امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۵۰۴۸۷
زمان انتشار: ۰۹:۲۰     ۲۵ آبان ۱۳۹۴
سرکنسولگر جمهوری عراق در کرمانشاه با اشاره به هماهنگی‌های انجام شده در بحث زوار اربعین،‌ گفت: امسال خبری از ویزای مجانی در اربعین نیست.

به گزارش پایگاه 598، قیس عبدالله سلیمان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: در بحث زوار کوتاهی نمی‌کنیم و تلاش خواهیم کرد که در جلسات مختلف با مسئولان ایرانی این موضوع را منعکس کنیم.

وی که خود را رئیس کمیسیون هماهنگی برای سامان‌دهی زوار عنوان کرد، بیان داشت: امسال بحث صدور ویزای مجانی پیش نخواهد آمد و زوار برای تردد باید نسبت به اخذ ویزای 30 یا 40 دلاری اقدام کنند. (40 دلار برای ویزاهای انفرادی و 30 دلاری برای ویزاهای گروهی 5 تا 10 نفره)

سرکنسولگر جمهوری عراق در کرمانشاه در پاسخ به این سئوال که با وجود اعلام آمادگی طرف ایرانی برای بازگشایی مرز خسروی به‌منظور تردد زوار اربعین، آیا دولت عراق آمادگی لازم را دارد نیز گفت: این یک سئوال تخصصی است که برای پاسخ دادن به آن باید فعلا صبر کنید.

عبدالله سلیمان در پایان تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم با دولت ایران صورت گرفته است و آمادگی خوبی برای پذیرش زوار وجود دارد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۱ - ۲۵ آبان ۱۳۹۴
۱
۰
متاسفانه برای زوار امام حسین بیشترین سخت گیریها را انجام می دهند ولی مملکتشان را دو دستی تحویل داعش دادند اگر قدرت ومدیریت دارید در شمال عراق اعمال نمایید به کمک همین شیعیان بر جنوب وشرق عراق حکومت می کنید باعث ناراحتی زوار عاشق امام حسین نشوید .
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۲ - ۲۶ آبان ۱۳۹۴
۱
۰
وقتي دولت محترم حقوقدانيه . دندان براي پول مردمي كه به عراق مي روند تيز كرده است
آنوفت به چه علت . دولت عراق بايد ازين پول صرف نظر كند ؟!

به چه علت ؟!!!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها