کد خبر: ۳۷۷۰۳
زمان انتشار: ۱۴:۱۵     ۱۳ بهمن ۱۳۹۰
به گزارش پایگاه 598، در آستانه طلوع فجر انقلاب اسلامی و پیروزی جبهه حق بر باطل ، تشکل های دانشجویی استان قم بار دیگر در حرکتی پیشروانه ، نمایشی دیگر از ولایتمداری و حرکت بر خط اصیل ولایت فقیه را به منصه ظهور رساندند.

در دورانی که جهان پیچش بزرگ از حق به باطل را تجربه می کند ، ضرورت وحدت حق طلبان بیش از پیش آشکار می گردد و همگرایی تمام سلایق و ایده ها در ساخت الگویی از ایران به عنوان نماد وحدت و حق طلبی برای ملت های منطقه بسیار موثر است.

جنبش دانشجویی که همیشه پرچمدار جبهه حق گرایی و پاسخ به مطالبات رهبری معظم انقلاب بوده است ، پس از رهنمود مکرر حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) در سال جاری مبنی بر لزوم ایجاد مجمع هماهنگی تشکل های دانشجویی ، این زمان سنجی و ضرورت غیر قابل تردید و مورد نیاز را درک نموده و در این جهت آغاز به فعالیتی نوین و نظام مند نموده اند.

تشکل های دانشجویی استان قم – شهر قیام و نیام – همچون گذشته با پیش قدمی خود و حضور فعالانه ، مجمعی  با عنوان مجمع هماهنگی تشکل های دانشجویی استان قم را تشکیل دادند.

مجمع هماهنگی تشکل های دانشجویی استان قم ، ضمن اعلام موجودیت خود در لبیک به ندای رهبری معظم انقلاب ، به مدد الهی تلاش خواهند نمود تا با ایجاد فضایی همگرایانه ، مطالبات رهبر عزیز انقلاب ، نظیر جنبش آزادی خواهی ، علم خواهی و عدالت خواهی را بر پایه مباحث فکری عمیق که در عصر حاضر لازمه پیشبرد انقلاب اسلامی است را با حمایت فکری و پشتیبانی روحانیت معزز و مراجع بزرگوار تقلید محقق نمایند.

تشکل های دانشجویی استان قم این حرکت فرخنده را در ماه ربیع الاول – ماه ولادت حضرت رسول اکرم صلی الله علیه و آله – و در نسیم بهار بیداری اسلامی و جهانی همزمان با آغاز دهه مبارک فجر انقلاب و سالروز زعامت امام منتظران حضرت صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)  با تبرک از یاد و نام شهید عرصه دانش و دانشجویی (شهید مصطفی احمدی روشن) این حرکت خود را به منزله و پیاله ای خالی از ریا و مصلحت اندیشی ، تقدیم به امام خامنه ای می نمایند تا ظرف ما را از محبت و عشق و دلدادگی روز افزون پر کند .یَا اَیها العَزیز مَسنا وَ اَهلَنا الضُّر... فَاَوف لَنا الکَیل ...

مجمع هماهنگی تشکل های دانشجویی استان قم در پایان ، به تمامی دفاتر دانشگاهی تشکل های دانشجویی استان های کشور عزیزمان ایران پیشنهاد می کند تا با برگزاری جلسات مشترک با سایر تشکل های استان و تبیین نقاط مشترک و اصول وحدت زا ، مجامعی مطالبه گر ، منسجم و مستمر نظیر این مجمع را تشکیل داده و با این حرکت ، جبهه دوستداران انقلاب را هرچه بیش از پیش هماهنگ و متحد سازند تا در عرصه جنگ نرم علیه دشمن یک پارچه ، دهان بدخواهان ، کینه توزان و فتنه جویان را به سختی در هم بکوبند.
 
مجمع هماهنگی تشکل های دانشجویی استان قم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
اصغری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۲۶ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۰
۰
۰
نکنه این تشکل هم ازاستین اقای بنایی بیرون اومده
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها