أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۵۰۵۰۶
زمان انتشار: ۰۹:۵۷     ۲۵ آبان ۱۳۹۴
679 مجوز پروازی برای انتقال زائران اربعین حسینی به عتبات عالیات تاکنون مجوز گرفته اند.
به گزارش پایگاه 598، به منظور انتقال زائران اربعین حسینی به عتبات عالیات تاکنون 511 مجوز پرواز اعم از برنامه ای و فوق العاده برای شرکت های هواپیمایی ایرانی و 168مجوز پروازی نیز برای دو شرکت های هواپیمایی عراقی ایرویز و فلای بغداد برای این دوره صادر شده است.

شرکت های هواپیمایی از 4 تا 18 آذرماه به جابه جایی زائران مبادرت خواهند کرد و برغم اینکه پروازهای مسیر نجف و بغداد نظیر سایر پروازهای خارجی مشمول قیمت‌گذاری تکلیفی نبوده و تابع عرضه و تقاضاست، اما سازمان هواپیمایی کشوری با هدف ساماندهی فروش بلیت به متقاضیان سفرهای هوایی به عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی، با هماهنگی شرکت های هواپیمایی و انجمن شرکت‌های هواپیمایی، نرخ ثابتی برای بلیت پروازهای مسیر مذکور در بازه زمانی یاد شده، تعیین کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها