أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۳۵۸۰۳
زمان انتشار: ۱۱:۳۲     ۰۷ شهريور ۱۳۹۴
داور دیدار ستارگان ایران و ستارگان جهان گفت: «تصاویر نشان می داد که هاشمی نسب روی بازیکن تیم ستارگان جهان خطا کرد.»
به گزارش پایگاه 598، خداداد افشاریان درباره قضاوت خود در بازی ستارگان ایران و جهان اظهار داشت: «90 برخلاف اینکه برخی می گویند بدیمن است برای من خوش یمن بود. چون پس از حضور در 90 به من خبر دادند که قضاوت این باز را برعهده دارم. من یک بازی مهم را قضاوت کردم که تا سال های سال درباره اش صحبت می شود و از این بابت احساس غرور می کنم.»

 

وی درباره کارت قرمزی که به ویتور بایا داد و بعد آن را به کارت زرد تبدیل کرد گفت: «کارت قرمز به بایا درست بود اما پس از اینکه به او کارت قرمز دادم بچه های تیم ایران به من گفتند بهتر است کارت قرمز ندهم چون بازی خیریه است.»

 

داور بازنشسته فوتبال کشورمان درباره اینکه گل مهدی هاشمی نسب را مردود اعلام کرد بیان داشت: «من در آن صحنه خطای هاشمی نسب را گرفتم. تصاویر نشان می داد که هاشمی نسب روی بازیکن تیم ستارگان جهان خطا کرد.»

 

افشاریان درباره اینکه گفته می شود لوییز فیگو به رسول فروغی، کمک دوم او فحاشی کرده است گفت: «من این شایعه را شنیدم و بعد که با فروغی صحبت کردم او این موضوع را تکذیب کرد و گفت فیگو چنین کاری نکرده است.»


منبع:کاپ

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها