أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۵۰۳۹۹
زمان انتشار: ۱۴:۳۲     ۲۴ آبان ۱۳۹۴
افزایش ساعت کار دفاتر پلیس+۱۰/
سخنگوی نیروی انتظامی به تمهیدات پلیس برای تسهیل در تردد و عبور و مرور زائران اربعین حسینی پرداخت و گفت: همه زیرساخت های لازم برای تسهیل و تردد زائران اندیشیده شده است.
به گزارش پایگاه 598، سردار سعید منتظرالمهدی سخنگوی نیروی انتظامی در پنجمین نشست سخنگوی ناجا با تبریک ولادت امام محمد باقر(ع) به تمهیدات قرارگاه اربعین پرداخت و اظهارداشت: قرارگاه اربعین در نیروی انتظامی پس از اربعین 93 بلافاصله کار خود را آغاز کرد و امسال نیز همه چیز برای خلق حماسه‌ای دیگر در اربعین محیا است.

سخنگوی نیروی انتظامی به افزایش ساعات کار دفاتر پلیس+10 تا ساعت 18:30 هر روز اشاره و تصریح کرد: این دفاتر نیز روزهای جمعه نیز تا ساعت 14 جهت اخذ مدارک برای تهیه و صدور گذرنامه فعالیت خواهند داشت.

وی تصریح کرد: صدور گذرنامه در صورت تکمیل مدارک در کمتر از 24 ساعت انجام خواهد شد.

این مقام ارشد انتظامی کشور به افزایش گیت‌ها در پایانه‌های مرزی مهران، چذابه و شلمچه پرداخت و گفت: کنترل مدارک شناسایی و گذرنامه در پایانه‌های مرزی در کسری از دقیقه انجام خواهد شد.

منتظرالمهدی تصریح کرد: همه زیرساختهای لازم برای تردد و تسهیل در عبور و مرور زائران اربعین حسینی پیش‌بینی شده است و شرط لازم برای خروج از کشور داشتن گذرنامه معتبر و اصل ویزای کشور عراق است.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی در مورد تمهیدات امنیتی پلیس در اربعین حسینی اظهار داشت: هر آن چیزی که ببه عهده پلیس است پیش‌بینی‌های آن انجام شده و تاکنون هیچ اتفاق خاص و دستگیری در مرزها نداشته‌ایم؛ چند مورد دستگیری در شهرستان‌ها داشته‌ایم که این افراد مضنون بوده و پرونده‌شان در حال بررسی است.

سخنگوی نیروی انتظامی به وجود 96 گیت در مرز مهران پرداخت و بیان داشت: افزایش 3 برابری گیت‌ها در مرز چزابه و شلمچه را داشته‌ایم.

وی گفت: در مرزها گذرنامه صادر نمی‌شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها