کد خبر: ۳۶۴۲۶۵
زمان انتشار: ۱۶:۵۸     ۲۸ بهمن ۱۳۹۴
حجت الاسلام و المسلمین آشتیانی تنها کاندیدای مشترک اصولگرایان با جامعه مدرسین در نامه ای رسمی به فرمانداری قم خواستار عدم انتشار نام و عکس خود در کنار کاندیداهای دیگر به جز نامزدهای مورد حمایت شورای اصولگرایان استان قم شد.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، سایت قم نا نوشت: به دنبال انتشار لیست منتخبین شورای هماهنگی اصولگرایان قم در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که پس از انتشار لیست جامعه مدرسین حوزه علمیه قم صورت گرفت حجت الاسلام و المسلمین آشتیانی تنها کاندیدای مشترک اصولگرایان با جامعه مدرسین در نامه ای رسمی به فرمانداری قم خواستار عدم انتشار نام و عکس خود در کنار کاندیداهای دیگر به جز نامزدهای مورد حمایت شورای اصولگرایان استان قم شد.

حجت الاسلام آشتیانی که خود از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم می باشند در نامه ای به سیار فرماندار قم علت این درخواست را تفاهم صورت گرفته بین کاندیداهای شورای هماهنگی اصولگرایان قم بیان نموده اند.

این درخواست حجت الاسلام آشتیانی که در طول هشت سال گذشته مردم قم از ایشان به عنوان نماینده ای خادم، با صداقت، صریح و پاک یاد می کنند به معنای مخالفت وی با انتشار عکس و نام خود در کنار دو کاندیدای منتخب دیگر جامعه مدرسین یعنی آقایان علی لاریجانی و علی بنایی می باشد.

لازم به ذکر است که با توجه به انتقادات بسیاری از اصولگرایان نسبت به قرار گرفتن برخی از چهره های سیاسی در لیست مورد حمایت جامعه مدرسین، برخی این اقدام حجت الاسلام آشتیانی را در این راستا تحلیل می نمایند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها