يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۵۲۹۳۰
زمان انتشار: ۱۶:۵۷     ۰۹ آذر ۱۳۹۴
روز پنجشنبه که مصادف است با روز اربعین در کشور عراق، شهرهای نجف و کربلا شاهد کاهش ۱۰ درجه‌ای دما خواهند بود و بارش باران از اواخر وقت فردا تا روز چهارشنبه در این دو شهر رخ می‌دهد.

به گزارش پایگاه 598، سازمان هواشناسی کشور در اخطاریه‌ای سرد شدن و بارش باران در استان‌های مرزی و شهرهای کربلا و نجف در ایام پیاده‌روی اربعین را هشدار داد.

در این اخطاریه آمده است که استان‌های مرزی ایلام، خوزستان و کرمانشاه در روز سه‌شنبه و چهارشنبه بارش برف و باران را شاهد خواهند بود و در ایلام و شمال خوزستان گاهی با رگبار و رعدوبرق و احتمال آبگرفتگی معابر عمومی پیش‌بینی می‌شود.

همچنین برای جنوب عراق و شهرهای مقدس نجف و کربلا از اواخر وقت فردا بارش پراکنده باران و گرد و خاک و وزش باد پیش‌بینی می‌شود که تا چهارشنبه ادامه دارد.

اما در روز پنجشنبه شمال خوزستان شاهد بارش باران خواهد بود و در این روز که مصادف شده است با اربعین حسینی به وقت عراق، برای شهرهای نجف و کربلا وزش باد شدید و کاهش محسوس دما (حدود 10 درجه سلسیوس) پیش بینی می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها