کد خبر: ۳۷۳۷۳
زمان انتشار: ۱۹:۴۸     ۱۱ بهمن ۱۳۹۰
یکی از بینندگان تلویزیون فارسی صدای آمریکا از بی اطلاعی دست اندرکاران شبکه استفاده کرده و با دست انداختن مجری، نام سه نفر از هنرپیشه های کمدی معروف تبریز به نام های 'بابک نهرین' ، 'علیرضا رنجی پور' و 'هاشم چاوشی' را به لیست زندانیان سیاسی اعلام شده توسط آن شبکه اضافه کرد!
جام نیوز، شبکه دولتی صدای آمریکا (VOA) همواره با استناد به اخبار غیر واقعی و تأیید نشده، سعی در القای شایعات بی اساس دارد. این شبکه علیرغم بی اطلاعی از وقایع ایران، در راستای سیاست های خصمانه خود با آغوش باز به استقبال اخباری از این دست می رود. همین نقطه ضعف موجب شده تا شبکه یادشده به سوژه خنده و شادی مخاطبان تبدیل شود.
یکی از بینندگان تلویزیون فارسی صدای آمریکا در برنامه [روی خط] پنجشنبه 26ژانویه (6بهمن) که به موضوع "بازداشت ها در ایران" اختصاص داشت از بی اطلاعی دست اندرکاران شبکه استفاده کرده و با دست انداختن مجری، نام سه نفر از هنرپیشه های کمدی معروف تبریز به نام های "بابک نهرین" ، "علیرضا رنجی پور" و "هاشم چاوشی" را به لیست زندانیان سیاسی[!] اعلام شده توسط آن شبکه اضافه کرد.
بابک نهرین وعلیرضا رنجی پور که با نام های مستعار هنری "صمد" و"ممد" فعالیت می کنند، از هنرپیشه های معروف آذربایجان هستند که در میان هموطنان آذری زبان از محبوبیت بالایی برخوردارند.
یادآوری می شود که سر کار گذاشتن مجریان صدای آمریکا مسبوق به سابقه است؛ چندی پیش نیز بیننده ای که خود را "نقی از علی آباد" معرفی می کرد، با استفاده از سناریوی سریال پربیننده "پایتخت" ، این شبکه را به تمسخر گرفته بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها