کد خبر: ۳۵۸۴۸۳
زمان انتشار: ۱۵:۲۱     ۱۷ دی ۱۳۹۴
بک منبع آگاه از دفتر آیت الله سیستانی در قم در گفت و گو با تهران پرس، خبر تایید اجتهاد سید حسن خمینی توسط آیت الله سیستانی را تکذیب کرد و گفت: این ها همه شایعات رسانه ای می باشد و تنها اخباری که از سایت رسمی آیت الله سیستانی که از نجف به روز می شود، اعتبار دارد.
به گزارش پایگاه 598، این روزها که نزدیک به زمان تایید صلاحیت کاندیداهای انتخابات خبرگان رهبری می شویم، شایعات و رسانه های زنجیره ای دست در دست هم می دهند که  تا شورای نگهبان را تحت فشار خود قرار دهند و پروژه ی تایید صلاحیت فله ای را پیگیری کنند.

از این دست تاییدات و نامه ها مردم ما کم ندیدند که از جمله آن ها می توان به نامه جعلی مقام معظم رهبری به هاشمی رفسنجانی در پاسخ به نامه ی بی سلام هاشمی رفسنجانی، اشاره کرد. این نامه با وجود زمان اندک به انتخابات 88 منتشر شد ولی نقشه های کور فتنه گران بر آب اطلاع رسانی دقیق ماند.

بعد از عدم حضور سید حسن خمینی در آزمون علمی کاندیدا های انتخابات مجلس خبرگان رهبری، رسانه های اصلاح طلب و زنجیره ای بی خیال فشار آوردن به شورای نگهبان نمی شوند و این بار با ترفندی جدید، سعی در بالابردن رتبه ی علمی سید حسن خمینی داشتند. ترفندی که چند ماه قبل با علامه خواندن وی توسط هاشمی رفسنجانی کلید زده شد.

رسانه های اصلاح طلب در همین راستا با انتشار خبری مدعی شدند که آِیت الله سیستانی و آیت الله وحید خراسانی، اجتهاد سید حسن خمینی را تایید کردند. اما پیگیری ها  نشان داد که این خبر  بی پایه و اساس بوده و برای تحت فشار  گذاشتن شورای نگهبان منتشر شده است.

اما یک منبع آگاه از دفتر آیت الله سیستانی در قم در گفت و گو با تهران پرس، خبر تایید اجتهاد سید حسن خمینی توسط آیت الله سیستانی را تکذیب کرد و گفت: این ها همه شایعات رسانه ای می باشد و تنها اخباری که از سایت رسمی آیت الله سیستانی که از نجف به روز می شود، اعتبار دارد.
 
گفتنی است که ثبت نام فله ای اصلاح طلبان در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، در راستای همین سیاست تحت فشار قرار دادن اصلاح طلبان دنبال شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها