أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۴۹۵۷۹
زمان انتشار: ۱۴:۵۸     ۱۸ آبان ۱۳۹۴
به گزارش پایگاه 598، در پایانه های مرزی مهران، چذابه و شلمچه پارکینگ های بزرگی برای پارک خودروهای زائرین در نظر گرفته شده است.
 
در مرز مهران این پارکینگ ۱۵ کلیومتری مرز و در سه راهی مهران، ایلام، دهلران در نظر گرفته شده و برای انتقال زائرین به نقطه صفر مرزی اتوبوس هایی در پارکینگ خودروی شخصی مستقر خواهد بود.
پارکینگ خودرو مرز چذابه در شهر بستان خواهد بود.
 
در هر مرز روزانه ۳۵۰ اتوبوس ایرانی، زائران را از نقطه صفر تا ۸۰ کیلومتری در داخل خاک عراق انتقال خواهند داد.
 
تعداد گیت های بازرسی در مرز مهران به نزدیک ۱۰۰ گیت افزایش یافته و ایران تعدادی گیت نیز در خاک عراق برای طرف عراقی ایجاد کرده است.
 
با توجه به اینکه بیشتر حجم ازدحام جمعیت، در هنگام بازگشت زائرین به ایران پیش بینی شده است، بازگشت از کربلا با فاصله ۲ تا ۴ روز، می تواند زمینه عبور از مرز و ورود  آسانتر به ایران را فراهم کند.
طبق برنامه ریزی صورت گرفته، اکثر ترمینال های کشور در ایام اربعین تعطیل بوده و تنها برای شهرهای مرزی ارائه سرویس خواهند کرد.

منبع : رجانیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها