أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۸۱۴۹
زمان انتشار: ۱۰:۲۹     ۱۶ بهمن ۱۳۹۰
گذری بر تمایزات دو جریان اصلی انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی:
یکی از معضلات رسانه ها این است که گاهی از افکار عمومی جلو می زنند در حالی که عموم مردم، شاید در برخی مقدمات هنوز ابهام دارند.یکی از نمونه های این معضل، بحث دو جریان اصلی کاندیدای مجلس است.گذری بر افکار عمومی ثابت می کند که اختلاف اصلی دو جبهه پایداری و متحد اصولگرایان، هنوز برای بسیاری از عموم جامعه مبهم مانده است و فقط از روی اشخاص درون جبهه به قضاوت می پردازند که اتفاقاً موجب ابهام بیشتری نیز خواهد شد. در این یادداشت قصد داریم مختصراً به 3 اختلاف اصلی این دو جریان بپردازیم و سعی هم بر آن بوده که این بیان، بی طرفانه و مورد تأیید کلی شاخصین هر دو طرف باشد.
پایگاه 598 - محمدحسین رضایی / یکی از معضلات رسانه ها این است که گاهی از افکار عمومی جلو می زنند و در حالی که عموم مردم، شاید در برخی مقدمات هنوز ابهام دارند، سعی می کنند روی نتایج مانور دهند و اخبار خود را معطوف کنند. یکی از نمونه های این معضل، بحث دو جریان اصلی کاندیدای مجلس، یعنی جبهه پایداری و جبهه متحد اصولگرایان است.

گذری در افکار عمومی ثابت می کند که اختلاف اصلی این دو جریان، هنوز برای بسیاری از عموم جامعه مبهم مانده است و فقط از روی اشخاص درون جبهه به قضاوت می پردازند که اتفاقاً موجب ابهام بیشتری نیز خواهد شد. در این یادداشت قصد داریم مختصراً به 3 اختلاف اصلی این دو جریان بپردازیم و سعی هم بر آن بوده که این بیان، بی طرفانه و مورد تأیید کلی شاخصین هر دو طرف باشد.

1- اصلی ترین اختلاف بین این دو جریان، بحث از وضعیت گروهی از اصولگرایان است که «ساکتین فتنه» نامیده می شوند. البته خود این افراد، این لقب را بر خود بر نمی تابند، اما واقعیت این است که اینها در صف پیشرو و مطرح اظهار تبری و تولی در جریان 88 نبودند. به طور مثال آقای لاریجانی، از فتنه گران اعلام برائت کردند، اما بعد از گذشت ماه ها. لیکن افرادی نظیر آقا تهرانی، کوچک زاده، حداد عادل، کوثری، حسینیان و... از پیشتازان اعلام برائت و همچنین واجد بیشترین کمیت در حمله به جریان فتنه بودند. افرادی که «ساکتین فتنه» لقب گرفتند، بدون اینکه بخواهیم نسبت به نیت شان قضاوتی داشته باشیم، می توان گفت که «نوعی اعلام برائت با کلاس» داشتند. یعنی اکثراً در موقعی که دیگر عداوت جریان سبز بر همگان واضح شد، ثانیاً در تعداد دفعات کمتری وثالثاً با الفاظ مبهم تری اعلام برائت نمودند.

افراد جبهه پایداری، در زمان فتنه 88 اکثر روزها در چندین مجلس به سخنرانی و مناظره علیه فتنه گران می پرداختند، اما ساکتین فتنه تا روشن شدن کامل حقیقت، به نوعی صبر پیشه کردند. همچنین پس از اعلام برائت هم اینگونه نبودند که وقتی نظیر امثال رسایی و کوچک زاده برای سخنرانی علیه فتنه بگذارند.

اما نکته مهم این است که «ساکتین فتنه، همان تمام اعضای جبهه متحد نیستند»؛ کسی نمی تواند حداد عادل را در افشاگری و موضع گیری علیه فتنه از پیشگام ترین و مؤثرترین افراد نداند. همچنین زاکانی را. اما اختلاف اصلی این دو جریان بر سر این سوال است که «اصولگرایان باید چه موضعی نسبت به ساکتین فتنه داشته باشند؟» جبهه متحد معتقد است که آن قشر از این افراد که بالاخره اعلام موضع کردند، جزو اصولگرایان اند و نباید آنها را از دایره اصولگرایی خارج کرد.

اما جبهه پایداری معتقد است این افراد، مصداق همان «خواص بی بصیرت» اند که رهبری از آنها گله می کردند و در واقع، تابع حق نیستند، تابع جریان غالب اند و اگر مثلاً میرحسین موسوی پیروز انتخابات می شد، یا اگر تقاضای انتخابات مجدد، رو به پذیرفته شدن می رفت، آنها موضعی بر خلاف موضع فعلی شان می گرفتند. اما جبهه متحد، چنین نسبتی را تهمت می داند و اظهار نظرها و اعلام برائت ها را برای احراز اصولگرایی کافی.

البته باید توجه داشت، جبهه متحد افرادی را که جبهه پایداری "ساکتین فتنه" می نامد، به این لقب نمی شناسد. جبهه متحد هم از ساکتین فتنه برائت می کند، ولی مثلاً آقایان قالیباف یا لاریجانی را جزو ساکتین فتنه نمی داند.

2- اختلاف دوم این دو جبهه، بر سر وضعیت رئیس جمهور است. هر دو جبهه منتقد رئیس جمهور هستند، اما جبهه متحد عموماً (نه باالاتفاق) معتقد است که انحراف احمدی نژاد، بسیار زیاد است و چه بسا زاویه اش با رهبری و خط اصیل انقلاب، دست کمی از اصلاح طلبان و هاشمی رفسنجانی نداشته باشد. از نظر ایشان، احمدی نژاد دیگر مهره ای سوخته است که فقط باید دعا کرد این دو سال باقی مانده را بی دردسر به پایان برساند و دیگر نمی توان او را اصولگرای واقعی نامید. زیرا با رهبری زاویه ای قابل توجه داشته و دارد.

اما جبهه پایداری، اگرچه منتقد احمدی نژاد، خصوصاً بر سر وقایع موسوم به «جریان انحرافی» است و حتی بسیاری از آنها معتقد به حضور این جریان در بدنه دولت است، لیکن احمدی نژاد را هنوز اصولگرای می داند و نه مهره ای سوخته. این جریان بر اساس رهنمودهای رهبر انقلاب مبنی بر حمایت از کلیت دولت و عدم تخریب دولت، معتقد است انحرافی که در دولت احمدی نژاد بوجود آمد، در مقایسه با آن بازگشتی که در این دولت به مسیر واقعی انقلاب رخ داد، بسیار کوچک است. بعبارت ملموس تر، اگر در دولت های پیشین، انحرافی مثلاً 150 درجه ای نسبت به آرمان های امام و رهبری رخ داده بود، احمدی نژاد ابتدا این 150 درجه را به چیزی نظیر 20 درجه کاهش داد، بعد 30 درجه خودش منحرف شد. یک چنین چیزی.

3- سومین اختلاف بین این دو دسته اصولگرایان، بر سر موضع گیری نسبت به هاشمی رفسنجانی است. افراد جبهه متحد، در مجموع موضعی "میانه" نسبت به هاشمی دارند (اگرچه برخی مثل حداد عادل، ناقد جدی او هستند). اینها اگرچه عموماً معتقد اند که تفکر آقای هاشمی، به سرمایه داری و اشرافی گری نزدیک است، اما هیچگاه او را فردی "منحرف" نمی دانند. برعکس، جبهه پایداری اتفاقاً هاشمی را "منشاء انحراف در نظام" می داند. جبهه پایداری، دقیقاً مانند آنچه احمدی نژاد در مناظره با موسوی ابراز داشت، هاشمی را پدراصلی جریان اصلاحات و حتی بعضاً جریان خط دهنده به جریان مشائی نیز می دانند و تفکرات او را در تضاد عمیق با رهبری و آرمانهای انقلاب می پندارند. یعنی دقیقاً آن نسبتی که جبهه متحد، به احمدی نژاد می دهد، جبهه پایداری به هاشمی می دهد و بلعکس.

در پی اختلاف دوم و سوم، اختلاف دیگری بوجود می آید که شاید مستقلاً یک تفاوت دیدگاه فکری نباشد، بلکه یک موضع گیری عملی و به تبع اختلاف دوم و خصوصاً سوم است و آن هم موضع این دو جریان اصولگرا، نسبت به سه نفر، یعنی محسن رضایی، محمد باقر قالیباف و علی لاریجانی می باشد. این اختلاف از آنجا حائز اهمیت است که این سه نفر، مطرح ترین گزینه های اصولگرا برای انتخابات ریاست جمهوری آینده می باشند.

جبهه پایداری، اولاً این سه نفر را ذیل هاشمی و موافق و اجراکننده افکار او می دانند، ثانیاً دو نفر از آنها، یعنی لاریجانی و قالیباف را جزو ساکتین فتنه و نهایتاً از اصولگرایی واقعی خارج می دانند. از آن طرف جبهه متحد اولاً به شدت با قرار دادن این دو ذیل ساکتین فتنه و خروج شان از اصولگرایی مخالف است، ثانیاً آنها را الزاماً مجری و ذیل تفکر هاشمی نمی داند. البته باید همانطورکه ذکر شد، عموم جبهه متحد اصلاً خود آقای هاشمی را  انحرافی جدی تلقی نمی کند تا انتصاب فردی به او بخواهد جرمی محسوب شود.

علی هذا، نکته ای بسیار مهم که عدم توجه جدی به آن، ما را در تحلیل شرائط ناکام می گذارد، به نظر می رسد در این شرایط، بهتر است هر دو طرف به جای پرداختن به مسائل حاشیه ای و یا کلی گویی ها در موافقت و مخالفت، صراحتاً موضع خود را بر اساس نگاه انقلابی خود نسبت به افراد خاص مشخص کنند و سپس بر سر همین مسأله با یکدیگر به بحث بپردازند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۰ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۰
۵
۰
تحلیل دقیق و درستی ارائه داده اید.
پاسخ
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۳ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۰
۱
۱
اگر واقعا اختلافات به همین مسائل ساده و سطحی و زودگذر که شما نوشته اید باشد بنده سوالی دارم
چرا بر سر یک فیلم و یا یک کتاب و یا یک برنامه تلویزیونی هم گاهی اختلافاتی دیده می شود که حکایت از دودستگی در مولفه های فرهنگی دو طرف دارد
از نویسنده محترم می خوهم که اندکی عمیق به مسائل بنگرند
پاسخ
sharmandeh
UNITED STATES
۱۵:۱۷ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۰
۰
۲
((یکی از معضلات اصلی رسانه ها این است که گاهی جلوتر از افکار عمومی
حرکت می کنند و این در حالی که عموم مردم، شاید در برخی مقدمات هنوز ابهام دارند))
این هم توهم شما اهالی رسانه هست که فکر میکنید جلوتر از افکار عمومی حرکت میکنید
وقتی بنده از اینور کره زمین متوجه اختلافات هستم انهم با فقط چند ساعت گشت و گذار
روی وب سایت ها چطور مردم ایران که صبح تا شب از طرق مختلف رادیو تلویزیون و
غیره در جریان افکار و عملکرد این آقایون هستند هنوز ابهام دارند .؟
نکته دوم تحلیل شما خیلی مودبانه بود و کمتر واقع گرایانه .نخیر آقا این جبهه متحد یک
ورژن روتوش شده همان اصلاح طلب ها هستند .همان افکار هاشمی ، همان هایی
که معتقدند باید یک طبقه اشراف بر بقیه حکومت کنند و این که حکومت نباید از دایره
این طبقه elite یا همان اشراف خارج بشه درست به همین دلیل هم با دکتر احمدی نژاد مخالفند
چون ایشون خارج از این طبقه و تا حدودی خودش از قشر مستضعف و زحمتکش جامعه
هست. اما به شما قول میدم همین مردمی که شما آنها را به عقب ماندن ازرسانه ها متهم کردید
چنان سر صندوق ها شما و این طبقه از ما بهترون را شوکه کنند که مثل موسوی و حامیانش
تا مدت ها گر گیجه بگیرند البته امیدوارم مسیر او را طی نکنند .
پاسخ
مینا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۰ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۰
۳
۰
رای دادن به اصولگرایانی که فقط در لیست اصولگرایان جای دارند نه در گفتمام آنان منجر به طرح وقف دانشگاه آزاد و طرح حقوق مادام العمر و الی ماشاء الله می شود.
پاسخ
محمد حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۰ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۰
۶
۰
خوب بود آقای رضایی/ ممنون
پاسخ
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۹ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۰
۳
۱
ما به کسانی رای میدهیم که پشتیبان واقعی رهبر عزیز مان بودند و دو پهلو حرف نزدند و یکی به میخ نزدند یکی به نعل .
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۴ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۰
۲
۰
جالب بود ؛ تکرار تاريخ!!!
لازم است آقاي نويسنده و خوانندگان اين نوشته، تاريخ مواجهة خوارج نهروان با حضرت امير(ع) را هم بخوانند. دقيقا مانند همين مورد است. خوارج حکميت را بر حضرت تحميل کردند و بعد طلبکار شدند که چرا پذيرفتي؟! و پيروزي قطعي لشگر اسلام و مالک اشتر را مانع شدند و حضرت را توبيخ کردند که چرا کوتاه آمدي؟! خداوند به انسانهاي نادان يا عقل بدهد يا از صحنه روزگار محوشان کند!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۲ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۰
۰
۰
دیدار اعضاء حزب موتلفه با هاشمی
کد مطلب : 80892 25 خرداد 1390 ساعت 12:01
بدون شرح

فرارو- آیت الله هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در با اعضای شورای مرکزی حزب مؤتلفه و تعدادی از اعضای خانواده شهدای مؤتلفه دیدار کرد.

هاشمی رفسنجانی در این دیدار با تأکید بر لزوم شکل‌گیری و فعالیت احزاب مستقل، نیرومند و با برنامه برای اداره کشور تصریح کرد: «در دنیای کنونی نمی‌شود دم از مردم‌سالاری زد و احزاب نیرومند و مستقل از سلیقه‌های گوناگون در کشور نداشت».

ایشان همچنین با اشاره به عصر انفجار اطلاعات، رأی مردم را برای یک نظام مردم‌سالاری واقعی ضرورتی پایدار خواند و گفت: «وظیفه کنونی احزاب و همه دلسوزان کشور این است که کاری کنیم اکثریت قاطع مردم بیش از گذشته به سرنوشت خود و کشور علاقمندی نشان دهند».

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در مرقد امام راحل(ره) و با تأکید بر لزوم ایجاد زمینه‌های فعالیت برای همه دلسوزان و وفاداران نظام جمهوری اسلامی در چارچوب قانون اساسی تصریح کرد: «در کشوری که بر نظام آن قانون اساسی مترقی با همه اصل و فرعش حاکم باشد، جای نگرانی وجود ندارد، چراکه همه علاقمندان از سلایق گوناگون خود را زیر سایه قانون می‌بینند و بدون دغدغه می‌توانند فعالیت کنند و مسوولیت به عهده بگیرند».

در ابتدای این دیدار محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به سابقه مبارزات و فعالیت این تشکل، سالروز شهادت ۴ تن از پیشتازان حزب مؤتلفه را گرامی داشت و با تأکید به مواضع اصولی آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در پیش و پس از انقلاب اسلامی گفت: «در دو سال گذشته با دو معضل اساسی یعنی فتنه ۸۸ و جریان انحرافی مواجه بوده‌ایم و اعتقاد راسخ داریم که اگر قیچی‌ای برای از بین بردن نظام اسلامی وجود داشته باشد دو لبه آن همین دو معضل بوده و هستند».

دبیرکل حزب مؤتلفه با تأکید بر لزوم ایجاد و گسترش فضای تکثر و سلیقه‌های گوناگون در کشور تصریح کرد: «معتقدیم آن دسته از اصلاح‌طلبانی که چهار اصل «نظام جمهوری اسلامی، ولایت فقیه، مقام معظم رهبری و قانون اساسی» را قبول داشته باشند، حتی اگر به شدت در مقابل جریان اصولگرا و حزب مؤتلفه قرار داشته باشند حق حضور و فعالیت در سرنوشت کشور را دارند».




http://www.fararu.com/vglf0cdc.w6dx1w,iiygaw.p.html
پاسخ
ناشناس
UNITED STATES
۲۳:۱۲ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۰
۰
۱
خدمت نویسنده عرض سلام می شود.
تشکر از متنتان و اما چند نکته .
در خصوص بند دوم این نوشته، بنظر تحلیل نادرست و مقابل نگاه رهبر معظم انقلاب می باشد.
اوج مباحث جریانانحرافی در چه ماهی بود ؟
ماه اردیبهشت به بعد و نقطه اوج در تیرماه سال 90.
رهبری عزیز در دیدار با پاسداران در 13 تیرماه نکات مهمی را گفتند و بدون اشاره به وجود جریان انحرافی، بطور کل ادعاهای مطرح در خصوص ماهیت این جریان را رد کردند.
اگر نویسنده محترم به یاد داشته باشند ،از خصوصصیات این جریان نقل شده بود که قرار است در مقابل انقلاب و امام و رهبری بایستد که دیدیم چنین نبود؟!
درسته !
بلکه آقا این موارد را به وجود اختلاف سلیقه و در نهایت برخی آرا غلط بیان کردند.

امید است توجه فرموده و اصلاح کنید.

نکته بعدی اینکه بیان برخی مسائل در شرایط فعلی مناسب نیست.یک روایت و پایان مطلب اینکه امام صادق می فرمایند کسی که مشکل جریانخودی را نزد دشمن ببرد، ملعون است.
یا حق
پاسخ
مسعود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۸ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۰
۱
۰
در بصيرت و دورانديشي و ولايي بودن اعضاي جبهه پايداري هيچ شكي نيست.اين را به اعتبار مضع گيريها و نوع نظرات اعضاي اين جبهه در محافل ومجالس مختلف
مي توان فهميد.
يك سؤال اساسي از اعضاي جبهه متحد مطرح است و آن اين است كه :آقاي هاشمي دست به چه كار ديگري
مي بايست بزنند تااز منظر شما به عنوان سردمدار و هدايتگر فتنه گران در داخل باشد؟؟؟ حتما" بايد قرارگاه جنگ علني تشكيل مي دادند و تفنگ بر دوش درخيابانها ظاهر مي شد؟؟!!! ديگر ضديت با رهبري عزيز از اين بارزتر و آشكارتر كه با آن نامه بدون سلام و والسلام وسراسر تهديد آميز و تحريك كننده جماعتي از همه جا بيخبر آشوب و بلوا را كليد بزند و با حمايت از فرزندان آشوبگر و فتنه انگيزش بر همگان ثابت نمايد كه ريگي به كفش دارد ودر ادامه هم با پافشاري بر مواضع غلط و ضد نظام خود در خطبه هاي كذايي نماز جمعه بر طبل آشوب و فتنه بكوبد ودست آخر فرزند ناخلفش را به دامان دشمنان قسم خورده اسلام و ايران و نظام فراري دهد ؟؟!!!!!!
يقينا" امثال شماهاعليرغم آن همه ادعاي ولايتمداري و اصولگرايي با اين بي بصيرتي كه داريد اگر در زمان مولاي مظلومان عالم حضرت علي و فرزندان مظلومش صلوات الله عليهم اجمعين هم بوديدهمانند بي بصيرتان صدر اسلام ,امامتان را تنها مي گذاشتيد ودر تشخيص ملاكهاي حق و حقيقت به خطا رفته و به شك و شبهه مي افتاديد.اگر بصيرت حقيقي و ولايي داشتيد با كوچكترين اشاره اين رهبر حكيم,شجاع,صبور,بصير و الهي , پي به حقيقت مي برديد و خيلي راحت سره را از ناسره و حقيقت را از باطل تشخيص
مي داديد.نه اينكه با همه اشارات و حتي در برخي موارد سخنان صريح ايشان در معرفي فتنه گران و همچنين خواص بي بصيرت و ساكتين فتنه باز هم بر خلاف نظر ايشان عمل كرده و به زدو بند آشكار و نهان با اين مردودين انقلاب مشغول شويد.مسلما" خطر اين ساكتين فتنه اگر از منافقان و دشمنان بيشتر نباشد كمتر هم نيست. چه بسا كه خداي ناكرده روزي برسد كه نظام و انقلاب از ناحيه همين جماعت بي بصيرت ضرباتي را بخورد كه از منافقين در دهه اول انقلاب نخورده است.كه انشاءالله با عنايات الهي و تأييدات حضرت صاحب الامر (عج) ورهبري هاي امام گونه خامنه اي عزيزو بصيرت و ولايتمداري مثال زدني ملت ايران اين جماعت هم از صحنه انقلاب و نظام حذف خواهند شد.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۴۳ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۰
۱
۰
مردم ایران خیلی ازرسانه هاواحزاب جلوترند میدانند چگونه پای صندوقها حاضر شوندوچشم حسودان راکورکنند وبه کی رای دهند تا بساط دوپهلو گویان راجمع کنند لطفا افکار عمومی رادستکم نگیر عزیزم
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۹ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۰
۰
۰
... ما هنوز نامه های احمدی نژاد به صادق آملی رو که به این فتنه گرها رحم کنید و پست دادن به دادستان تهران و و صدالبته سکوت و توپ اندازی تو زمین آقا رو یادمون نرفته،ساکتین فتنه درسته،ولی تحلیل دوم و سوم جای بحث داره.بعضی اعضا جبهه پایداری کم افراط نکردن.البته مخلص و علامه مصباح هم هستیم
پاسخ
جبهه هنرهای زیبا - ائتلاف مردمی یادیاران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۳ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۰
باسمه تعالی شانه
باسلام،احترام و عرض تبریک و خدا قوت به تمامی معلمان و اساتید فرهنگی،ورزشی،هنری و.....
امام خمینی (قدس ا... روحه): خیلی از دعواهای ما دعواهایی نیست که بخاطر خدا باشد.
امام خامنه ای (ادام ا... ظله): بصیرت خودتان را بالا ببرید، اگاهی خود را بالا ببرید، حقیقت را باید فهمید.
ضمن احترام و ارادت به تمامی گروه هایی که با تمام تلاش و کوشش خود وارد فضای انتخابات شده و باعث گرم شدن تنور حداکثری می شوند، باید عرض شود که مراقب باشیم چه افراد و گروه هایی از این تفرقه ها و این بگو مگوها سود می برند.
ما نباید فراموش کنیم آن جمله زیبای حضرت امام را که فرمودند: خیلی از دعواها بخاطر خدا نیست، پس باید بیشتر دقت کرد در نوع گفتار در نوع کردار در نوع مطلب نوشتن که مبادا باعث افتراق و اختلاف شود که قطعا در نهایت امر دشمن سود خواهد برد و موجب اذیت برای پیکره جامعه و مردم عزیز خواهد شد.
مگر اختلاف صلیقه را نمی توان با اخلاق و مدارا و منطق بیان کرد مگر حتما باید جنجال آفرید و التهاب درست کرد، تا به کی از اخلاق سیاسی بحث شود اما و صد تاسف در زمان احتیاج عمل نشود و اگر اختلاف مبنایی و اصولی است و جرم و خلافی واقع شده است که باید از کانال قانونی پی گیری، ثابت و به مردم معرفی شود نه این که به رسانه های جمعی کشانده شود خصوصا در این بیداری های اسلامی و جنبش های جهانی که ایران عزیز اسلامی باید پرچمداری قاطع آن باشد که هست.
شما ببینید چطور آیت ا... سید حسن نصرا... عزیز خود و شاگردان خود و حامیان خود را با حفظ روحیه وحدت و همدلی در حول محور ولایت فقیه، سرباز امامین خمینی و خامنه ای و انقلاب اسلامی میداند و ذره ای از آن غفلت نمی کند که همین امر باعث شده تا حزب ا... مانند سدی آهنین جلوی هر متجاورزی بایستد.
فراموش نکنیم که ایران ام القری جهان اسلام است و این روش ها زیبنده ام القری بودن نیست و باعث شکسته شدن قلب نازنین آقا امام زمان ارواحنا لتراب مقدمه الفداء خواهد شد.
قرارگاه سلسله گفتمان این عمار و قرارگاه شورای همانگی مدافعان ولایت وابسته به شورای عالی بصیرت به تمامی احزاب انقلابی اصلاح طلب و اصول گرا عرض می کند بیائیم حول محور ولایت فقیه و شهداء بحث های دوستانه داشته باشیم نه خصمانه و دشمن شاد کن و چیزی که الان به آن احتیاج مبرم هست بقول فرمایش علامه حسن زاده آملی وحدت و همدلی است.
پروردگارا توفیق فرما تا بتوانیم شاگردان ممتازی در مکتب قرآن و عترت علیهم السلام و نوکران با اخلاصی در لشکرگاه حضرت ولی عصر ارواحنا فداه بوده باشیم و شرمنده امام و شهداء نشویم.

جبهه هنرهای زیبا
ائتلاف مردمی یادیاران
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها