دولت به رسانه ملی:
همزمان با فشار بی سابقه دولت به سازمان صداوسیما برای تبدیل نمودن رسانه ملی به تریبون دولت، با خبر شدیم از سوی مدیران رسانه ملی به مراکز صداوسیمای استان های کشور دستوری مبنی بر در عدم پخش هرگونه خبر، گفتگو و برنامه ای در نقد توافق هسته ای ابلاغ گردیده است.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، فشار بی سابقه دولت به سازمان صداوسیما برای تبدیل نمودن رسانه ملی به تریبون دولت، همسو با مواضع و سیاست های دولت یازدهم بخصوص در موضوع هسته ای از طریق تحریم مالی این سازمان، مشکلات عدیده ای را برای مدیران و برنامه سازان رسانه ملی فراهم آورده است.

در همین خصوص پیگیری خبرنگار ما حکایت از ابلاغ دستور از سوی مدیران رسانه ملی به مراکز صداوسیمای استان های کشور در عدم پخش هرگونه خبر، گفتگو و برنامه ای در نقد توافق هسته ای را دارد.

شاید بتوان حمایت های مالی استانداری ها و مراکز دولتی از مراکز صداوسیمای استان ها را مهمترین عامل این دستور دانست که به عنوان نمونه مراکز صداوسیمای یکی از استان ها حتی حاضر به پخش نطق نماینده آن استان در نقد توافق هسته ای هم نشده است.

البته چندی پیش نیز سرافراز در دیدار مجمع نمایندگان اصفهان درمجلس شورای اسلامی ضمن گلایه از عدم اختصاص بودجه رسانه ملی توسط دولت بیان داشته بود: با این مقدار بودجه، سازمان حتی قادر به پرداخت حقوق کارکنان خود نیست. اگر قرار باشد که صداوسیما درصد زیادی از بودجه‌اش را از راه تبلیغات تامین کند، تبعاتی دارد.

همچنین کامران نجف زاده در بخش خبری صرفاً جهت اطلاع اخبار 20:30 هفته گذشته در اعتراض به این محدودیت ها بیان نمود: اگر می بینید خبرها به این صورت شده بدانید حقوق ما دست دولته و اگه غیر این عمل کنیم بودجه صدا و سیما را نمی دهند و حقوق ما را قطع می کنند پس مجبوریم بگیم همه جا آرومه...

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۴
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۰ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۴
۰
۰
دروغه
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۷ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۴
۰
۰
متاسفانه بالاخره سازمان در مقابل دولت کم آورد واین البته بدلیل بی کفایتی سر افراز است حالا در موضوع انتخابات خواهیددید که وضع از این هم بدتر میشود .
پاسخ
علی
GERMANY
۱۳:۲۶ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۴
۰
۰
هر چقدر صدا و سیما در مقابل دولت کوتاه بیاید فشار دولت بیشتر خواهد شد.
پاسخ
ناشناس
ROMANIA
۱۵:۳۲ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۴
۰
۰
اینهاهمه ازدولت تدبیروامیده !!!!!?????
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها