کد خبر: ۳۵۴۷۷۲
زمان انتشار: ۱۶:۳۶     ۲۳ آذر ۱۳۹۴
اعتراض کاربران شبکه‌های اجتماعی به بی‌احترامی اردوغان به جهانگیری
پس از بی‌احترامی اردوغان رئیس‌جمهور ترکیه به جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور کشورمان در دیداری که اخیراً انجام شده است، کاربران شبکه‌های اجتماعی با انتشار عکسهایی به این مسئله اعتراض کردند.
به گزارش پایگاه 598، پس از بی‌احترامی اردوغان رئیس جمهور ترکیه به جهانگیری معاون اول رئیس جمهور کشورمان در دیداری که اخیراً انجام شده است و عدم رعایت آداب خاص و پذیرایی از وی با صندلی نامناسب و زاویه‌ای خاص، کاربران شبکه‌های اجتماعی با انتشار عکسهایی به این مسئله اعتراض کردند.

یکی از کاربران تلگرامی نوشت: بعد از مواضع اخیر اردوغان که کاملاً با بی‌احترامی به ایران ابراز شده، جهانگیری نباید در این دیدار حضور پیدا می‌کرد.

یکی دیگر نوشت: اردوغان خیلی ناچیزتر از این حرفهاست که بخواهد ملت ایران را تحقیر کند.

دیگری عنوان کرد: جهانگیری نباید اجازه این بی‌احترامی را می‌داد و باید جلسه را ترک می‌کرد، جهانگیری نماینده ملت ایران است نه اینکه خودش هر جوری بخواهد کوتاه بیاید.

و... .

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۶
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۱ - ۲۳ آذر ۱۳۹۴
۰
۰
آخه ایشان معاون اول تدبیره و به امید اینکه اوردوغان گوشه چشمی نشان بده و با شیب ملایمتری به دولت و ملت ایران توهین کنه بر روی نیمکت بدون پرچم ایران هم خواهد نشست.
پاسخ
خسروی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۳۲ - ۲۳ آذر ۱۳۹۴
۰
۰
#دیپلماسی_پوزخند
پاسخ
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۱۷ - ۲۳ آذر ۱۳۹۴
۰
۰
این ذلت مخصوص شخص حقیقی جهانگیری است نه شخصیت حقوقی او چرا که ایشان بعنوان نماینده دولت و مردم حق نشستن ذلت بار در مقابل استکبار را ندارد و باید همانند خودش برخورد شود و یا حداقل بعد از دیدن وضع جلسه را بعنوان اعتراض ترک که در این صورت عزت را بهمراه خود داشت - در نهایت بسیار متاسف و ناراحت شدیم
پاسخ
حسین زند
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۲۰ - ۲۴ آذر ۱۳۹۴
۰
۰
آین جماعت همان هایی هستند درمقابل خودی به خاطریک دستال قیصریه رابه آتش بکشندودرمقابل بیگانگان هراهانتی راتوجیح کنند
پاسخ
اسد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۶ - ۲۴ آذر ۱۳۹۴
۰
۰
اردوغان احساس کرده امپرا طور عثمانی است وجهانگیری یکی از نوکران اوست دولت تدبیر با این دیپلماسی منفعل وذلیل چه بر سر ملت ما آورده است
پاسخ
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۵ - ۲۴ آذر ۱۳۹۴
۰
۰
اشکالی ندارد چون برای اینها تحقیر خارجی ها هم خوب است . عاشق خارجی ها هستند . اردوغان جهانگیری را بی احترام کرده نه ملت ایران . مردم ایران برای کفاری همچون اردوغان احترامی قائل نیستند
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها