کد خبر: ۳۴۲۷۰۶
زمان انتشار: ۰۹:۰۷     ۰۹ مهر ۱۳۹۴
پس از زندانی شدن مهدی هاشمی به جرم اختلاس، جعل و رشوه و مسائل امنیتی، مصاحبه های فاطمه و فائزه هاشمی با سایت های ضدانقلابی همچون کلمه افزایش یافته است.
به گزارش پایگاه 598، خانم فاطمه هاشمی رفسنجانی در گفتگو با یک سایت ضدانقلاب از قول برادرش مدعی شده که بازجوی وی عضو تیم مذاکره کننده سابق کشورمان بوده است.
 
پس از زندانی شدن مهدی هاشمی به جرم اختلاس، جعل و رشوه و مسائل امنیتی، مصاحبه های فاطمه و فائزه هاشمی با سایت های ضدانقلابی همچون کلمه افزایش یافته است.
 
 این اظهارات در سایت‌های غربی فارسی زبان؛ همچون بی بی سی، رادیو فردا و دویچه وله بازنشر پیدا کرد.
 
 سایت آمریکایی رادیو فردا نوشته است: فاطمه هاشمی، فرزند اکبر هاشمی رفسنجانی، می‌گوید که یکی از اعضای با سابقه تیم هسته‌ای سابق ایران از بازجویان برادرش، مهدی هاشمی، بوده است.
 
به نوشته این رسانه آمریکایی، فاطمه هاشمی به سایت کلمه، نزدیک به میرحسین موسوی، گفته است: «چندی پیش مهدی هاشمی از زندان اوین تماس گرفت و گفت که بازجویش، حمید عسگری را در کنار سعید جلیلی در کمیسیون ویژه بررسی برجام در تلویزیون دیده است».
 
چندی پیش جلسه ویژه‌ای در کمیسیون برجام مجلس با حضور اعضای سابق تیم مذاکره کننده برگزار شده بود که صداوسیما هم آن را پخش کرد.
 
 مهدی هاشمی که از ۱۸ مردادماه در زندان به سر می‌برد، پس از تماشای این برنامه در تلویزیون در تماس تلفنی با خواهرش مدعی شده که یکی از اعضای تیم سابق، بازجوی او و افراد دیگری بوده است.
 
این ادعای مهدی هاشمی در زندان و خواهرش در سایت ضدانقلاب، تاکنون از سوی هیچ منبع رسمی و معتبری تأیید نشده است.
منبع : جام نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
ROMANIA
۰۴:۳۵ - ۱۰ مهر ۱۳۹۴
۰
۰
جل الخالق ! دو شغله شنیده بودیم ولی این جوریش رو دیگه نه : بازجو - دیپلمات.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها