أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۵۰۱۱
زمان انتشار: ۱۴:۴۳     ۲۲ دی ۱۳۹۰
دانشجویان دانشگاه‌های تهران تجمع خود را به زمانی پس از تشییع پیکر شهید احمدی روشن موکول کردند.
فارس، تعدادی از دانشجویان دانشگاه‌های صنعتی امیرکبیر، تهران، صنعتی شریف اعلام کرده بودند که ظهر امروز تجمعی را به صورت خودجوش در مقابل سفارتخانه‌های فرانسه، آلمان و انگلیس در اعتراض به ترور جهادگران علمی ایران برگزار می‌کنند که طی تماسی اعلام داشتند که به دلیل نهایی نشدن مجوز برگزاری این تجمع دانشجویی در زمان دیگری و پس از تشییع و خاکسپاری شهید احمدی روشن برگزار می‌شود.

تعدادی از دانشجویان که در مقابل سفارتخانه‌های سه کشور مذکور گرد هم آمده بودند در حال حاضر توسط نیروی انتظامی متفرق می‌شوند.

شهید مصطفی احمدی روشن از متفکرین جهاد علمی ساعت ۸:۳۰ صبح روز گذشته به دلیل انفجار ۲ بمب ثانیه‌ای که توسط ۲ نفر موتورسوار به داخل اتومبیل وی پرتاب شده بود، ترور شد.

شهید احمدی روشن دانش‌آموخته دانشگاه صنعتی شریف بود که براساس گفته‌های یکی از همکارانش، در دوران تحصیل خود در یک پروژه مشترک در خصوص ساخت غشا‌های پلیمری برای جداسازی گاز فعالیت می‌کرده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۶ - ۲۲ دی ۱۳۹۰
۰
۰
این یکی از پروژه های شهید بوده بقیه اش رو سایت الف زده برین بخونین اینقدر همین رو تکرار نکنین
پاسخ
فاطمه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۰۱ - ۲۲ دی ۱۳۹۰
۱
۰
انگلیس مگه هنوز سفارت داره!!؟؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها