يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۴۴۲۴۳
زمان انتشار: ۱۶:۲۸     ۱۶ مهر ۱۳۹۴
در اطلاعیه این سازمان آمده: پس از وقوع حادثه کمیته اطلاعات و آمار ستاد بحران آخرین وضعیت آمار را لحظه به لحظه و با پیگیری وضعیت زائران تطابق داد تا کوچکترین خطایی در ارائه اسامی زائران وجود نداشته باشد
به گزارش پایگاه 598،  روابط عمومی سازمان حج و زیارت طی اطلاعیه ای اعلام کرد:  از آنجایی که این سازمان از ابتدای وقوع حادثه تلخ منا آمار مجروحین، مفقودین و جان باختگان را در حین حادثه و از محل وقوع آن گزارش می داد، بعد از وقوع حادثه کمیته اطلاعات و آمار ستاد بحران نیز در کنار کمیته های شناسایی و امداد مستقر شد و آخرین وضعیت آمار را لحظه به لحظه و با پیگیری وضعیت زائران تطابق داد تا کوچکترین خطایی در ارائه اسامی زائران و مشخصات آنان وجود نداشته باشد.

به منظور ارائه آمار متقن از حادثه دیدگان این آمار بارها از لحظه وقوع حادثه پالایش شد همچنین چندین بار مدیران کاروان های حج از ابتدای وقوع حادثه ملزم به ارائه آمار حادثه دیدگان و مفقودین کاروان خود شدند.

مرکز پزشکی حج و زیارت نیز در کنار حضور فعال و مخلصانه در عملیات امدادرسانی به زائران آمار مصدومین و مجروحین حادثه را از همان ابتدای وقوع حادثه بر اساس مستندات گزارش می داد.

در پایان اعلام می گردد: آخرین اطلاعات مربوط به حادثه دیدگان و جان باختگان حادثه منا در پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به آدرس www.hajnews.ir از ابتدای وقوع حادثه تا کنون درج شده که از رسانه ملی و نیز خبرگزاری های کشور اعلام شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها